Anonym bruker Skrevet 3. juni 2018 #1 Skrevet 3. juni 2018 Kjæresten min mener det. Alle exene hans var Med på det. Alle kompisene har det med sine kjæresten visst nok. Problemet er at jeg ikke vil, det er bare vondt og ekkelt. Føler jeg lukter så mye rumpe der nede og. er redd jeg kommer til å miste han pga dette Anonymkode: d7d62...688
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2018 #2 Skrevet 3. juni 2018 Jeg har hatt det en gang i hele mitt liv og kommer aldri til å ha det igjen. Det gir meg ingenting og er super ukomfortabelt. Ingenting skal noen sinne INN i rumpa mi igjen. Men jeg er med på/åpen for mye annet da. At alle har det er bare bullshit. Hvis du ikke vil ha det, stå på ditt. Mister du han pga. det har du ikke mistet, men vunnet. Anonymkode: 1309a...6f3
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2018 #3 Skrevet 3. juni 2018 Nei, alle har det ikke. Jeg har aldri hatt det, og selvfølgelig ikke mistet kjærester pga det. Jeg får helt noia bare av tanken, og vil ikke prøve engang. Mannen min ønsket å prøve, men da han forsto at jeg overhodet ikke ville var det greit. Vi har sex på andre måter, og jeg er ikke prippen ellers, men akkurat rumpehullet får han holde seg unna. Anonymkode: 83824...280
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2018 #4 Skrevet 3. juni 2018 Nei, jeg liker det ikke. Og om du må gjøre noe som ikke tenner deg for å beholde ham, er han neppe noe å samle på. Han prøver åpenbart presse deg til dette ved å manipulere deg til å tro det er deg det er noe rart og galt med, fordi du ikke vil. Det er det ikke!! Fyren kan få lov å ønske seg analsex, men å presse deg er å krysse en grense. Kvitt deg med ham. Anonymkode: c403f...d07
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2018 #5 Skrevet 3. juni 2018 Har aldri prøvd og ønsker det heller ikke. Tidligere kjærester har spurt men har respektert et nei. Mannen jeg er sammen med nå har ikke spurt. Men bestemmer selv hvor grensene går. Det er lov å spørre men man må også respektere et nei. Anonymkode: 98f3b...ffa
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2018 #6 Skrevet 3. juni 2018 Vi hadde det mye før, men etter minste barnet har det ikke gått pga hemorider.. mye oppvarming og tøying så gjør det ikke vondt. Det er godt, men man må huske nok fuktighet. MYE glidemiddel Anonymkode: 72f70...428
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2018 #7 Skrevet 3. juni 2018 Jeg har hatt mange sexpartnere og når de hører jeg vil så blir de overrasket da de IKKE har fått tilgang til det før. Så nei... Er ikke sånn at alle gjør det. Anonymkode: e0497...406
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2018 #8 Skrevet 3. juni 2018 Åh, det evige maset om analsex. Tror alle jeg har holdt på med har nevnt det, og jeg har aldri hatt lyst! Men så møtte jeg kjæresten min i fjor, og for første gang hadde jeg lyst. Nå syns jeg faktisk det er veldig OK av og til Anonymkode: dbbee...2e5
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2018 #9 Skrevet 3. juni 2018 Nei, så langt der i fra! Anonymkode: a222c...616
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2018 #10 Skrevet 3. juni 2018 Jeg har aldri hatt analsex, har vel hatt sex med 22 menn (er over 40 og hatt lange perioder som singel). Jeg har hatt sex med én som tydeligvis var ganske fiksert på akkurat analsex, det var en viktig del av hans sexliv, og derfor dumpet jeg ham. Ellers er det ingen av dem som har hatt særlig sans for analsex. Noen hadde prøvd, men hadde ikke noe ønske om å gjøre det igjen, de fleste har ikke hatt analsex. Og flere av dem har likevel vært ganske eksperimentelle i sengen, bare ikke når det kom til anal. Min siste eks ga meg klar beskjed før vi ble ordentlig sammen at hvis analsex var viktig for meg så var han ikke mannen for meg Så nei, det er absolutt ikke alle som har analsex! Ikke noe galt i å ha det - men man er helt avhengig av at begge to vil det like mye! Det at din kjærest ikke respekterer det og forsøker å presse deg og manipulere deg ved å prøve å få deg til å føle deg "unaturlig" som ikke vil ha analsex, det sier meg at dette ikke er riktig mann for deg, Hi. Her er kommunikasjon alt - vær 100 % ærlig med ham. Si at du ikke ønsker å ha analsex og hvis han ønsker å være sammen med deg, da må han også godta at sexlivet deres blir uten analsex. Hvis han ikke kan akseptere det, da er det best at dere går fra hverandre først som sist. Uansett - IKKE ha analsex mot din vilje, det kan være skadelig, ikke bare fysisk for tarmen, men også for deg psykisk! Om du tvinger deg til å ha analsex risikerer du å ødelegge sexlivet ditt for resten av livet, det er ingen mann verdt! Anonymkode: 70d43...c0d
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2018 #11 Skrevet 3. juni 2018 Av de få jeg kjenner til sexlivet til har ikke analsex. Vi har prøvd mange ganger, men mannen er for godt utstyrt. Han holder seg til en finger inni der, og det gir faktisk bedre orgasmer. Svaret mitt er alltid nei nå, ikke at han egentlig spør mer helle, jeg syns vi har prøvd nok. Hadde han ikke respektert det, så hadde det vært kroken på døra. Man skal ikke være sammen med noen som påvirker deg sånn at du må gå på kompromiss med dine seksuelle preferanser. Det er det ikke verdt. Anonymkode: 44f01...8dd
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2018 #12 Skrevet 3. juni 2018 Nei, alle har ikke det. Jeg hatt finger der, det holder for meg. Uansett så spiller det ingen rolle om alle i hele verden har analsex, så lenge du ikke vil, det må han bare respektere. Hvis du mister han pga dette, så er han ikke noe å samle på uansett. Har du spurt om han vil ha en dildo i rompa? Anonymkode: 8afab...361
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2018 #13 Skrevet 3. juni 2018 Har hatt det noen ganger med min mann. Hater det. Føler meg brukt når han er ferdig. Føler skam Ingen av mine tidligere sexpartnere har spurt etter anal sex. Anonymkode: 4388c...8e2
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2018 #14 Skrevet 3. juni 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Har hatt det noen ganger med min mann. Hater det. Føler meg brukt når han er ferdig. Føler skam Ingen av mine tidligere sexpartnere har spurt etter anal sex. Anonymkode: 4388c...8e2 Vet han om hvordan du føler det? Anonymkode: 8afab...361
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2018 #15 Skrevet 3. juni 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Vet han om hvordan du føler det? Anonymkode: 8afab...361 Delvis.. Jeg blir lei meg når han er ferdig. Får vondt inni meg. Han har prøvd flere ganger etter dette. Men jeg sier nei fra nå. Vet at han ønsker så gjerne analsex. Men jeg klarer det ikke psykisk... Anonymkode: 4388c...8e2
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2018 #16 Skrevet 3. juni 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Delvis.. Jeg blir lei meg når han er ferdig. Får vondt inni meg. Han har prøvd flere ganger etter dette. Men jeg sier nei fra nå. Vet at han ønsker så gjerne analsex. Men jeg klarer det ikke psykisk... Anonymkode: 4388c...8e2 Jeg kan ikke forstå hvordan noen ønsker å ha analsex når den andre personen føler det som du gjør. Anonymkode: 8afab...361
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2018 #17 Skrevet 3. juni 2018 Alle har ikke det HI, jeg har aldri hatt det. Hadde en kjæreste en periode som maste og maste om dette, fikk egentlig inntrykk av at det var mest for å få viljen sin. Men vi er ikke sammen nå for å si det slik. Anonymkode: bfd85...071
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2018 #18 Skrevet 3. juni 2018 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg kan ikke forstå hvordan noen ønsker å ha analsex når den andre personen føler det som du gjør. Anonymkode: 8afab...361 Nei. Ikke jeg heller 😔😔😔 Anonymkode: 4388c...8e2
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2018 #19 Skrevet 3. juni 2018 Eh ja! Hallo! Alle har analsex to ganger om dagen. En gang kl 7.30 om morgenen, også er det den obligatoriske analsexen før leggetid. Slapp av! Jeg tuller! Jeg synes han høres ut som en tufs som både forteller at han hadde analsex med alle exene sine og som vet om og forteller deg at kompisene har analsex med sine kjærester. Hvor gammel ER han og hva slags verdier har han egentlig? Run forrest run. Du finner mer sjarmerende mannfolk der ute, jeg lover deg det Anonymkode: 84308...2d4
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2018 #20 Skrevet 3. juni 2018 Min ex-mann var veldig på med det. Vi prøvde en gang og jeg synes det ikke var noe godt, det var bare fryktelig ekkelt, vondt og følte meg skitten.. Han maste i flere år for å ha det igjen da han synes det var helt fantastisk. Fått ny mann nå, og tidlig etter vi startet med kontakt så sa jeg faktisk i fra. At dersom det var en greie han ville gjøre og at det var viktig for han så var jeg overhode ikke interresert. For meg er sex en av flere viktige biter i et forhold. Så at vi er på samme kanal der er viktig. Svaret var at det hadde han aldri gjort, og garantert ikke ville gjøre heller. Han tenner ikke på slikt, Så da var det ute av tankene. Og vi har et helt fantastisk sexliv, UTEN analsex. HI, vær tydelig og ikke gjør noe du ikke vil i forholdet. Det er ikke rett å måtte utsette seg selv for ubehagelige ting for at den andre parten skal være tilfredsstilt. DA er det noe som skurrer i mitt hode.. Anonymkode: 7da80...a7e
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2018 #21 Skrevet 3. juni 2018 Jeg liker å ha analsex. Jeg oppmuntrer han, fordi jeg selv tenner på det. Personlig synes jeg det er godt med litt forandring iblant Anonymkode: d49dc...98d
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2018 #22 Skrevet 3. juni 2018 Jeg har det å jeg liker det, men tror langt fra alle har det! De fleste jeg har ligget med har ikke hatt det før. Anonymkode: 8566f...0ed
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2018 #23 Skrevet 3. juni 2018 Aldri prøvd, frister absolutt ikke. Mannen forsøkte seg litt med en finger en gang eller to, det ble jeg bare forstyrret av. Siden den gang har jeg aldri hørt noe mer om det. Anonymkode: 7e349...fb6
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2018 #25 Skrevet 3. juni 2018 Mannen var veldig på analsex når vi ble sammen, har prøvd noen ganger, men synes bare det er vondt. Etter at jeg sa at jeg ikke ville det, og at jeg syntes vi hadde prøvd nok, så sluttet han å spørre. Har forøvrig et kjedelig sexliv, og analsex var sikkert det mest spennende han kunne finne på. Har vært sammen i 15 år. Anonymkode: 9fd52...9c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå