Anonym bruker Skrevet 1. juni 2018 #1 Skrevet 1. juni 2018 Jeg følger forumene fra kvinneguiden og dinbaby. Personlig syns jeg tonen i svar/tilbakemeldinger i kvinneguiden til tider er direkte ufine og lite reflektert, mens på dinaby er de hyggeligere og mer gjennomtenkte. Men, de siste månedene har jeg lagt merke til et "kvassere" språk på dinbaby (som det har vært lenge på kvinneguiden), og jeg lurer på årsak? Er mennesker mer gjemt bak data og det er der vi uttrykker oss nå? Jeg føleger forumene da jeg finner masse hjelp og tips i masse, men det er mye ufint som blir skrevet. Anonymkode: 93643...37f
Solfaktor Skrevet 2. juni 2018 #2 Skrevet 2. juni 2018 Jeg leser ikke kvinneguiden, men har også lagt merke til at tonen her inne har blitt frekkere og kvassere, synes generelt folk var mer hjelpsomme og hyggeligere før! Heldigvis er det mange hyggelige ennå. men håper folk husker at det ikke er hyggelig å bli svart i en frekk tone, man bør oppføre seg like høflig som man ville gjort mot folk ansikt til ansikt.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2018 #3 Skrevet 3. juni 2018 Synes at tonen her har vært tøff siden jeg kom inn her. Dog skal det sies at det er et par anonyme surfitter her inne nå som muligens har fått tilgang til nett der de er tvangsinnlagt. Blitt merkbart at disse skrullene er her siste tiden. Disse får man bare la være å svare. Anonymkode: faaf1...20e
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2018 #4 Skrevet 3. juni 2018 Kanskje folk trekker fra kvinneguiden og inn her, når de blir lei av den hinsides modereringen som foregår på Kvinneguiden? Jeg er en som henger på Kvinneguiden, men som ikke gidder å være der. Det kom et svært kvinnefiendtlig innlegg der, som jeg reagerte på, og tilbakeviste. Det resulterte i at det kvinnefientlige innlegget ble slettet. Derfor ble alle mine innlegg i tråden også slettet, fordi det var knyttet til det usaklige kvinnefientlige innlegget. Er vel bedre at alt fikk stå? Vi var flere som gikk i mot. Det finnes dessverre slik mennesker, som synes voldtekt er OK, de blir ikke borte fordi om snakket deres blir slettet. Da er det bedre at det går stå, sammen med mine og alle de andre sine som går dem i mot. De kan få stå der, til spott og spe. Slik at alle som trykker på navnene deres, får se hvor lavmål de er. Når slikt blir slettet, kan jo folk tro at han egentlig er en hyggelig fyr. Nei, det er ikke greit der inne. De moderer seg i hjel, i den tro at folk ikke kan tenke selv. Jeg gidder ikke være der mer. Desduten går det for tregt, nå har de siste måneden kuttet ut anonym bruker funksjonen, så da er det enda mindre fart. Det er de samme få som sitter og diskuterer seg i mellom. Så nå er jeg her i stedet for. Foretrekker egentlig kvinneguiden. Anonymkode: 3fb5e...848
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2018 #5 Skrevet 3. juni 2018 38 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kanskje folk trekker fra kvinneguiden og inn her, når de blir lei av den hinsides modereringen som foregår på Kvinneguiden? Jeg er en som henger på Kvinneguiden, men som ikke gidder å være der. Det kom et svært kvinnefiendtlig innlegg der, som jeg reagerte på, og tilbakeviste. Det resulterte i at det kvinnefientlige innlegget ble slettet. Derfor ble alle mine innlegg i tråden også slettet, fordi det var knyttet til det usaklige kvinnefientlige innlegget. Er vel bedre at alt fikk stå? Vi var flere som gikk i mot. Det finnes dessverre slik mennesker, som synes voldtekt er OK, de blir ikke borte fordi om snakket deres blir slettet. Da er det bedre at det går stå, sammen med mine og alle de andre sine som går dem i mot. De kan få stå der, til spott og spe. Slik at alle som trykker på navnene deres, får se hvor lavmål de er. Når slikt blir slettet, kan jo folk tro at han egentlig er en hyggelig fyr. Nei, det er ikke greit der inne. De moderer seg i hjel, i den tro at folk ikke kan tenke selv. Jeg gidder ikke være der mer. Desduten går det for tregt, nå har de siste måneden kuttet ut anonym bruker funksjonen, så da er det enda mindre fart. Det er de samme få som sitter og diskuterer seg i mellom. Så nå er jeg her i stedet for. Foretrekker egentlig kvinneguiden. Anonymkode: 3fb5e...848 Sånn blir det jo moderert her inne og. Alle forsvarsinnlegg går med i dragsuget nå et stygt innlegg slettes Anonymkode: 63f2b...9c5
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2018 #6 Skrevet 3. juni 2018 Her har det alltid vært kranglete og ufine mennesker, men det går litt i perioder. Husker tidligere var det enda verre med dryppereren og den gjengen! Flagrefitte og den slags var en gjenganger da, samme med biffgardiner og annet😉😂 Har vært her før lenge🙄🙈 Anonymkode: c48a7...48a
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2018 #7 Skrevet 3. juni 2018 Har vært her inne i over 10 år og det var slettes ikke hyggeligere før Anonymkode: 9dba4...916
accobra1 Skrevet 3. juni 2018 #8 Skrevet 3. juni 2018 13 timer siden, Solfaktor skrev: men håper folk husker at det ikke er hyggelig å bli svart i en frekk tone, man bør oppføre seg like høflig som man ville gjort mot folk ansikt til ansikt. Tja, personlig er jeg her kun for å få frekke kommentarer jeg ikke får andre steder.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2018 #9 Skrevet 3. juni 2018 Det er vel slik verden er, finnes nok en del fæle folk som skjuler seg bak falske smil i virkeligheten, maskene forsvinner her inne.... Anonymkode: b1041...ee8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå