Anonym bruker Skrevet 13. mai 2018 #26 Skrevet 13. mai 2018 23 timer siden, Anonym bruker skrev: Invitert på litt mat og drikke. Så får jeg mld om at vi kan møtes på butikken så vi kan handle sammen og dele på utgiftene... Helt greit forsåvidt, har råd til det jeg... men i min verden er det vanlig at man stiller med hvertfall mat om man inviterer noen... Tidligere har jeg også opplevd å være på byen med henne, hvor vi har byttet på å kjøpe drikke. Da må jeg alltid vippse henne med en gang hun kommer med drikka... samme med taxi... jeg tenker ikke så mye over slikt, og har ikke noe problem med å betale for en drink for henne. Det går jo opp i opp ca på slutten av kvelden uansett... Er hun litt sær, eller er jeg rar? Anonymkode: 32437...5b4 Spiste du opp hele din halvdel når du var der, eller tok du med restene dine hjem? Jeg hadde nok bedt om å få med halvparten av restene om hun skal være slik. For meg blir det prinsipp. Inviterer ikke til mat og drikke om jeg skal be om halvparten av utgiftene. Anonymkode: 6816f...cc1
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2018 #27 Skrevet 13. mai 2018 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Spiste du opp hele din halvdel når du var der, eller tok du med restene dine hjem? Jeg hadde nok bedt om å få med halvparten av restene om hun skal være slik. For meg blir det prinsipp. Inviterer ikke til mat og drikke om jeg skal be om halvparten av utgiftene. Anonymkode: 6816f...cc1 Nei... Det ble en god salat. Når vi hadde spist la hun vekk resten som hun skulle ha med seg på jobb dagen etter... HI Anonymkode: 32437...5b4
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2018 #28 Skrevet 13. mai 2018 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Spiste du opp hele din halvdel når du var der, eller tok du med restene dine hjem? Jeg hadde nok bedt om å få med halvparten av restene om hun skal være slik. For meg blir det prinsipp. Inviterer ikke til mat og drikke om jeg skal be om halvparten av utgiftene. Anonymkode: 6816f...cc1 Jeg tenker det er mer enn bare prinsipp. Man kan ikke kreve folk for penger med mindre det har vært en klar avtale. Anonymkode: cb1bd...71f
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2018 #29 Skrevet 14. mai 2018 Hun er gjerrig. Du er også evneveik, som stiller spørsmål om slikt på et anonymt forum. Trenger du vår formening om hvilke sko du bør ha på deg i morgen? Anonymkode: 09274...b5f
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2018 #30 Skrevet 14. mai 2018 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hun er gjerrig. Du er også evneveik, som stiller spørsmål om slikt på et anonymt forum. Trenger du vår formening om hvilke sko du bør ha på deg i morgen? Anonymkode: 09274...b5f Herregud, vi kan legge ned dib. Trenger ikke diskusjonsforum med den holdningen der 👍 Anonymkode: d6d64...748
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2018 #31 Skrevet 14. mai 2018 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Herregud, vi kan legge ned dib. Trenger ikke diskusjonsforum med den holdningen der 👍 Anonymkode: d6d64...748 Tenker motsatt jeg. Vi trenger ikke diskusjonsforum med slike tråder. Er livet så lite innholdsrikt at man må fylle "starte ny tråd" kvota med slikt, så bør man heller ta en tur ut. Anonymkode: 09274...b5f
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2018 #32 Skrevet 14. mai 2018 Hvis man inviterer noen på middag, så ber man ikke om betaling altså!!! Anonymkode: 75778...200
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2018 #33 Skrevet 14. mai 2018 Har en enda bedre venninne Hun inviterte meg på middag og kose kveld hos seg. Jeg gledet meg stort, var lenge siden jeg hadde vært ute av huset, så trengte litt jenteskravling og avbrekk fra mann og barn! Kom til henne og hun hadde ikke handlet og hadde ingen ting klart. Ok, på butikken med oss. Da vi skulle betale hadde hun ikke penger med - kunne jeg betale, så kunne hun vipse halvparten tilbake? Altså vi kunne spleise? Greit for meg. (Kvelden gikk uten at hun vipset en krone, minte henne på det flere ganger. Har fortsatt ikke fått pengene nå snart ett år etter...) Vi kom hjem til henne og da mente hun at vi skulle lage maten sammen. Det er jo greit - bare at hun satte meg i matlaginga for så å selv gå på badet for å ordne seg...!! Kvelden ble ikke helt det jeg hadde sett for meg kan man si. Har faset ut denne venninnen ! Anonymkode: 2b0d1...f9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå