sug lut Skrevet 31. mai 2018 #1 Skrevet 31. mai 2018 https://www.dagbladet.no/nyheter/pa-denne-restauranten-far-du-ikke-ha-med-deg-barn-som-grater-eller-lager-lyd/69856985 En restaurant som sier klart fra at den ikke vil ha bråkete unger som gjester er genialt, her kan man antakelig få spise i fred.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2018 #2 Skrevet 31. mai 2018 Det er jo helt flott. Så lenge man ikke har unger som får lov til å oppføre seg som ville apekatter, så er de jo velkomne. Har man det, så finnes det nok av andre steder å gå Anonymkode: b943c...a77
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2018 #3 Skrevet 31. mai 2018 Barn som bråker kan gå på Burger King eller Mc Donalds. Eller foreldrene kan lage et supermåltid hjemme! Anonymkode: 76d94...ed3
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2018 #4 Skrevet 31. mai 2018 Fantastisk! Skulle gjerne hatt slike skilter på norske restauranter også. Har fått mange matopplevelser ødelagt på grunn av tafatte foreldres om ikke skjønner at ungen din er til sjenanse. Anonymkode: 62175...cf8
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2018 #5 Skrevet 1. juni 2018 Kunne ikke vært mer enig! Anonymkode: 6bef2...fb6
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2018 #6 Skrevet 1. juni 2018 Utrolig bra , vi går med engang 5åring ikke kan oppføre seg, man må ta hensyn til de som skal kose seg Anonymkode: bc299...24d
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2018 #7 Skrevet 1. juni 2018 For å sameksistere er bare for jævlig. Anonymkode: 058eb...98a
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2018 #8 Skrevet 1. juni 2018 Noen som vet om en restaurant som har forbud mot middelaldrende damer som hoier og roper, snakker høylytt dritt om kollegaer og venninner, og spyr eder og galle over skatt, bompenger og kollektivtrafikk? Der vil jeg gjerne gå. Anonymkode: b21c8...7ae
Himmel og hav Skrevet 1. juni 2018 #9 Skrevet 1. juni 2018 53 minutter siden, Anonym bruker skrev: Noen som vet om en restaurant som har forbud mot middelaldrende damer som hoier og roper, snakker høylytt dritt om kollegaer og venninner, og spyr eder og galle over skatt, bompenger og kollektivtrafikk? Der vil jeg gjerne gå. Anonymkode: b21c8...7ae Prøv Mc Donalds.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2018 #10 Skrevet 1. juni 2018 55 minutter siden, Anonym bruker skrev: Noen som vet om en restaurant som har forbud mot middelaldrende damer som hoier og roper, snakker høylytt dritt om kollegaer og venninner, og spyr eder og galle over skatt, bompenger og kollektivtrafikk? Der vil jeg gjerne gå. Anonymkode: b21c8...7ae Det kan du enkelt unngå om du ligger unna søplas steder, Egon og TGIF og dets like. Anonymkode: e285e...a74
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2018 #11 Skrevet 1. juni 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Det kan du enkelt unngå om du ligger unna søplas steder, Egon og TGIF og dets like. Anonymkode: e285e...a74 Jo lavere tatoveringsfrekvens, jo færre skatt- og bompengehoiere. Anonymkode: e285e...a74
Himmel og hav Skrevet 1. juni 2018 #12 Skrevet 1. juni 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: For å sameksistere er bare for jævlig. Anonymkode: 058eb...98a Neida, sameksistens er supert, og det er jo ikke som at dette er den eneste restauranten i California. Antagelig er det 17 til i samme gata du kan ta med deg barnevogna på. Jeg liker folk generelt og jeg liker unger, men om jeg og mannen i mitt liv skal ha en barnefri og hyggelig middag med voksenprat, så kan jeg styre meg for å måtte høre på ungeskrik fra bordet ved siden av, forholde meg til en som trasser på bordet bak, eller enda verre, måtte underholde ungen på nabobordet som tusler rundt på selvstyr og "er sjarmerende". Så, ja takk til et alternativ uten smårollinger, og så synger jeg gjerne for toåringen din på flyet hjem mens du har hendene fulle med matbrett, vannflasker og fargestifter.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2018 #13 Skrevet 1. juni 2018 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jo lavere tatoveringsfrekvens, jo færre skatt- og bompengehoiere. Anonymkode: e285e...a74 Såe, fordommer mot tatoveringer skjønner jeg? Tror du bommer litt der😉 Anonymkode: 09e81...ae2
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2018 #14 Skrevet 1. juni 2018 Ser for meg at SugLut er småskuffa nå. Hun håpet hun skulle klare å trolle på seg krenkede småbarnsforeldre, og så fikk hun bare medhold! Anonymkode: 3773b...2dd
Fru Banderas Skrevet 1. juni 2018 #15 Skrevet 1. juni 2018 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ser for meg at SugLut er småskuffa nå. Hun håpet hun skulle klare å trolle på seg krenkede småbarnsforeldre, og så fikk hun bare medhold! Anonymkode: 3773b...2dd Wow, jobber du fast som profesjonell analytiker?
sug lut Skrevet 1. juni 2018 Forfatter #16 Skrevet 1. juni 2018 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ser for meg at SugLut er småskuffa nå. Hun håpet hun skulle klare å trolle på seg krenkede småbarnsforeldre, og så fikk hun bare medhold! Anonymkode: 3773b...2dd Har du vondt andre steder også?
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2018 #17 Skrevet 1. juni 2018 3 minutter siden, Fru Banderas skrev: Wow, jobber du fast som profesjonell analytiker? Det er ikke akkurat nødvendig for å vite hvordan SL tenker. Hun elsker å provosere og dytte på ømme steder. Hun håpet at småbarnsforeldre skulle føle seg støtt og protestere, og nå føler hun seg snytt og skuffa - uansett hva hun selv måtte påstå. Anonymkode: 3773b...2dd
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 1. juni 2018 #18 Skrevet 1. juni 2018 Endelig! Håper ikke de får så mye pes fra småbarnsforeldre nå, at de blir tvunget til å endre på reglene. Samme med sydenhoteller som velger å være barnefrie. Applaus! Skulle tro at det å lære barna sine folkeskikk var like utfordrende som å finne en kur mot kreft.
Twintipp Skrevet 1. juni 2018 #19 Skrevet 1. juni 2018 Flott med slike hensyn, men er det virkelig mye av det? Vi har vært masse ute og spist, både inn og utland, og jeg kan ikke komme på en hendelse hvor barn har vært til sjenanse jeg? De eneste jeg har opplevd som ikke klarer å beherske seg er middelaldrende menn med rødmusne neser, som snakker som i mikrofon etter 4 pils og litt østers.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2018 #20 Skrevet 1. juni 2018 40 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er ikke akkurat nødvendig for å vite hvordan SL tenker. Hun elsker å provosere og dytte på ømme steder. Hun håpet at småbarnsforeldre skulle føle seg støtt og protestere, og nå føler hun seg snytt og skuffa - uansett hva hun selv måtte påstå. Anonymkode: 3773b...2dd Tror du bommer kraftig her. For når SL vil provosere så kommer hun med sterkere skyts enn dette. Jeg kan ikke skjønne at det er så mange som skulle føle seg støtt av dette innlegget Anonymkode: b943c...a77
Tøystykke Skrevet 1. juni 2018 #21 Skrevet 1. juni 2018 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Utrolig bra , vi går med engang 5åring ikke kan oppføre seg, man må ta hensyn til de som skal kose seg Anonymkode: bc299...24d Og ikke minst gi ungen konsekvenser. Er sånn vi og, spiser aldri ute, men f.eks. i butikken. Rett ut i bilen.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2018 #22 Skrevet 1. juni 2018 1 time siden, Twintipp skrev: Flott med slike hensyn, men er det virkelig mye av det? Vi har vært masse ute og spist, både inn og utland, og jeg kan ikke komme på en hendelse hvor barn har vært til sjenanse jeg? De eneste jeg har opplevd som ikke klarer å beherske seg er middelaldrende menn med rødmusne neser, som snakker som i mikrofon etter 4 pils og litt østers. Veldig enig i dette. Har aldri opplevd å bli plaget av barn på restaurant. Barn er mer «tilstedeværende» restauranter som Egon og TGIF, men der forventer jeg også det. Vi drar jo ikke sånne steder dersom jeg og min mann skal ha en romantisk middag sammen. Anonymkode: b8abb...ef3
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2018 #23 Skrevet 1. juni 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Tror du bommer kraftig her. For når SL vil provosere så kommer hun med sterkere skyts enn dette. Jeg kan ikke skjønne at det er så mange som skulle føle seg støtt av dette innlegget Anonymkode: b943c...a77 Hun vil alltid provosere. Det er det som er hennes glede i livet. Her inne er hun den tøffe dama som er stor i kjeften. Hva hun er i real life har jeg mine mistanker om. Jeg har vært innom dette forumet i forbindelse med tre småbarnsperioden over 12 år. Hun har alltid vært her. Tragisk. Anonymkode: 3773b...2dd
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2018 #24 Skrevet 1. juni 2018 Jeg syns dette var en usympatisk og surmaget regel. Jeg kan heller ikke huske å ha vært plaget av barn på restaurant noen gang. Hvis barna er uoppdragne er det foreldrenes problem, det plager ikke meg. Skal jeg på romantisk middag, går vi vel på litt dyrere steder og vanligvis etter barns leggetid, så der er ikke dette en relevant problemstilling. Anonymkode: 4fc56...9b5
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2018 #25 Skrevet 1. juni 2018 29 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hun vil alltid provosere. Det er det som er hennes glede i livet. Her inne er hun den tøffe dama som er stor i kjeften. Hva hun er i real life har jeg mine mistanker om. Jeg har vært innom dette forumet i forbindelse med tre småbarnsperioden over 12 år. Hun har alltid vært her. Tragisk. Anonymkode: 3773b...2dd Jeg har også vært her inne lenge (siden 2009 på og av), men er overhodet ikke enig med din vurdering av Suglut. At hun provoserer noen ganger stemmer, men hun har faktisk ganske så mange innlegg som overhodet ikke er til provokasjon. Anonymkode: b1448...d36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå