Anonym bruker Skrevet 20. mai 2018 #26 Skrevet 20. mai 2018 Jeg har en 7åring og en 1.5åring og tenker at tur til syden alene med dem kunne blitt helt topp. Velg et barnevennlig hotell, gjerne all inclusive eller noe annet avslappet tilbud. Det blir jo ikke en avslappende ferie med bok og strandseng, men det kan bli en storartet opplevelse med bading i basseng og mye kvalitetstid. Og du og 7åringen kan spille spill på rommet om kvelden når 2åringen sover. Jeg hadde gjort det. 😊 Anonymkode: ab3d2...ee4
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2018 #27 Skrevet 20. mai 2018 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg vet hvorfor han er sur og gretten, men det orker jeg ikke forklare. Det er ikke noe jeg kan gjøre noe med, annet enn å trekke meg unna han når han blir sånn. Ikke så lett å gjøre det på ferie m to små... derav dilemma.... Anonymkode: 9cc89...b73 Da hadde jeg dratt på ferie alene med ungene, også hadde jeg kraftig evaluert forholdet til mannen. Vil du leve med en mann som stadig blir sur og gretten, så du er nødt til å trekke deg unna? Anonymkode: 95ef6...477
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2018 #28 Skrevet 20. mai 2018 Hadde ikke reist til syden alene nei, har litt hetta etter at søsteren min etter et lite fall havnet på sykehus der... Hadde ikke vært noe greit å være alene med to små der. Men hadde leid hytte på en campingplass ikke så langt hjemmefra, kankje sverige eller danmark, men norge er helt topp det altså, særlig sørlandet. På en campingplass vil begge unga elske å være sammen med andre barn, bade, fiske krabber, spise grillpølser og is. Helt topp ferie for to små og du vil få litt fri til å lese og slappe av mens yngste sover og eldste leker med sine nye venner. Anonymkode: b1922...8bd
LillaGorilla♥♥ Skrevet 20. mai 2018 #29 Skrevet 20. mai 2018 At det var? Mannen kan ikke ta seg av sin egen unge i en ukes tid?? Da skal jeg gi deg et godt, gammalt DIB-råd: hiv ham på huet og ræva ut!
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2018 #30 Skrevet 20. mai 2018 Jeg hadde brukt ferien på å finne meg et nytt sted å bo og ta ut skilsmisse Anonymkode: 312ac...c8a
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2018 #31 Skrevet 20. mai 2018 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Han klarer ikke ta seg av 1- åringen så lenge, dessverre. Ja jeg er veldig lei av den umodne oppførselen.... derfor hadde jeg hatt lyst å dra alene m barna, men er litt redd for at det blir mest pes enn kos... Anonymkode: 9cc89...b73 Klarer ikke å ta seg av sin egen unge??? Jeg vill gått for alternativ 4. Mekling og skilsmisse. Anonymkode: a5f4a...0c3
Superdolly Skrevet 20. mai 2018 #32 Skrevet 20. mai 2018 "Han klarer ikke å ta seg av ettåringen en uke" - virkelig? Og han nærmer seg 50 år, tror jeg du skrev et sted i tråden? Da er han enten psykisk utviklingshemmet eller veldig syk fysisk eller psykisk. Hvis ikke har han så vondt i viljen og er så vrang at jeg hadde valgt alternativ fire: Brukt ferien på å finne et nytt sted å bo (alternativt kastet ut ham) og bestilt mekling.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2018 #33 Skrevet 20. mai 2018 I ditt tilfelle hadde jeg seriøst vurdert å bryte opp.. ikke bare i ferien.. Anonymkode: 779f3...9e2
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2018 #34 Skrevet 20. mai 2018 Nå har vel hi skrevet at han ikke ville ha flere barn, så det er ikke helt umulig at hun har lovet ta hovedansvaret da hun beholdt mot hans vilje? Men jeg personlig tror ikke det er mulig å leve i slike forhold, da er det bedre å være alene. Du må bestemme hva som er best for deg. Om han mente seg ferdig med småbarn, barnehage osv er det ikke lett å leve sammen med en 1-åring altså. Han er sliten og orker ikke, du ville ha barnet da du ble gravid. Ingen god kombinasjon.... Anonymkode: b1922...8bd
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2018 #35 Skrevet 20. mai 2018 Hadde tatt en laaaaaaaaang ferie fra hele gubben! Anonymkode: 4488b...cd3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå