Gå til innhold

Hvordan skal jeg forholde meg til dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du overreagerer ikke, han er en kødd som ikke bryr seg, også er han så frekk at han mener det er innafor og at du overreagerer? Jeg hadde blitt rasende, og han måtte holdt seg unna mye lengre enn bare pinsen! Han ser ikke på seg selv som en familiemann, han innser ikke, eller han driter i at man ikke gjør slikt mot sine egne barn og partner. 

Jeg regner med at han er ferdig med familien sin, han er bare for feig til å stå for det. 

Anonymkode: dfe03...877

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hva sier han nå da? Når ting har roet seg. 

Han var absolutt en drittsekk og oppførselen var uakseptabel. Du overreagerte ikke! Men han var nok veldig klar over at han dreit seg ut og da er ofte angrep det beste forsvar. 

Jeg hadde satt som krav at han innrømmer hva han hadde gjort og bedr skikkelig om unnskyldning før jeg hadde vurdert å fortsette forholdet. 

Anonymkode: f890a...937

Skrevet

Stygt. Ikke rart du føler deg såra og skuffa... Men man går ikke fra mannen sin  og barnas far på grunn av en episode. Her må det ligge mer bak. Hvordan har dere det ellers? Hvordan er hverdagen, er han snill med ungene? 

Anonymkode: 039c9...03b

Skrevet

Høres ut som han jeg bor ilag med og har to barn sammen med. Jeg har så lyst til å dra men er redd for at det kommer til å bli mye styr rundt barna og omsorgsansvaret for barna. Han er rett og slett ikke til å stole på når det gjelder alkohol og ungan. Derfor har jeg ikke dratt enda.

Anonymkode: 2ea52...fc4

Skrevet

Kapp hue av fyren

Skrevet

Virker drastisk å forlate mannen for dette synes jeg. Selvom jeg forstår at du er rasende og fortvilet. 

Men hvis forholdet er dårlig sånn ellers også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...