Anonym bruker Skrevet 24. mai 2018 #26 Skrevet 24. mai 2018 3 timer siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Den som hadde hatt 1000 uker🦋.. er barna har 8 uker ( ene barnet 9) barnas far 4 uker ferie med ungene , jeg har 5 uker og min mann 4 ❤️ Hi Ja eller 5 da... Jeg har bare 5 uker som må spres utover året, og vi har hele 2 uker sammen hele familien. Så det blir som det blir Ungene har masse ferie da, men de får klare seg sjæl! Anonymkode: 0e9e0...0f4
Optatium Skrevet 24. mai 2018 #27 Skrevet 24. mai 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det håper jeg og. Eldstemann hadde det helt fantastisk. Anonymkode: 291ad...726 Måtte inn og sjekke hva dette var, det så jo flott ut! Hva koster noe slikt?
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2018 #28 Skrevet 24. mai 2018 1 time siden, Julie (: skrev: CISV-leir er fantastisk. Håper ungen får det helt strålende! Hvor er det CISV-leir hen? Kan du velge hvor du vil reise? Anonymkode: 324fe...aac
Twintipp Skrevet 24. mai 2018 #29 Skrevet 24. mai 2018 Her kommer lillesøster veldig snart, så ingen ferieplaner foreløpig. Sønnen min skal på ferie med far.. Her har vi (jeg) snakket om at vi må dele litt. Begge vil på ferier til utlandet som oftes med barnet, men jeg mener det ikke er sunt eller nødvendig for et barn med to utenlandsferier på en sommerferie. De trenger å være hjemme, bruke nærområde, ha late dager og bruke fantasien selv også. Men, det er min oppfatning av saken. Vi er også opptatt av historie, elsker å reise til nye kulturer og kjenne på frihetsfølelsen, men verdien i å finne ro til å gjøre og verdsette de mindre tingene er også utrolig viktig.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 24. mai 2018 Forfatter #30 Skrevet 24. mai 2018 9 minutter siden, Twintipp skrev: Her kommer lillesøster veldig snart, så ingen ferieplaner foreløpig. Sønnen min skal på ferie med far.. Her har vi (jeg) snakket om at vi må dele litt. Begge vil på ferier til utlandet som oftes med barnet, men jeg mener det ikke er sunt eller nødvendig for et barn med to utenlandsferier på en sommerferie. De trenger å være hjemme, bruke nærområde, ha late dager og bruke fantasien selv også. Men, det er min oppfatning av saken. Vi er også opptatt av historie, elsker å reise til nye kulturer og kjenne på frihetsfølelsen, men verdien i å finne ro til å gjøre og verdsette de mindre tingene er også utrolig viktig. Først og fremst gratulerer med snart ny baby😊 Det beste i verden er at vi alle er forskjellige og vi som foreldre vet best hva som er best for våre egne barn😊 hi
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2018 #31 Skrevet 24. mai 2018 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvor er det CISV-leir hen? Kan du velge hvor du vil reise? Anonymkode: 324fe...aac Det er rundt i store deler av verden. Man får ikke velge, man reiser dit fylkeslaget reiser. Eldste var i sør Amerika, minste skal til Italia. Anonymkode: 291ad...726
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2018 #32 Skrevet 24. mai 2018 45 minutter siden, Optatium skrev: Måtte inn og sjekke hva dette var, det så jo flott ut! Hva koster noe slikt? 4 uker på leir koster ca 5000. Så kommer fly i tillegg. Anonymkode: 291ad...726
Julie (: Skrevet 24. mai 2018 #33 Skrevet 24. mai 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hvor er det CISV-leir hen? Kan du velge hvor du vil reise? Anonymkode: 324fe...aac De er vel på forskjellig sted vært år. Du kan ikke velge hvor du skal. Men hele den norske delegasjonen er vel fra samme fylke. Også sender Norge unger til mange land. Begynner å bli en del år siden jeg var på sånn leir, men hadde noen fantastiske uker i Spania for mange, mange år siden
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2018 #34 Skrevet 24. mai 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det er rundt i store deler av verden. Man får ikke velge, man reiser dit fylkeslaget reiser. Eldste var i sør Amerika, minste skal til Italia. Anonymkode: 291ad...726 Er det vanskelig å få plass? Dette er sikkert veldig utviklende for barnet. Anonymkode: 324fe...aac
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2018 #35 Skrevet 24. mai 2018 35 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er det vanskelig å få plass? Dette er sikkert veldig utviklende for barnet. Anonymkode: 324fe...aac Gå inn på cisv Norge. Der ligger det «restplasser». Forrige gang reiste vi med ett annet fylke, da det var ledig der. Veldig positivt for ungene. De får ikke ha med Tlf og du har ikke kontakt med dem på en mnd. De kan reise med CISV til de er 18-19 år. Anonymkode: 291ad...726
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2018 #36 Skrevet 24. mai 2018 Bjørneparken Roma lofoten Anonymkode: 4d834...08c
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 24. mai 2018 Forfatter #37 Skrevet 24. mai 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Ja eller 5 da... Jeg har bare 5 uker som må spres utover året, og vi har hele 2 uker sammen hele familien. Så det blir som det blir Ungene har masse ferie da, men de får klare seg sjæl! Anonymkode: 0e9e0...0f4 2 uker er bedre enn ikkeno😊 hi
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2018 #38 Skrevet 24. mai 2018 Her skal jeg ha en uke alene med begge barna og da skal vi kose oss hjemme, med turer til stranda og marka, kanskje en tur til Munkholmen eller på hytta.Håper på samme vær som nå😊 Når samboer går ut i ferie, drar vi sørover til Stavern ei uke. Bruker Stavern som utgangspunkt og ser oss litt om rundt omkring. Siste uke der vi alle har ferie sammen er ikke planlagt. Tar det litt som det kommer. Samboer skal bruke de to siste ukene sine sammen med barna 😊 Anonymkode: 8ceeb...b29
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2018 #39 Skrevet 24. mai 2018 Ja, her blir det full rulle 😄 Først tre uker i Spania med alle barna, så Hunderfossen i tre dager. Deretter blir det hytta for å beise og ordne litt, før jeg og mannen leverer barna til besteforeldre på campingen i Sverige og reiser på romantisk uke til Malta. Håper vi rekker noen dager på campingen vi og når vi kommer hjem, og poff så er ferien over. Anonymkode: ef21d...54f
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2018 #40 Skrevet 24. mai 2018 Her har vi ikke så mye andre planer enn å være på campingen i Sverige. Kanskje vi tar en avbrekk derifra med en overnatting eller to på et badehotell i nærheten. Har små barn og synes det er slitsomt å reise langt med dem i denne fasen av livet, så vi holder det på et lavt nivå. Føle meg veldig sliten for tiden, går virkelig på reservegiret, så akkurat nå er jeg glad for at jeg kan slappe mest mulig av i ferien kanskje reiselysten kommer tilbake når de blir større 😉👍 Anonymkode: 05bba...bf2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå