Anonym bruker Skrevet 18. mai 2018 #26 Skrevet 18. mai 2018 Nei du er ikke urimelig og dette har ikke noe å gjøre med å stille opp for stebarnet. Det er moren og faren som må finne ut hvem av dem som tar fri/tar med barnet på jobb/skaffer barnevakt på slike dager. Anonymkode: 9aae0...5d7
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2018 #27 Skrevet 18. mai 2018 Mora får ta barnet med på jobb selv. Det er ikke deres problem at hun har glemt en plandag påskolefritidsordninga. Anonymkode: fdab5...178
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2018 #28 Skrevet 18. mai 2018 Nei du er ikke urimlig i det hele tatt, mor og far har samværsavtale,det bør mor holde seg til Anonymkode: 595bb...e1c
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2018 #29 Skrevet 18. mai 2018 Hva ble løsningen til slutt hi? Anonymkode: c6ee8...431
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2018 #30 Skrevet 18. mai 2018 32 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva ble løsningen til slutt hi? Anonymkode: c6ee8...431 Vet ikke hvordan mor løste det. Far hentet kl fem. Fikk beskjed at kl to ikke var nødvendig. Anonymkode: f8dd3...7ee
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2018 #31 Skrevet 18. mai 2018 Du er ikke urimelig, dette må nok mor ta på sin egen kappe. Men jeg vil råde deg og din mann ril å sjekke skolens årshjul for å forhindre slikt i fremtiden. Sjekk hvem dager skole og sfo er stengt når dere overtar eller skal levere barn. Greit å slippe slikt i fremtiden. Anonymkode: 524a5...537
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2018 #32 Skrevet 18. mai 2018 11 timer siden, Twintipp skrev: Ansvaret for ditt eget barn opphører ikke fordi det den dagen overnatter hos den andre forelderen. Det er jo er gjensidig ansvar å finne gode løsninger i fellesskap. Jeg og min mann vet jo når mitt barn har skolefri eller turnering/kamp/legetime selv om han er hos pappaen sin den dagen. Vi undersøker med hverandre hvordan vi løser ting som skolefri/legetime/tannlege uavhengig av hvem han har overnattet hos. Selv om samværet er fordelt en viss prosentandel så er du alltid forelder uansett, 24/7! Vet du egentlig hva du snakker om i det hele tatt? Nei, det er ikke sånn ting er, selv om dere har god kommunikasjon. Reglene rundt samvær og avvikling er klinkende klare. Med mindre annet er avtalt er den forelderen der barnet våkner ansvarlig inntil den andre forelderen normalt henter. Dessverre trenger de aller fleste tydeligere avtaler rundt barnefordeling enn at de blir enige. Heldigvis er det regler for dette. Anonymkode: ce231...bd3
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2018 #33 Skrevet 18. mai 2018 Syns dette var mor sitt ansvar, definitivt! Anonymkode: 3cc60...d90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå