Anonym bruker Skrevet 18. mai 2018 #26 Skrevet 18. mai 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg var hos fastlegen og ble undersøkt der, kunne ikke finne noe alvorlig grunn til blødning, så han regnet med at det var en kraftig menstruasjon. Fikk noen tabletter for å stoppe blødningen og skulle bli henvist videre hvis de ikke fungerte. Så da er det bare å vente å se 😱 HI Anonymkode: cccbf...853 Om blødningene ikke gir seg innen oppgitt tid i pakningsvedlegget til tablettene, så ikke nøl med å ta kontakt med legevakten. Jeg er ikke helsepersonell, men dette virker ikke helt innenfor normalen, spesielt ikke på grunn av allmenntilstanden din. Anonymkode: c2b21...bd0
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2018 #27 Skrevet 18. mai 2018 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg var hos fastlegen og ble undersøkt der, kunne ikke finne noe alvorlig grunn til blødning, så han regnet med at det var en kraftig menstruasjon. Fikk noen tabletter for å stoppe blødningen og skulle bli henvist videre hvis de ikke fungerte. Så da er det bare å vente å se 😱 HI Anonymkode: cccbf...853 Ble det målt hb!? Altså blodprosenten? Anonymkode: 59b5a...6c6
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2018 #28 Skrevet 18. mai 2018 57 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ble det målt hb!? Altså blodprosenten? Anonymkode: 59b5a...6c6 Samme lurte jeg på + om Hi nevnte for legen at hun hadde grove celleforandringer for 6 år siden og ikke har vært til gyn siden? Anonymkode: 0f66d...5fc
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2018 #29 Skrevet 18. mai 2018 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Samme lurte jeg på + om Hi nevnte for legen at hun hadde grove celleforandringer for 6 år siden og ikke har vært til gyn siden? Anonymkode: 0f66d...5fc Jeg vet ikke hvordan man måler det, men jeg ble stukket i fingeren, han tok en bakteriebrøve og klamydia prøve (det var standard) og en graviditetstest. Det var det som ble tatt av prøver. Men de pillene har begynt å virke da, blør mindre nå. Anonymkode: cccbf...853
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2018 #30 Skrevet 18. mai 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg vet ikke hvordan man måler det, men jeg ble stukket i fingeren, han tok en bakteriebrøve og klamydia prøve (det var standard) og en graviditetstest. Det var det som ble tatt av prøver. Men de pillene har begynt å virke da, blør mindre nå. Anonymkode: cccbf...853 Og nevnte at jeg hadde hatt en konisering uten å sjekke etter det Anonymkode: cccbf...853
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2018 #31 Skrevet 18. mai 2018 47 minutter siden, Anonym bruker skrev: Og nevnte at jeg hadde hatt en konisering uten å sjekke etter det Anonymkode: cccbf...853 Uansett bør du komme deg til en ordentlig gynekologundersøkelse så fort som mulig! Du kan ikke være så sløv med din egen helse - hvem skal ta deg og helsen din på alvor om du selv ikke gjør det? Godt du blør mindre, men kom deg til gynekolog så fort som mulig, for så store endringer fra det normale skal sjekkes ordentlig, spesielt når du har den historien du har. Anonymkode: 0f66d...5fc
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2018 #32 Skrevet 18. mai 2018 Anbefaller deg å lage deg en bruker og spørre gynokologen som jobber på Doktor Online forumet. Hu svar veldig kjapt og virker veldig dyktig i jobben sin. Bedre med en second opinion mens du venter på gynokolog tenker jeg. https://forum.doktoronline.no/forum/13-gynekologi-og-graviditet/ Anonymkode: f18a7...32f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå