Gå til innhold

Har dere mye planlagt i sommer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har vi masse planlagt allerede , mye reising nært og fjernt. Mange vi skal besøke og opplevelsene står i kø😊 Jeg elsker det!! Liker dere best å ikke ha planer om sommeren eller liker dere å vite at mye skjer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker best å ha planlagt én ikke så altfor lang tur og ha resten av sommeren åpen. Resten av familien er enig, så det er det vi pleier å gjøre. :) Skal på en 8 dagers ferie i år, det er alt. Ellers vurderer vi å bo i telt på en campingplass ikke så altfor langt unna en natt eller to, bare fordi barna har så lyst til å sove i telt. :P

Barna våre elsker å være hjemme om sommeren da det er mange barn i gata som også er mye hjemme, samt mye gøy å finne på i byen vår. :)

Anonymkode: 7574f...3d7

Skrevet

Det blir ein ferietur, og besøk til familie rundt om på Vestlandet.  Er begrensa kva ein rekk over når vi vaksne har "berre" 4 veker ferie.  Har og meldt ungane på friluftsleir på dagtid siste veka i juni, i staden for SFO.

Skrevet

Lagt litt åpne planer. Ungene skal ha to uker med faren, vi skal fire uker til familie i nord Norge, eldste får en uke på fotballskole. Passer på at det er en uke ledig før skolestart så de får komme  hjem og bare være litt med venner i nærområdet. Ha fri hjemme og slappe av.

Anonymkode: 57b46...c7e

Skrevet

Liker å planlegge, gjør vi ikke det går vi glipp av mye gøy. Da blir vi bare gående her hjemme og vips så er ferien over. Vi skal til Abra Havn og Kiel. Da er det 2 1/2 uke igjen til dagsturer.

Anonymkode: 15621...af6

Skrevet

Har ikke planlagt noen ting! Og det er så deilig!

Anonymkode: 0e9e0...0f4

Skrevet

Her er ungene i gamingalderen og det blir mye spilling med venner så i år skal de få « fri» fra det😊 først 4 uker på seilferie med far i inn og utland . Så blir vi en liten uke hjemme med strand og venner osv før vi drar 3 uker til «syden» . I tillegg til dette blir det konserter, kroferie og 2 bryllup samt en uke til varmen for oss som par. Før sommerferien blir det også en tur til « syden» på meg og ene barnet😊 hi 

Skrevet
1 minutt siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Her er ungene i gamingalderen og det blir mye spilling med venner så i år skal de få « fri» fra det😊 først 4 uker på seilferie med far i inn og utland . Så blir vi en liten uke hjemme med strand og venner osv før vi drar 3 uker til «syden» . I tillegg til dette blir det konserter, kroferie og 2 bryllup samt en uke til varmen for oss som par. Før sommerferien blir det også en tur til « syden» på meg og ene barnet😊 hi 

Må være digg å ha tusen uker ferie til disposisjon da. Har bare 3 vi

Skrevet

Vi har planlagt en liten ukesferie her i Europa, sammen med barna. Ellers ikke så mye. Det ene barnet vårt skal på leir en uke. Det andre barnet skal nok jobbe litt. Vi tar dagene og ukene som de kommer :-)

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Må være digg å ha tusen uker ferie til disposisjon da. Har bare 3 vi

Den som hadde hatt 1000 uker🦋.. er barna har 8 uker ( ene barnet 9) barnas far 4 uker ferie med ungene , jeg har 5 uker og min mann 4 ❤️ Hi 

Skrevet

Her blir det to uker til Frankrike, og to dager til AbraHavn. 

Anonymkode: d6378...e95

Skrevet

I år har vi planlagt litt for mye. Egentlig liker jeg å være hjemme og slappe av og holde på i hagen. Det er gåavstand til stranda herfra og barn i gata, så det mest optimale tror jeg hadde vært for barna om de fikk være hjemme og ta det rolig og lande litt. 

Men i år har vi som sagt planlagt mer. Det blir hyggelig det også. Vi har jo planlagt ting vi liker ☺️

Skrevet

Nei kun en 5 dagers tur til Danmark,ellers ingen planer.Men blir kanskje noen telttur i nærheten av der vi bor både før og etter damarksturen :)

Anonymkode: 3df85...de9

Skrevet

Vi har planlagt to ting; en uke i Hellas og en uke i Nord-Norge. Resten av ferien står helt åpen og vi gjør det vi har lyst til der og da ☀️ Forhåpentlig mye fint vær og mulighet for strandliv!

Anonymkode: b032c...ac9

Skrevet
59 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Men blir ikke det mye for barnet med ADHD? Dette er faktisk ikke ment nedsettende ;) Har selv et barn med adhd, og i tillegg til at ting må planlegges nøye, så må vi gi han litt rolige perioder i vanlige omgivelser også, hvis ikke blir det fort mye for han. Blir sliten av hyppige endringer og nye steder...

Anonymkode: fbbf4...cae

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Men blir ikke det mye for barnet med ADHD? Dette er faktisk ikke ment nedsettende ;) Har selv et barn med adhd, og i tillegg til at ting må planlegges nøye, så må vi gi han litt rolige perioder i vanlige omgivelser også, hvis ikke blir det fort mye for han. Blir sliten av hyppige endringer og nye steder...

Anonymkode: fbbf4...cae

Helt Ok å spørre😊 Heldigvis så trenger vi ikke å planlegge alt nøye og han er veldig fleksibel. Han har det helt fint med at mye skjer og blir ikke mer sliten enn lillebror . Han skinner når vi er på reise, bruke språk ( han snakker flytende engelsk ) oppleve nye steder ( veldig interisert i kultur, geografi og historie ) oppsummert er en slik ferie helt topp for han😊 hi

Skrevet

En uke til Danmark og en uke i storby. Ellers håper vi på fint vær slik vi kan være masse ute her hjemme:-)

Anonymkode: a1fe3...7ea

Skrevet

Har litt planer, skal i 60 års dag til tanta mi i midt Norge, blir der noen dager, kanskje 1 uke eller mer hvis været er greit og vi koser oss. Kjører Sverige hjem igjen, og tar noen dager på en campingplass der, har ca 2-3 uker til disposisjon, så hvor lenge vi er i Sverige kommer an på hvor lenge vi blir på besøk.
13 åringen skal muligens på sommerleir hvis vi er hjemme igjen til den starter.

Anonymkode: 8e844...4ec

Skrevet

Vi har ikke så mange planer. Men ungene har masse. 11 åringen skal 4 uker på CISV leir i utlandet, 1 uke på rideleir og 14 dager til syden. 14 åringen skal 3 uker på rideleir/treningsleir og 14 dager til Syden. Syden blir sammen med oss og besteforeldre  

Anonymkode: 291ad...726

Skrevet

I år skal vi først flytte og så føde. Blir nok noen uker på hytta ved sjøen og en tur til Kristiansand også. Ikke de mest spennende tingene planlagt på feriefronten i år, men skjer for mye annet i livene våre i sommer. Blir nok å ordne en del med det nye huset også. 

Anonymkode: ec788...03a

Skrevet

Har veldig lite planer. Har ikke råd til å reise i det hele tatt og det frustrerer meg ekstremt. Eneste morro å se frem til er årets martna og et besøk av venninne sol bor langt unna. 

Sykkelturer og forhåpentligvis fisketurer kan bli aktuelt. 

Anonymkode: a126c...153

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi har ikke så mange planer. Men ungene har masse. 11 åringen skal 4 uker på CISV leir i utlandet, 1 uke på rideleir og 14 dager til syden. 14 åringen skal 3 uker på rideleir/treningsleir og 14 dager til Syden. Syden blir sammen med oss og besteforeldre  

CISV-leir er fantastisk. Håper ungen får det helt strålende! 

Skrevet

Med tanke på at jeg har termin midt i juli og er alene med en treåring har jeg ikke planlagt så mye. Vi tar det etter form, vær og føre. En tur til Maihaugen, hytta og Barnas gård ved Hunderfossen er tenkt, men alt avhenger av både meg og my baby. 

Liker forøvrig godt å være hjemme, har så mye i nærheten her! Late dager i behagelige omgivelser er helt ok☺️

Skrevet
20 minutter siden, Julie (: skrev:

CISV-leir er fantastisk. Håper ungen får det helt strålende! 

Det håper jeg og. Eldstemann hadde det helt fantastisk. 

Skrevet

Bare en uke planlagt, da skal vi til Danmark 🙂 så skal vi til kongeparken og dyreparken men det tar vi litt når det passer seg 🙂

Anonymkode: 7233a...11c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...