Gå til innhold

Har «alle» analsex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei takk. 

Anonymkode: 6b62d...9a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir alltid forundret over menn som vil gjøre ting med dama som hun ikke ønsker selv. Jeg trodde sex var å gi den andre nytelse? Ikke å gi dem smerte og seg selv nytelse?

Når det er sagt liker jeg analsex. De mennene jeg har hatt det med har alltid vært veldig opptatt av hvordan jeg synes det var og om jeg fikk vondt. Høres rart ut med en mann som ikke er opptatt av det. 

Anonymkode: 8183f...980

Skrevet

Nei, aldri prøvd eller ønsket det, er 44 år gammel. 

Anonymkode: 9c479...81f

Skrevet

Jada. Alle har det. Bare ikke hver dag.

Anonymkode: d8284...a4b

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kjæresten min mener det. Alle exene hans var Med på det. Alle kompisene har det med sine kjæresten visst nok. 

Problemet er at jeg ikke vil, det er bare vondt og ekkelt. Føler jeg lukter så mye rumpe der nede og.

er redd jeg kommer til å miste han pga dette 

Anonymkode: d7d62...688

Aldri hatt det med noen av mine

Anonymkode: 9a666...f47

Skrevet

Er 31 år og aldri prøvd, Har ikke planer om det heller . Kjæresten min har lyst å prøve , men aksepterer at jeg ikke har lyst og vi har vært sammen 8 år

Anonymkode: 42feb...cc5

Skrevet

Forsøkte en gang med exen, men det var heller en nedtur. Han fortsatte å mase, så jeg sa til han at det var greit, men da skulle han rævpules med en stor dildo først. Han ble rimelig lang i maska, og spurte aldri igjen.

Anonymkode: ac76d...a79

Skrevet

Som du leser er det slett ikke slik at alle har det. Noen er vel et mer dekkende ord, men det er mer vanlig enn mange tror likevel. Jeg hadde aldri hatt det før jeg traff min mann. Min eks prøvde og fikk en blåveis da jeg tydelig hadde sagt idet han foreslo skje og "doggy" at det var greit, men anal kunne han glemme. Fikk bekreftende ja, men likevel prøvde han. Jeg fikk en blåveis i retur forsåvidt.. 

Når jeg traff min mann diskuterte vi litt hvor grenser der gikk og jeg fortalte om den episoden. Han respekterte det slik som normalt er. Etter 5 år spurte han om ikke vi skulle prøve så jeg tulla og sa noe som "åh, du merker at vi har fått et barn ja" han svarte at det hadde ikke noe med det å gjøre, men han hadde litt lyst å prøve og om jeg hadde lyst også skulle vi ta det pent og rolig og stoppe med en gang JEG følte ubehag eller noe form for motvilje. Etter noen måneder prøvde vi med MASSE glid og forberedelser og det var en opplevelse jeg faktisk likte. Det er noe vi gjør en gang innimellom, men vi har heller oral og vaginal sex mange ganger før vi har analsex. 

Jeg har vært i to undertrykkende forhold veldig likt det du er i nå tydeligvis med unntak av at disse har vært nedlatende ellers også og alt det medfølger og anbefaler deg å sette ned foten. Du skal ALDRI gjøre noe du ikke vil "fordi alle andre gjør det" eller "alle mine exer har gjort det" det er ikke et greit argument og gir han seg ikke og i tillegg er litt nedlatende eller lignende anbefaler jeg deg på det sterkeste å ta skoa fått og løpe fra forholdet. Det blir IKKE bedre og du er verdt mer enn slikt tull!

Anonymkode: e1554...437

Skrevet
14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kjæresten min mener det. Alle exene hans var Med på det. Alle kompisene har det med sine kjæresten visst nok. 

Problemet er at jeg ikke vil, det er bare vondt og ekkelt. Føler jeg lukter så mye rumpe der nede og.

er redd jeg kommer til å miste han pga dette 

Anonymkode: d7d62...688

Gud hjelpe meg!

Noe så nedlatende, alle mine exer og alle mine kompiser...

Hallo, deres seksuelle forhold handler om dere to, og at han sammenligner deg høylydt med exer og andre gjør at han ikke er verdt samle på altså.

Mister du han mister du ingenting av verdi, virkelig.

Anonymkode: 83824...280

Skrevet

Høres ut som en overkåt 18-åring som ikke vet hva sex er for noe. At han har sex med deg når du tydelig ikke liker det, er jo varsellampe i seg selv. Stå opp for deg selv, jente. Du lar et menneske utøve skade og smerte på deg, så du slipper å være alene? Ha litt selvrespekt. «Nei, jeg gidder ikke analsex. Det sier meg ingenting og det er bare vondt. Og ikke kom med den bullshit-teorien om at alle har analsex. Da har du vokst opp på en annen planet, for det har ingenting med virkeligheten å gjøre» 

Anonymkode: eb7b1...07a

Skrevet

Ja jeg har fordi jeg liker det😊

Anonymkode: 56f49...d8d

Skrevet

Fortell han at argumentet 'alle andre får' er høyst usjarmerende etter fylte 5 år. 

Skrevet
17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har hatt det noen ganger med min mann. Hater det. Føler meg brukt når han er ferdig. Føler skam 

Ingen av mine tidligere sexpartnere har spurt etter anal sex.

Anonymkode: 4388c...8e2

Sånn hadde jeg det med eksen. Lot meg presse fordi han liker toeren best, men for meg var det helt pyton, vondt var det også og noen ganger ble jeg kvalm /uvel mens det stod på. Det er en grunn til at han ble min eks, og det var fordi jeg ikke orket den evige masingen og kranglingen når han ikke fikk det som han ville. At jeg har hemoroider etter fødselen som poppet ut under akten,og det at jeg ikke kunne sitte skikkelig på dagevis ,  det brydde ikke han seg om, bare han ble tilfredsstilt. Aldri mer en sånn mann, da skal jeg heller være evig singel. 

Anonymkode: b9769...5ce

Skrevet

Har aldri prøvd, og kunne aldri tenke meg å prøve!! Her skal INGENTING inn i analen!!!

Anonymkode: 71034...e32

Skrevet

Vi har det innimellom, og jeg vet andre har det, men det er nok mange som ikke har analsex, og mange som andre har prøvd.

Jeg digger det når jeg er i rett humør, men vi har det kun når jeg vil og er klar, mannen digger det også, men han maser aldri om det! Han kan hinte/spørre/foreslå, men om jeg nøler eller ikke vil, blir det med det framstøtet. 

Anonymkode: 1f58f...10b

Skrevet

Nei, jeg hater det

Anonymkode: d5132...fed

Skrevet

Nei, selvfølgelig ikke.

Anonymkode: 80703...8fa

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Sånn hadde jeg det med eksen. Lot meg presse fordi han liker toeren best, men for meg var det helt pyton, vondt var det også og noen ganger ble jeg kvalm /uvel mens det stod på. Det er en grunn til at han ble min eks, og det var fordi jeg ikke orket den evige masingen og kranglingen når han ikke fikk det som han ville. At jeg har hemoroider etter fødselen som poppet ut under akten,og det at jeg ikke kunne sitte skikkelig på dagevis ,  det brydde ikke han seg om, bare han ble tilfredsstilt. Aldri mer en sånn mann, da skal jeg heller være evig singel. 

Anonymkode: b9769...5ce

For en idiot!  Godt du ble kvitt han 

Anonymkode: 4388c...8e2

Skrevet

Nei 👍🏻😃 har heller ikke sex med masete menn 👍🏻

Anonymkode: 4e041...0e5

Skrevet

Nei. Har forsøkt med en ex. Var ikke noe for meg. Har snakket om det med mannen en gang for 10 år siden, i en generell «nyforelska-samtale» angående hva man liker og ikke liker på sexfronten. Han har aldri pusha eller mast etter den ene gangen jeg sa jeg ikke ville  

Anonymkode: a4629...124

Skrevet

Jeg har aldri prøvd. Mannen har heller aldri prøvd og vil heller aldri prøve. Ingenting skal inn den veien 🤢

Anonymkode: 004dc...173

Skrevet

Har det av og til. Syns det er godt men det er ofte så mange andre ting vi har lyst til å gjøre når vi har sex og anal tar ofte så lang tid og man må være så veldig opphisset for at det skal være godt. 

Anonymkode: 6fc56...9e8

Skrevet

De fleste har ikke det, og har ikke hatt det.

Det er både uhygienisk og farlig.

Anonymkode: 903c1...c43

Skrevet
På 3.6.2018 den 21.52, Anonym bruker skrev:

Jeg har aldri hatt analsex, har vel hatt sex med 22 menn (er over 40 og hatt lange perioder som singel). Jeg har hatt sex med én som tydeligvis var ganske fiksert på akkurat analsex, det var en viktig del av hans sexliv, og derfor dumpet jeg ham. Ellers er det ingen av dem som har hatt særlig sans for analsex. Noen hadde prøvd, men hadde ikke noe ønske om å gjøre det igjen, de fleste har ikke hatt analsex. Og flere av dem har likevel vært ganske eksperimentelle i sengen, bare ikke når det kom til anal. Min siste eks ga meg klar beskjed før vi ble ordentlig sammen at hvis analsex var viktig for meg så var han ikke mannen for meg ;)

Så nei, det er absolutt ikke alle som har analsex!

Ikke noe galt i å ha det - men man er helt avhengig av at begge to vil det like mye! Det at din kjærest ikke respekterer det og forsøker å presse deg og manipulere deg ved å prøve å få deg til å føle deg "unaturlig" som ikke vil ha analsex, det sier meg at dette ikke er riktig mann for deg, Hi. Her er kommunikasjon alt - vær 100 % ærlig med ham. Si at du ikke ønsker å ha analsex og hvis han ønsker å være sammen med deg, da må han også godta at sexlivet deres blir uten analsex. Hvis han ikke kan akseptere det, da er det best at dere går fra hverandre først som sist.

Uansett - IKKE ha analsex mot din vilje, det kan være skadelig, ikke bare fysisk for tarmen, men også for deg psykisk! Om du tvinger deg til å ha analsex risikerer du å ødelegge sexlivet ditt for resten av livet, det er ingen mann verdt!

Anonymkode: 70d43...c0d

Enig. I motsetning til deg har jeg bare hatt en mann, gjennom tyve år. Interessant å lese i disse trådene om temaet; får inntrykk av at enkelte menn er veldig opptatt av å få analsex....😳

Vi har hatt analsex kanskje 4-5 ganger ila 20 år. Mest fordi vi var nysgjerrige. De gangene vi har hatt det har vi vært litt brisne faktisk. Men vi kjenner hverandre godt og kommuniserer. Etter første gangen var vi begge litt flaue. Så det har ikke blitt en vane.😌

Siste gang vi gjorde det var forrige uke, og det var meget vellykket kan man si. 😋

Hvis mannen min hadde mast om analsex i eininga hadde jeg hatt et problem. Tror kanskje at menn er veldig nysgjerrige på seksuelle ting de ikke har prøvd før, og hvis de får prøve det en gang slutter «maset»

Men det betinger selvsagt at paret kommuniserer og begge er komfortable med det.

Anonymkode: fe377...911

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

De fleste har ikke det, og har ikke hatt det.

Det er både uhygienisk og farlig.

Anonymkode: 903c1...c43

Det er ikke farlig i det hele tatt dersom man bruker godt med glidemiddel og tar seg god tid. Uhygienisk derimot skal jeg ikke kverulere på, men det finnes tiltak som kan iverksettes for å unngå at det uhygienisk. Jeg har ikke akkurat så veldig mye analsex, men dette har jeg forhørt meg om med både lege og helsesøster, jordmor og snakket med gyn.spesialisten om og de svarer det samme samtidig som en del syns dette er ekkelt. Fullt forståelig. Skal også nevnes at man har mye av de samme bakteriene i vagina og anus, men noen bakterier som finnes der bak bør ikke inn i vagina da man kan få infeksjoner o.l så det anbefales å vaske seg GODT etter analsex, spesielt for mannen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...