Gå til innhold

Er det forbudt å spre nakenbilder man aldri har bedt om å få?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fikk melding av ham akkurat nå: "Hva driver du med?" Etter bare 15 bilder av hans egen pikk.Han skal få den minst 15 ganger til i dag. Og i morgen. Og dagen etter. 

Anonymkode: 06513...b7d

Nå har jeg sendt det 21 ganger, og ha stresser skikkelig. Har prøvd å ringe meg to ganger på rad. 😂

Anonymkode: 06513...b7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Nå har jeg sendt det 21 ganger, og ha stresser skikkelig. Har prøvd å ringe meg to ganger på rad. 😂

Anonymkode: 06513...b7d

Er han singel eller ikke? Det kan jo fort bli litt kleint å få meldinger hele tiden med bilder av sitt eget utstyr om han har familie.... 

Anonymkode: e8bdb...421

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Gir ham ikke det han er ute etter, nei :) 

Kommer ikke til å skrive et ord til ham. Skal faenmeg sende ham hans egen pikk 20 ganger om dagen i en uke.

Anonymkode: 06513...b7d

Du forstår deg ikke på slike menn. Hvilken type oppmerksomhet du gir er ikke så farlig bare de får oppmerksomhet fra deg. Og du gir det til ham.

Det morsomme nå er jo at han kan anmelde deg for trakassering - og det er nesten så jeg håper han gjør det, for du virker helt ærlig ikke helt stabil i måten du reagerer på.

Forkastelig å sende slike bilder, men det du gjør er faktisk like ulovlig - og verre, du gjør det med forsett over tid nettopp for å trakassere. Han er nok en enkel mann som ikke forstår seg på hverken kvinner eller loven og som er stusselig nok til å tro at kvinner tenner på slike bilder, at du ville se på ham som seksuelt attraktiv. Slike menn er stusselige, forkastelige og nesten litt synd på. Men du viser jo at du er minst like enkel, at du er hevngjerrig, og selv når du blir gjort oppmerksom på at trakassering er ulovlig så planlegger du å trakassere ham, og å gjøre det over tid.

Anonymkode: bc05e...a63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå har jeg sendt det 21 ganger, og ha stresser skikkelig. Har prøvd å ringe meg to ganger på rad. 😂

Anonymkode: 06513...b7d

Selvfølgelig har han prøvd å ringe deg, han koser seg med oppmerksomheten

Anonymkode: 389d0...3e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Selvfølgelig har han prøvd å ringe deg, han koser seg med oppmerksomheten

Anonymkode: 389d0...3e5

Da tror jeg han har det kjempekos nå. 35 pikkbilder fra meg, 10 anrop og fem meldinger fra ham. Siste melding: "Gi faen!" Den kosen byr jeg på!

Anonymkode: 06513...b7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hi. Du er veldig rar 

Anonymkode: aca22...c4b

Du synes det er mer normalt at en voksen mann sender bilde av pikken sin til en dame han nesten ikke kjenner, og som aldri har vist ham noen interesse? I såfall er jeg fornøyd med å være rar. 

Anonymkode: 06513...b7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du forstår deg ikke på slike menn. Hvilken type oppmerksomhet du gir er ikke så farlig bare de får oppmerksomhet fra deg. Og du gir det til ham.

Det morsomme nå er jo at han kan anmelde deg for trakassering - og det er nesten så jeg håper han gjør det, for du virker helt ærlig ikke helt stabil i måten du reagerer på.

Forkastelig å sende slike bilder, men det du gjør er faktisk like ulovlig - og verre, du gjør det med forsett over tid nettopp for å trakassere. Han er nok en enkel mann som ikke forstår seg på hverken kvinner eller loven og som er stusselig nok til å tro at kvinner tenner på slike bilder, at du ville se på ham som seksuelt attraktiv. Slike menn er stusselige, forkastelige og nesten litt synd på. Men du viser jo at du er minst like enkel, at du er hevngjerrig, og selv når du blir gjort oppmerksom på at trakassering er ulovlig så planlegger du å trakassere ham, og å gjøre det over tid.

Anonymkode: bc05e...a63

Ja, det planlegger jeg. Og hvis han skulle anmelde meg for det, så tar jeg rakrygget straffen det måtte medføre. Men jeg bekymrer meg ikke så velig, for å si det sånn! 😂

Anonymkode: 06513...b7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det planlegger jeg. Og hvis han skulle anmelde meg for det, så tar jeg rakrygget straffen det måtte medføre. Men jeg bekymrer meg ikke så velig, for å si det sånn! 😂

Anonymkode: 06513...b7d

Du er bare patetisk!

Anonymkode: bc05e...a63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Du er bare patetisk!

Anonymkode: bc05e...a63

Og jeg skal stille klokka i natt, slik at han våkner opp til minst 10-15 meldinger til :) Fy faen, som han stresser nå! Tror jeg i tillegg skal printe ut bildet og sende det til ham i posten. Skal sjekke om jeg kan gjøre det samme til jobben hans. Og skal finne ut av jobbmailen, slik at jeg i alle fall kan sende den der. Kan vel fort være noen havner på kopi også ... Nevnte jeg at trynet hans synes bak pikken? 

Anonymkode: 06513...b7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, synes faktisk denne tråden ble litt morsom jeg. Har selv fått er par slike bilder ufrivillig tilsendt da jeg var singel, og erfaringen er at disse mennene tror at det er det som skal til for å få en uinteressert dame interessert. Så jeg synes det var en god idé å sende det i retur, og gjøre det de to neste dagene. Ikke lenger enn det, men bare for å vise et poeng.

Anonymkode: 6934a...a50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ulovlig å spre det. Det er straffbart å sende det til deg, du kan anmelde. Politiet kommer ikke til å gjøre noe med det, men det burde jo være pinlig for ham å ha det notert i politiets arbeidsregister likevel.

Det som er fullt lovlig, og sannsynligvis mer pinlig for ham er:

-Send et høflig brev til fastlegen hans, hvor du forklarer at du har fått tilsendt bilde av mannens penis og blir litt bekymret for hans psykiske helse, for slikt er da ikke normalt? Kanskje fastlegen kan ta dette opp med ham? Du synes også penisen ser litt skjev ut, mulig dette også bør undersøkes ved anledning, men du er jo ingen ekspert. Vennlig hilsen.

-Skriv på den eventuelle åpne facebookveggen hans at du synes det er ufint og ikke ønsker å se penisen hans, og forklar på en pedagogisk måte hvorfor. Anbefal den nyutgitte boken til Caroline Hainer, "Menn viser frem pikken sin," som nettopp handler om dette.

Anonymkode: bc2ac...92c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du synes det er mer normalt at en voksen mann sender bilde av pikken sin til en dame han nesten ikke kjenner, og som aldri har vist ham noen interesse? I såfall er jeg fornøyd med å være rar. 

Anonymkode: 06513...b7d

To gale gjør ikke en rett. 

Ingen forsvarer han, men du er like ustabil som han. 

Anonymkode: 3ac9d...c47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

To gale gjør ikke en rett. 

Ingen forsvarer han, men du er like ustabil som han. 

Anonymkode: 3ac9d...c47

Jeg er ikke opptatt av å gjøre rett, men av å få ham til å føle seg dritt. Og det ser det faktisk ut som om jeg har lykkes med. Siste melding: "Du er gæren, jævla kjerring!" Ja, det kan nok stemme. Synd han ikke vurderte den muligheten før! 

43 bilder hans vei, btw ;) 

Anonymkode: 06513...b7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hehe, synes faktisk denne tråden ble litt morsom jeg. Har selv fått er par slike bilder ufrivillig tilsendt da jeg var singel, og erfaringen er at disse mennene tror at det er det som skal til for å få en uinteressert dame interessert. Så jeg synes det var en god idé å sende det i retur, og gjøre det de to neste dagene. Ikke lenger enn det, men bare for å vise et poeng.

Anonymkode: 6934a...a50

Signerer denne, egentlig litt artig måte å "ta igjen" på 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva det er med de mannfolka som tror at alle damer ønsker å få bilder av pikken sendt på mobil eller Messenger. 

Eksen min driver med akkurat det samme, og jeg har aldri bedd han om å sende meg dette, her ramler det inn alt fra ståpikk til runking i dusjen, jeg bare sletter etterhvert som det kommer inn. Også en mann i 40 årene.. 

men jeg hadde nok ikke giddet å brukt penger på sende bildene jeg mottar i retur, jeg velger å ignorere det, svarer ikke på meldinger eller bilder. 

Anonymkode: 44f09...cb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 anrop fra ham i kveld. Siste SMS: "Ta telefonen, please!" Mulig jeg avrunder hele greia i morgen - det føles som om budskapet mitt har gått hjem. Det funket jo over all forventning! Nå synes jeg nesten litt synd på ham! 😂

Anonymkode: 06513...b7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

15 anrop fra ham i kveld. Siste SMS: "Ta telefonen, please!" Mulig jeg avrunder hele greia i morgen - det føles som om budskapet mitt har gått hjem. Det funket jo over all forventning! Nå synes jeg nesten litt synd på ham! 😂

Anonymkode: 06513...b7d

Du liker oppmerksomheten du

Anonymkode: 389d0...3e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du liker oppmerksomheten du

Anonymkode: 389d0...3e5

Ja, jeg liker jævlig godt at jeg fikk ham til å reagere! Den åh, så stolte mannen med den fine tissen sin som han trodde ville få enhver kvinne til å smelte av kåthet bare hun fikk et glimt av den, griner nå av skam. Det er digg, ja!

Anonymkode: 06513...b7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, jeg liker jævlig godt at jeg fikk ham til å reagere! Den åh, så stolte mannen med den fine tissen sin som han trodde ville få enhver kvinne til å smelte av kåthet bare hun fikk et glimt av den, griner nå av skam. Det er digg, ja!

Anonymkode: 06513...b7d

Voldsom for en aggresiv måte å,reagere på. All oppmerksomhet er god oppmerksomhet, ser ut til å gjelde dere begge. Hadde nesten trodd det var et tulleinnlegg , men vet godt at  noen menn driver å sender pikkbilder rundt.

Anonymkode: 44f09...cb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Voldsom for en aggresiv måte å,reagere på. All oppmerksomhet er god oppmerksomhet, ser ut til å gjelde dere begge. Hadde nesten trodd det var et tulleinnlegg , men vet godt at  noen menn driver å sender pikkbilder rundt.

Anonymkode: 44f09...cb0

Jeg har ikke lagt skjul på at jeg ble fly forbannet! Aggressiv? Absolutt!

At all oppmerksomhet er god oppmerksomhet? Virker ikke som om han synes det nå, gitt! Store stolte ståpikkmannen har blitt en redd liten sutregutt. Føles dritbra!

Anonymkode: 06513...b7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har ikke lagt skjul på at jeg ble fly forbannet! Aggressiv? Absolutt!

At all oppmerksomhet er god oppmerksomhet? Virker ikke som om han synes det nå, gitt! Store stolte ståpikkmannen har blitt en redd liten sutregutt. Føles dritbra!

Anonymkode: 06513...b7d

Ja, har skjønt dette, men hvorfor fyre det sånn opp, ren hevn for et piklbilde ? Er det nødvendig å gi det så sinnsykt mye oppmerksomhet ? Skulle tro han hadde gjort noe som var langt verre enn å,sende et bilde..

 

Anonymkode: 44f09...cb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har ikke lagt skjul på at jeg ble fly forbannet! Aggressiv? Absolutt!

At all oppmerksomhet er god oppmerksomhet? Virker ikke som om han synes det nå, gitt! Store stolte ståpikkmannen har blitt en redd liten sutregutt. Føles dritbra!

Anonymkode: 06513...b7d

Forbanna trollkjærring. Har du ikke noe annet å gjøre

Anonymkode: 389d0...3e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok visst lit tid før jeg skjønte at  dette er et trolleinnlegg 😂😂

Anonymkode: 44f09...cb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...