Anonym bruker Skrevet 12. mai 2018 #26 Skrevet 12. mai 2018 Du fremstår veldig sint i svarene dine. For oss som leser virker du hysterisk og fremstår som et klassisk tilfelle av foreldre som ikke forstår hvorfor barnevernet kommer på døra. Hva skrem AMK? Hva har de sagt til barnevernet? Ingen ambulansepersonell melder til barnevernet fordi man tar vårrengjøring. At samboeren din er i LAR er heller ingen grunn til å melde bekymring så lenge han ikke har sidemisbruk. (Du skriver han er rusfri. Det er han ikke hvis han er i LAR). Det er mye ved historien din som ikke stemmer og jeg er tilbøyelig til å tenke at dette er tull. Om du ikke har noe å frykte fra barnevernet så trenger du heller ikke bekymre deg for hva amk måtte melde inn. Da har du jo ditt på det tørre. Jeg er og meldt til barnevernet nå, men jeg hisser meg ikke opp av den grunn. Jeg venter bare på at de skal ta kontakt med meg så løser vi det derfra. Du må roe ned litt HI, ikke hyl og skrik så fælt. Om du har fagbrev eller ikke eller dysleksi eller ei, det spiller ingen rolle. Det er ikke det som definerer deg som mor. Slapp av, har du ikke noe å frykte så er det ingen fare Anonymkode: e67b8...4fd
Roser Skrevet 12. mai 2018 #27 Skrevet 12. mai 2018 Jeg har ingen ting å sjule jeg, men greia er jo at folk skriver jeg er dum og ikke har fult ført ungdom skolen eller vidregåne! Er det jeg syns er synd at folk skal skrive slike ting bare jeg spurte om noe! Jeg har ikke gjort noe galt og jeg åpner døra og arma mine jeg for barneverne som kommer på besøk, men er ikke det som er påenge i det jeg skriver heller! Jeg syns det er synd at man kan si løgn historer til alle å en vær. Dere vet jo allt uanset så er ikke så mye vits å forsvare seg uansett her! Jeg jobber i helsevesne å vet at falske anklager er straffbart! Er det jeg vil fram til, men om barneverne vil undersøke så får dem da det og da ser dem jo at vi har vårt på det tørre! Greia er jo at når man skriver og spør om råd om ting så blir man jo besylt for å være Alkoliker, psykisk sjuk, narkoman selv om man er på lar og får hjelp til å slutte så uanset så blir man besylt for å være unormal og dærfor har man besøk av barneverne er slik dere skriver til meg! Som sakt er jeg ikke sint på barneverne på noen måte er bra dem undersøker om ting er bra eller ikke, men er ikke det som er påenge heller. Når man blir melt til barneverne og du vet at halvparten av det som har blitt sakt å skrevet ikke er sant da mister man litt fotfeste.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2018 #28 Skrevet 12. mai 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Her får du masse fine, gode råd, og så svarer du slik Hvor er alle de gode fine rådene mener du? Anonymkode: 41dcb...ec9
Roser Skrevet 12. mai 2018 #29 Skrevet 12. mai 2018 Er ikke tull det jeg har skrevet og har faktisk kontakta Advokat om det med å fortelle løgn historer! Men som sakt har jeg ingen ting å være redd for jeg har aldri gjort unga mine noe galt! takker i allefall for meg her inne og lykke til for dere som måtte trenge det! tenk i allefall på neste gang dere skriver stygge til til folk som søker etter råd og er i en vanskelig sitvasjon. Det blir ikke bedre at dere hakker på den personen og sier slike stygge ting dere skrev til meg! Vi er alle forselige. Og det er faktisk mange tilfelle at man blir melt til barneverne på falsk grunnlag.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2018 #30 Skrevet 12. mai 2018 Skjønner ingenting. Er jo du som hisser deg opp her, hi, er du som sier du og samboeren din har psykisk og narkoman bakgrunn. Folk kommer med gode råd, men du stiller deg i forsvarsposisjon med en gang. Folk stiller spørsmål du ikke svarer på, og da tenker man jo sitt. Og hva mener du egentlig ambulansepersonellet får ut av å finne på ting? De mente der og da at stedet ikke var egnet for barn, da får du legge deg flat da, og forklare grunnen hvis det er en grunn til at det såg ut som det gjorde, ikke bli helt paranoid og tro at alle er ute etter å ta deg, slik som du gjør i denne tråden. Det gjør ikke saken din sterkere akkurat. Anonymkode: 3bb31...931
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2018 #31 Skrevet 12. mai 2018 Dere ble meldt til bv pga rot? Anonymkode: 6ddac...b3d
Roser Skrevet 12. mai 2018 #32 Skrevet 12. mai 2018 Har da aldri sakt vi er psykisk syke! Om man er på dps eller psykisk helse time trenger det ikke å bety man er psykisk syk! Om man går på lar så betyr heller ikke det at man går å ruser seg på gata, er jo en grunn for at han er på lar og det er jo for at han vil slutte på det. Jeg spurte om noe bare helt enkle spørsmål om ting, men alle mener jo her at det er noe jeg ikke forteller jaja bra dere vet det da har sakt det som det er. Er liten leilihet som vi 5 del med bare 2 soverom og ja vi prøver å finne noe anna. Jeg kan ikke noe for om dere tror meg heller ikke det kan ikke jeg rå over. Men har ikke fått så mye posetive tilbake meldinger her inne da. Så fort noen blir melt til barneverne da har dem fortjent det for helsevesne juger jo ikke er jo det dere sier til meg her inne og vrir å vrenger på allt jeg skriver. Er mange grunner for å være på dps og psykis helse time. Jeg har ikke gjort noe galt som jeg å har skrevet før så må barneverne bare komme på besøk!
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2018 #33 Skrevet 12. mai 2018 Akkurat nå, Roser skrev: Har da aldri sakt vi er psykisk syke! Om man er på dps eller psykisk helse time trenger det ikke å bety man er psykisk syk! Om man går på lar så betyr heller ikke det at man går å ruser seg på gata, er jo en grunn for at han er på lar og det er jo for at han vil slutte på det. Jeg spurte om noe bare helt enkle spørsmål om ting, men alle mener jo her at det er noe jeg ikke forteller jaja bra dere vet det da har sakt det som det er. Er liten leilihet som vi 5 del med bare 2 soverom og ja vi prøver å finne noe anna. Jeg kan ikke noe for om dere tror meg heller ikke det kan ikke jeg rå over. Men har ikke fått så mye posetive tilbake meldinger her inne da. Så fort noen blir melt til barneverne da har dem fortjent det for helsevesne juger jo ikke er jo det dere sier til meg her inne og vrir å vrenger på allt jeg skriver. Er mange grunner for å være på dps og psykis helse time. Jeg har ikke gjort noe galt som jeg å har skrevet før så må barneverne bare komme på besøk! Så hva er det i så fall du bråker, kjefter og skriker om her inne? Om ALLE reagerer på hvordan du ordlegger deg/skriver er det kanskje verdt å vurdere om det kanskje ikke er hos flertallet problemet ligger men hos deg? At du skriver på en måte som gjør at folk svarer som de gjør? Du vil ikke bli savnet. Det er forresten et poeng at man slutter å skrive her etter å ha annonsert på dramatisk vis at du forlater forumet. Bare et tips. Anonymkode: 21bb8...5f5
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2018 #34 Skrevet 12. mai 2018 7 minutter siden, Roser skrev: Har da aldri sakt vi er psykisk syke! Om man er på dps eller psykisk helse time trenger det ikke å bety man er psykisk syk! Om man går på lar så betyr heller ikke det at man går å ruser seg på gata, er jo en grunn for at han er på lar og det er jo for at han vil slutte på det. Jeg spurte om noe bare helt enkle spørsmål om ting, men alle mener jo her at det er noe jeg ikke forteller jaja bra dere vet det da har sakt det som det er. Er liten leilihet som vi 5 del med bare 2 soverom og ja vi prøver å finne noe anna. Jeg kan ikke noe for om dere tror meg heller ikke det kan ikke jeg rå over. Men har ikke fått så mye posetive tilbake meldinger her inne da. Så fort noen blir melt til barneverne da har dem fortjent det for helsevesne juger jo ikke er jo det dere sier til meg her inne og vrir å vrenger på allt jeg skriver. Er mange grunner for å være på dps og psykis helse time. Jeg har ikke gjort noe galt som jeg å har skrevet før så må barneverne bare komme på besøk! Jeg spør hva du tror er grunnene til at de skal lyve om det? Hva skal de få ut av det? Man får ikke positive tilbakemeldinger av å angripe folk på den måten du gjør. Bare et tips... Anonymkode: 3bb31...931
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2018 #35 Skrevet 12. mai 2018 1 time siden, Roser skrev: Jeg har ingen ting å sjule jeg, men greia er jo at folk skriver jeg er dum og ikke har fult ført ungdom skolen eller vidregåne! Er det jeg syns er synd at folk skal skrive slike ting bare jeg spurte om noe! Jeg har ikke gjort noe galt og jeg åpner døra og arma mine jeg for barneverne som kommer på besøk, men er ikke det som er påenge i det jeg skriver heller! Jeg syns det er synd at man kan si løgn historer til alle å en vær. Dere vet jo allt uanset så er ikke så mye vits å forsvare seg uansett her! Jeg jobber i helsevesne å vet at falske anklager er straffbart! Er det jeg vil fram til, men om barneverne vil undersøke så får dem da det og da ser dem jo at vi har vårt på det tørre! Greia er jo at når man skriver og spør om råd om ting så blir man jo besylt for å være Alkoliker, psykisk sjuk, narkoman selv om man er på lar og får hjelp til å slutte så uanset så blir man besylt for å være unormal og dærfor har man besøk av barneverne er slik dere skriver til meg! Som sakt er jeg ikke sint på barneverne på noen måte er bra dem undersøker om ting er bra eller ikke, men er ikke det som er påenge heller. Når man blir melt til barneverne og du vet at halvparten av det som har blitt sakt å skrevet ikke er sant da mister man litt fotfeste. Men hva skrev de, da. Si det nå. Anonymkode: f75b7...f38
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2018 #36 Skrevet 12. mai 2018 49 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvor er alle de gode fine rådene mener du? Anonymkode: 41dcb...ec9 At hun skal ta imot all hjelp de tilbyr. Anonymkode: f75b7...f38
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2018 #37 Skrevet 12. mai 2018 32 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dere ble meldt til bv pga rot? Anonymkode: 6ddac...b3d Det er visst hemmelig... Anonymkode: f75b7...f38
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2018 #38 Skrevet 12. mai 2018 29 minutter siden, Roser skrev: Har da aldri sakt vi er psykisk syke! Om man er på dps eller psykisk helse time trenger det ikke å bety man er psykisk syk! Øøøøh - hvilke andre grunner mener du det kan finnes til å søke hjelp hos psykisk helse-teamet? Det er vel neppe beinbrudd eller magesjau de kurerer? Anonymkode: f75b7...f38
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2018 #39 Skrevet 12. mai 2018 53 minutter siden, Anonym bruker skrev: Øøøøh - hvilke andre grunner mener du det kan finnes til å søke hjelp hos psykisk helse-teamet? Det er vel neppe beinbrudd eller magesjau de kurerer? Anonymkode: f75b7...f38 De er visst helt rå på blindtarmer på psyk😂😂 Anonymkode: 1d97a...e5f
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2018 #40 Skrevet 12. mai 2018 Mye rart her..Tenker også at dette må være troll, men om ikke så er det flere ting å sette fingeren på her, og det kun utifra det du, hi, har skrevet og svart i tråden. Ressurssvake har en tendens til å ikke ha selvinnsikt nok til se det andre gjerne ser, men er veldig flink til å få rett i angrep, og føle at alle er ute etter dem. Skriftspråket ditt er elendig, og jeg tviler på at det skyldes dysleksi, enten er dette trolling og slurving, eller så er du ganske bakpå når det gjelder å uttrykke deg skriftlig, og det kommer da også til syne ved samtale. Ingen helsepersonell melder til bv ved rot og storrengjøring.. Om man har vært, eller er, til behandling ved dps gir det ingen automatisk mld til bv. Er man under LAR-behandling stiller det seg gjerne annerledes, da har mer behov for oppfølging når det gjelder å ha ansvar for barn. Anonymkode: 6d80f...5cd
skjotta Skrevet 12. mai 2018 #41 Skrevet 12. mai 2018 4 timer siden, Roser skrev: Har faktisk fagbrev! Så jo har fullt ført undomskolen og vidregåne om jeg har dysleksi hva har det med saken å gjøre? Jeg er faktisk ikke dum selv om jeg har dysleksi! Dere skriver jo ikke så veldig hyggelige ting her da for dere skriver jo om at det er jeg som er problemt og ingen andre. Sier dere slike ting til familie og venner å som ikke har samme meniger som dere?! Som foreksepel det dere skriver til meg? Så om et familie medlem hadde kommet til dere for råd om barneverne så hadde dere skrevet sakt det samma som dere skriver til meg? Tror ikke det nei, men lett å sitte bak en sjerm å skrive drit om folk man ikke kjemner! Så denna siden her er det jo bare netttroll på, som sitter på sin høye hest å dømmer folk ut i fra noen enkle få ting som folk spør om! Som sakt dere vet ingen ting om meg, men enda så skriver dere som dere gjør det med å komme med drit som i allefall er helt feil om hvem jeg er! Har faktisk en veldig god utdanelse! Men ser du ikke at vi faktisk ikke vet noe om deg utenom det du skriver? Du slenger ut masse forskjellig informasjon og utelater de tingene som er nødvendige for at vi skal kunne gjøre oss opp en mening om noe som helst, og så kaster du deg ut i lange triader og føler deg veldig angrepet når det påpekes at inntrykket du gir her ikke er positivt. For å svare på spørsmålet ditt: Dersom ambulansepersonell har løyet, vil dette jo komme tydelig fram i bv sin undersøkelse. Dere kan også, i samtale med bv, fortelle at dere føler de løy, men pass deg for å gi dem det inntrykket vi sitter med her nå.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2018 #42 Skrevet 12. mai 2018 Jeg heier på barnevernet i denne saken. Anonymkode: e2720...f38
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2018 #43 Skrevet 12. mai 2018 TS/HI virker å ha borderline personlighetsforstyrrelse eller lignende. Det er veldig slitsomt for barn å vokse opp med en mor med slike personlighetsforstyrrelser. Det gir usikker tilknytning. Håper barna får hjelp. Anonymkode: 9bac3...56b
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2018 #44 Skrevet 12. mai 2018 8 timer siden, Roser skrev: Jeg har ingen ting å sjule jeg, men greia er jo at folk skriver jeg er dum og ikke har fult ført ungdom skolen eller vidregåne! Er det jeg syns er synd at folk skal skrive slike ting bare jeg spurte om noe! Jeg har ikke gjort noe galt og jeg åpner døra og arma mine jeg for barneverne som kommer på besøk, men er ikke det som er påenge i det jeg skriver heller! Jeg syns det er synd at man kan si løgn historer til alle å en vær. Dere vet jo allt uanset så er ikke så mye vits å forsvare seg uansett her! Jeg jobber i helsevesne å vet at falske anklager er straffbart! Er det jeg vil fram til, men om barneverne vil undersøke så får dem da det og da ser dem jo at vi har vårt på det tørre! Greia er jo at når man skriver og spør om råd om ting så blir man jo besylt for å være Alkoliker, psykisk sjuk, narkoman selv om man er på lar og får hjelp til å slutte så uanset så blir man besylt for å være unormal og dærfor har man besøk av barneverne er slik dere skriver til meg! Som sakt er jeg ikke sint på barneverne på noen måte er bra dem undersøker om ting er bra eller ikke, men er ikke det som er påenge heller. Når man blir melt til barneverne og du vet at halvparten av det som har blitt sakt å skrevet ikke er sant da mister man litt fotfeste. Men underholdene er du ihvertfall😂🙈😂 Anonymkode: b503c...84c
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2018 #45 Skrevet 12. mai 2018 Jeg sier bare wow, noen har stått opp på feil fot i dag. Når ord som dps, psykisk helseteam, LAR og psykopat eks kommer på løpende bånd iløpet av to innlegg vil jeg tørre å påstå, sammen med språket ditt, at det er ikke dine beste valg her i livet. Du skriver litt info og så rabler det fullstendig for deg når noen stiller spørsmål tilbake. Om ambulansearbeiderne lyver vil jeg tro dette vil komme fram. Man ser forskjell på ryddesjau og elendighet. Men som noen skriver så tenker jeg at de gjorde jobben sin. Om det er slik du responderer til folk ellers i samfunnet er det rart det bekymringsmeldingen ikke er komt før. Salig kaos med noe ustabil mor og far. Personer med høyere utdanning har i det minste et språk som ligger over en 13-åring i puberteten. Dysleksi eller ikke. Anonymkode: 6f923...5c5
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2018 #46 Skrevet 13. mai 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg sier bare wow, noen har stått opp på feil fot i dag. Personer med høyere utdanning har i det minste et språk som ligger over en 13-åring i puberteten. Dysleksi eller ikke. Anonymkode: 6f923...5c5 Jeg tenker vel at her er det ikke nødvendigvis språkføringen som er problemet, men heller innholdet og det man velger å si... Anonymkode: f75b7...f38
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2018 #47 Skrevet 13. mai 2018 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg tenker vel at her er det ikke nødvendigvis språkføringen som er problemet, men heller innholdet og det man velger å si... Anonymkode: f75b7...f38 Og hvorfor velger du å kun sitere det du har sitert da? Hadde du sitert hele innlegget hennes, så kunne du spart deg for kommentaren din Anonymkode: 41dcb...ec9
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2018 #48 Skrevet 13. mai 2018 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Og hvorfor velger du å kun sitere det du har sitert da? Hadde du sitert hele innlegget hennes, så kunne du spart deg for kommentaren din Anonymkode: 41dcb...ec9 Tror det er natt for deg nå. Anonymkode: f75b7...f38
Brave1 Skrevet 13. mai 2018 #49 Skrevet 13. mai 2018 Ja alt blir brukt mot dere fra fortiden. Bra at dere har bilde. Prøv å ha bevis for det meste om mulig. Og hvis barnevernet kommer inn ta lyd opptak. Det er love så lenge du er med i samtalen. Og du trenger ikke å si i fra om det. Husk at du kan få dårlige saksbehandlere og da er du trygg med lyd opptak for senere.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2018 #50 Skrevet 13. mai 2018 slutt og mat trollet Anonymkode: f3ba4...d2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå