Gjest Darwinia:-) Skrevet 1. juni 2018 #26 Skrevet 1. juni 2018 6 timer siden, Anonym bruker skrev: For å sameksistere er bare for jævlig. Anonymkode: 058eb...98a Like jævlig som å ha kontroll på ungene? Vi er på restaurant med gjevne mellomrom og har aldri hatt problemer med at ungene våre bråker. Om det er fordi vi har vært flinke eller heldige med ungene vet jeg ikke ,antageligvis litt av begge deler. Men hvis jeg hadde visst at jeg ikke kunne være sikkert på at ungene ville forholde seg rolige så hadde vi blitt hjemme. Det handler om å ta hensyn til andre enn seg selv. Ingen barn TRENGER å dra på fin restaurant. De har det like fint på Burger King. Folk som har betalt 1000 kr for måltidet sitt skal slippe å høre på en unge som er fullstendig rabiat fordi ketchupen ligger på feil side av tallerkenen.
Gjest Darwinia:-) Skrevet 1. juni 2018 #27 Skrevet 1. juni 2018 37 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hun vil alltid provosere. Det er det som er hennes glede i livet. Her inne er hun den tøffe dama som er stor i kjeften. Hva hun er i real life har jeg mine mistanker om. Jeg har vært innom dette forumet i forbindelse med tre småbarnsperioden over 12 år. Hun har alltid vært her. Tragisk. Anonymkode: 3773b...2dd Hvordan vet du at Sug Lut alltid har vært her, hvis du ikke selv alltid har vært her? Er det mer tragisk at Luten har hengt her i tolv år enn at du har gjort det?
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2018 #28 Skrevet 1. juni 2018 47 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hun vil alltid provosere. Det er det som er hennes glede i livet. Her inne er hun den tøffe dama som er stor i kjeften. Hva hun er i real life har jeg mine mistanker om. Jeg har vært innom dette forumet i forbindelse med tre småbarnsperioden over 12 år. Hun har alltid vært her. Tragisk. Anonymkode: 3773b...2dd Akkurat som du har tydeligvis............... Anonymkode: b943c...a77
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2018 #29 Skrevet 1. juni 2018 Er det ikke deilig å bli litt provosert? Kjenne det krafse i magen og koke i hodet? Få lyst til å kjefte opp noen eller smelle avgårde noen saftige argumenter? Anonymkode: c8402...e25
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2018 #30 Skrevet 1. juni 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Er det ikke deilig å bli litt provosert? Kjenne det krafse i magen og koke i hodet? Få lyst til å kjefte opp noen eller smelle avgårde noen saftige argumenter? Anonymkode: c8402...e25 Er det noen her som er så veldig provosert av dette da? Anonymkode: b943c...a77
☆☆☆ Skrevet 1. juni 2018 #31 Skrevet 1. juni 2018 Eg likar barn, og kan godt tole dei på restaurant. Men ikkje når dei bråkar. Ja til denne regelen!
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2018 #32 Skrevet 1. juni 2018 9 timer siden, Darwinia:-) skrev: Hvordan vet du at Sug Lut alltid har vært her, hvis du ikke selv alltid har vært her? Er det mer tragisk at Luten har hengt her i tolv år enn at du har gjort det? Auda 😂😂😂 Touché! Anonymkode: 6ad33...835
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå