Gå til innhold

Så deilig det er å ha store barn😊


mamma til adhd gutt<3

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Sender du en 10 åring alene på stranden? Har du sett hvordan de herjer. Her holdt to barn på å drukne, de var 11 og 12 år. Heldigvis var det noen årvåkne voksne som fikk med seg hva som skjedde før de gikk under. Og disse ungene var det uten foreldre. Uansvarlig rett og slett å sende en 10 åring alene til stranden.

Anonymkode: 98a06...7b9

Jeg vet om en på 22 som druknet! Dermed konkluderer jeg med at det er uansvarlig å sende alle 22-åringer på stranda uten foreldre!

Anonymkode: 9c967...836

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vet om en på 22 som druknet! Dermed konkluderer jeg med at det er uansvarlig å sende alle 22-åringer på stranda uten foreldre!

Anonymkode: 9c967...836

Ja, det handler nok mer om barnets modenhet og svømmeferdigheter når foreldre avgjør om de får gå på stranden alene🌴😊 hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Anonym bruker skrev:

Høres deilig ut. Har vært på campingen og løpt beina av meg etter 2 og 3-åringen, utslitt etter denne helga 😫 Lengter etter tiden når de kan klare seg mer selv, og jeg kan sitt i ro med en kopp kaffe i 5 min for meg selv.

Anonymkode: fbace...445

Tiden kommer for 5 minutters kaffe 😊 før du aner det❤️ Hi 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk med store barn. Var på sykkeltur med tiåringen i går og badet, spiste på restaurant og koste oss. Det å faktisk kunne snakke normalt sammen er utrolig mye mer givende enn å snakke med en smårolling. Ingen klaging på den 1,5 mils sykkelturen heller, så det er deilig! Endelig må jeg vel si, jeg har aldri vært noe glad i småbarnsperioden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Mordi skrev:

Fantastisk med store barn. Var på sykkeltur med tiåringen i går og badet, spiste på restaurant og koste oss. Det å faktisk kunne snakke normalt sammen er utrolig mye mer givende enn å snakke med en smårolling. Ingen klaging på den 1,5 mils sykkelturen heller, så det er deilig! Endelig må jeg vel si, jeg har aldri vært noe glad i småbarnsperioden.

Ja😊 alle aldre har sin sjarm men 10-12 åringer er luxus . De vil fortsatt kose og klemme og de er selvstendige med masse herlige tanker og meninger. Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...