Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan man gjøre når Ambulangse personel skriver løgnhistorer til barneverne?

skal man bare godta det eller gjøre noe med det?

hva kan sje om samboer går på lar?

kan dem bruke allt i mot en som har sjed før som dps, psykiskhelsetime, psykolog?

Anonymkode: 7798f...8ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ambulansepersonell skriver ikke løgnhistorier. De skriver tingene akkurat som de er.

Anonymkode: ba9a9...62c

Skrevet

Ikke i denne saken! Dem har skrevet ting som er ren jug! Har flere venner og familie som kan bekrefte at det er jug!

Skrevet

Hvorfor ble ambulanse tilkalt og for hvem? Og hva er det du mener de har løyet om, da? Var du der da det skjedde?

Om forhistorie kan brukes "mot" en kommer helt an på om det er relevant for nåtiden.

Anonymkode: bdc6e...ac6

Skrevet

Måtte ringe pga av vår yngste sønn som fikk problemer med å puste! Dem har laga et oppstyr uten like til barneverne om åsen vi hadde det her hjemme, men det dem har skrevet stemmer ikke! Så neste gang jeg må ringe skal jeg ta bilder å filme åsen det egentlig ser ut her! Har tat et bilde 1 dag etter vi kom hjem fra sykehuse og dær ser man åsen det egentlig var her og jeg har flere bilder som hviser at de juger!

Skrevet
4 minutter siden, Roser skrev:

Måtte ringe pga av vår yngste sønn som fikk problemer med å puste! Dem har laga et oppstyr uten like til barneverne om åsen vi hadde det her hjemme, men det dem har skrevet stemmer ikke! Så neste gang jeg må ringe skal jeg ta bilder å filme åsen det egentlig ser ut her! Har tat et bilde 1 dag etter vi kom hjem fra sykehuse og dær ser man åsen det egentlig var her og jeg har flere bilder som hviser at de juger!

Hvorfor fikk sønnen deres problemer med å puste?

Og hvilken hensikt skulle ambulansepersonellet ha for å lyve?

Bilde tatt en dag etter dere kom hjem fra sykehuset er nok dessverre ubrukelig som bevis, for det beviser bare hvordan det var en dag etter dere kom hjem. Teoretisk sett kunne dere eller andre ha tid til å rydde og orden, enten mens dere var på sykehuset, eller det døgnet etter dere kom hjem. Sier ikke at du lyver om det, bare at bildene ikke beviser noe som helst om hvordan det var akkurat da ambulansepersonellet var der.

Var familie og venner på besøk da det skjedde siden du sier de kan vitne om hvordan det var?

Anonymkode: bdc6e...ac6

Skrevet

Ta imot all den hjelp du kan få av barnevernet, HI. Dere trenger det jo helt klart. Gi barnet ditt et bedre utgangspunkt enn det du klarer aleine. 

Anonymkode: f75b7...f38

Skrevet

Ambulansepersonellet mener boligen ikke var egnet for barn slik den fremsto? Hvordan da? Rotete? Møkkete? Ølflasker framme? 

Du har en samboer på lar og en av dere har en fortid med psykiatri. Det høres jo ut som om dere bør ta imot hjelp. Barnevernet er ikke ute etter å ta dere, men å hjelpe barn som trenger det.

Anonymkode: b2335...245

Skrevet

Dere er flinke til å dømme folk uten at dere vet hele sandheten! Har ikke skrevet hele historen min en gang og så går dere til angrep på meg om ja du trenger litt av vært! Hallo jeg har på papira mine jeg at jeg ikke er gal så er ikke dærfor jeg var på dps!!! Syns dere burde skamme dere om åsen dere skriver til folk når dere ikke kjenner til hele historen! Har mitt på det rene jeg om at jeg ikke har gjort noe galt og ikke trenger hjelp fra barneverne! Hadde jeg trengt hjelp hadde jeg sakt fra for lengi siden! Har gått gjennom prosesen en gang før pga jeg melte fra selv til barneverne selv for 3-4 år siden og fikk aldri noen klage fra barneverne noen gang! Melte fra pga jeg hadde en Psykopatisk eks som drev å var sikkelig ufin når vi bodde sammen og når det ble slutt så ja jeg vet forsel på å trenge hjelp å ikke! I dette tilfelle er det falske anklager! Har aldri fått en eneste klage fra skolene til de elste barna går på! Får bare posetive ord om åsen dem er på skolen! Så nei jeg finner meg ikke i å bli stempla som noe jeg ikke er!!! Så kanskje på tide å tenke seg godt om før dere skriver opp gulp for dere tror dere vet hele historen!

Skrevet

Vi drikker jo ikke noe Alkohol her i huse uansett! Og samboer har vært rus fri i 5 år! 

Det enste vi gjorde dem dagen var å vaske og rydde for vi driver å kaste ting vi ikke bruker og ting unga har vokst fra og så måtte vi ringe 113 pga vår sønn! Så hadde vi vært dårlige foreldre så hadde vi vel ikke ringt?! Vi bryr oss om unga her i huse og kunne ikke hat en bedre samboer!! Vi følger opp unga på alle møter og aktivitere og er på foreldre møter og samtale timer på skolen! Så ikke kom å si vi er dårlige foreldre nei for det vet jeg vi ikke er!!!!!

Skrevet

Kjære trådstarter.

Tuller du? Her får du masse fine, gode råd, og så svarer du slik? 

Måten du skriver på gjør at det virker som om du enten skulket endel på skolen, eller har dysleksi. Jeg vet ikke. I tillegg bruker du mye utropstegn, noe som gjør at det virker som om du roper. 

Ta imot den hjelpen dere kan få, du.

Anonymkode: e2720...f38

Skrevet

For du vet allt om meg skjønner jeg! Godt du vet allt her i værden det må jo være en deili følese og vite allt hva andre trenger! Har aldri skulket skolen! Som sakt vet du ingen ting om meg og mine. Og du vet heller ikke allt hva som sjedde den dagen. om jeg har dysleksi eller ikke har ingen ting med saken å gjøre! Har allt gjort opp en mening om hvem du er. I allefall ingen normal person som skriver slike ting til folk. Du går jo til personlig angrep på meg og innbilder deg så mye om åsen person jeg er. Som sakt du kjenner meg ikke og ikke vet du noen ting om saken. Jeg har ikke sakt allt om sakten og dette er grunnen for dere tror det er vi som er problemet og ingen andre. 

Jeg vet hva sandheten er og den håper jeg kommer for en dag. Å det gjør det som regel! 

Så om du tror jeg finner meg i å bli stempla som en er person jeg ikke er så tar du så veldig feil.

eneste jeg spurte om var flere enkle spørsmål, men det eneste dere har gjort er å gå til angrep på meg.  for dere vet jo tydelig allt om om meg og mine ut i fra det lille dere leste! Kanskje den dagen dere står mitt oppi det her selv at dere sjønner å vont det er å bli stemla for noe som ikke er sant!

Skrevet

sjønnte for sent at det her er ingen side dær andre vil deg noe godt! Det er her er en side dær du blir mobba av nett roll som tydelig vet allt om deg uten at dem kjenner deg!

Skrevet

Hva var det ambulansepersonellet reagerte på da? 

Anonymkode: e081f...c99

Skrevet
1 time siden, Roser skrev:

Dere er flinke til å dømme folk uten at dere vet hele sandheten! Har ikke skrevet hele historen min en gang og så går dere til angrep på meg om ja du trenger litt av vært! Hallo jeg har på papira mine jeg at jeg ikke er gal så er ikke dærfor jeg var på dps!!! Syns dere burde skamme dere om åsen dere skriver til folk når dere ikke kjenner til hele historen! Har mitt på det rene jeg om at jeg ikke har gjort noe galt og ikke trenger hjelp fra barneverne! Hadde jeg trengt hjelp hadde jeg sakt fra for lengi siden! Har gått gjennom prosesen en gang før pga jeg melte fra selv til barneverne selv for 3-4 år siden og fikk aldri noen klage fra barneverne noen gang! Melte fra pga jeg hadde en Psykopatisk eks som drev å var sikkelig ufin når vi bodde sammen og når det ble slutt så ja jeg vet forsel på å trenge hjelp å ikke! I dette tilfelle er det falske anklager! Har aldri fått en eneste klage fra skolene til de elste barna går på! Får bare posetive ord om åsen dem er på skolen! Så nei jeg finner meg ikke i å bli stempla som noe jeg ikke er!!! Så kanskje på tide å tenke seg godt om før dere skriver opp gulp for dere tror dere vet hele historen!

Sinnemestring er jo et sted å begynne. 

Her på forumet er det faktisk mange som vil andre godt, HI. Men når man ser fra FØRSTE innlegg at personen overhodet ikke har noen tanke om at verden består av annet enn fiender, at alle lyver, at alle er ute etter deg - vel, da blinker det i mine varsellykter med en gang. 

Du blir rasende fordi noen stiller spørsmålstegn ved hvor perfekt du er. Raseri ved saklige spørsmål er en helt upassende reaksjon, og selv om den bare er skriftlig, så gir den inntrykk av paranoia, dårlig følelsesregulering og dermed at du fortsatt har psykiatriske utfordringer. 

Du forteller heller ikke hva som var grunnen til at ambulansen kom. Fikk ungen tak i noe han/hun ikke skulle ha spist? Fikk ungen tak i noe annet farlig fordi dere ikke passet på? Var hjemmet usikret (trappegrind, stikkontakter, varme plater) og dermed uegnet for barn? 

Når du selv har historie (og kanskje litt nåtid?) med psykiatri, og deretter velger å dele livet med en eks-narkoman, så sier det seg selv at ungene dine får et utgangspunkt som er en del under gjennomsnittet. Jeg skal ikke si at alle på LAR er arbeidsledige eller arbeidsuføre, heller ikke at de er uegna som foreldre. Men legemidlene som brukes er faktisk sterke. Personer på LAR er alltid litt sløva. Man ser det kanskje ikke når man bor sammen med personen; da blir man vant til det, men alle andre hører og ser at personen er langsom, snakker langsomt osv. Ikke rusa i betydningen "høy", men mer "lav".  Ambulansepersonell bør i høyeste grad reagere hvis de finner et sykt eller skada barn sammen med en voksen på LAR. Noe annet ville være uforsvarlig.

Når folk påpeker at du også skriver veldig dårlig, så er det ikke for å mobbe deg. Det er for å gjøre deg oppmerksom på at store hull i utdannelsen også kan trekke ned. Du framstår ikke som en avbalansert og ressurssterk mor med realistiske ideer om hva som gir en god oppvekst for barna dine. Du framstår som meget ressurssvak, ganske impulsiv og lite avbalansert, ikke arbeidsfør, samboer med en rusavhengig... Trenger jeg si mer? Syns du dette er et bra utgangspunkt for ditt barn? Fælt å si det, for jeg er sikkert fordomsfull, men jeg ser for meg en ren slumtilværelse for ungene dine, uten et eneste forbilde som kan hjelpe dem opp og fram i samfunnet. Korriger meg hvis jeg tar feil...

Skrevet

Det var litt rotete her pga vi drev å skulle ta husvasken så ja jeg kan innrøme det var rotete og ting var ikke på sin faste plass! Men at dem legger på ting som ikke er sant etter på syns er er helt horibelt! Dem sente jo papira til sykehuse å for vi sa vi vil sjekke han dær. For de fikk jo ikke til å under søke han ortelig! Vi har ikke så stor plass og prøvder å finne oss noe anna, men at vi har det møkkete her som dem påsto.har vi ikke for vi vasker ofte og kaster allt vi ikke trenger og holder det ryddi! Mange kommer da hit uanmelt for å få kaffe og ta en prat og alle syns vi har det så korselig og ingen har da klaga på noen ting her! Jeg hadde jo ikke rukket å vaska å rydda få bort møkka om det hadde vært møkkete her når noen kom uanmelt på besøk! Alle som kommer sier jo det lukter godt her og trives med å komme på besøk! Så sjønner ingen ting av det her. Har aldri noen gang hat det møkkete noen plasser jeg har bod! 

Skrevet
2 minutter siden, Roser skrev:

Det var litt rotete her pga vi drev å skulle ta husvasken så ja jeg kan innrøme det var rotete og ting var ikke på sin faste plass! Men at dem legger på ting som ikke er sant etter på syns er er helt horibelt! Dem sente jo papira til sykehuse å for vi sa vi vil sjekke han dær. For de fikk jo ikke til å under søke han ortelig! Vi har ikke så stor plass og prøvder å finne oss noe anna, men at vi har det møkkete her som dem påsto.har vi ikke for vi vasker ofte og kaster allt vi ikke trenger og holder det ryddi! Mange kommer da hit uanmelt for å få kaffe og ta en prat og alle syns vi har det så korselig og ingen har da klaga på noen ting her! Jeg hadde jo ikke rukket å vaska å rydda få bort møkka om det hadde vært møkkete her når noen kom uanmelt på besøk! Alle som kommer sier jo det lukter godt her og trives med å komme på besøk! Så sjønner ingen ting av det her. Har aldri noen gang hat det møkkete noen plasser jeg har bod! 

HVORFOR FIKK BARNET PUSTEPROBLEMER?

HVA SKREV AMBULANSEFOLKA? 

Kom med det konkrete nå. Du bare ror.

Skrevet

Gud bedre. Her var det en del å ta tak i... Dessverre er foreldrene de siste til å innse at man trenger hjelp eller at barna ikke har det bra. Jeg har vært med ambulansen ut på oppdrag mange ganger, og det skal se virkelig ille ut før noen kontakter BV.  

Anonymkode: 1d97a...e5f

Skrevet

Hva har barnevernet gjort i ettertid da? Hva sier de om hjemmesituasjonen deres? 

Dere har jo ingenting å frykte fra barnevernet om alt er på plass. Så bare slapp av og vær glad for at det finnes etater som tar vare på barn som ikke har det godt nok hjemme. 

Og så må du virkelig jobbe med sinnet ditt, det fremstår IKKE bra om du kjefter på alle som ikke er enig med deg. 

Anonymkode: e081f...c99

Skrevet

Han jobber da han er da ikke ufør! Det er 3 barn her, Men som sakt har jeg ikke noe sinne problemer jeg må få lov til å skrive meninga mi! Vi redda han fra krybbe døden dagen dærfor ringte vi 113. Dem fant ikke noe galt på ungen på sykehuse og sykehuse sa vi tok godt vare på sønnen vår. Han det gjeller er 4 månter. vi låser inn allt som kan være fali og har trappe grinn å allt her! Jeg har 2 barn som har en anna far. Faren til han på 4 månter er jeg sammen og vi har vært sammen i 2 år. Når man er eks narkoman eller har vært på dps eller psykiskhelse time så får man stempel på seg for å være en dårlig person. Og hvorfor skal det være slik?! Dere har vel noen svin på skogen dere å av dålige valg og døme kraft når dere var i ungdomsåra! Men hvorfor skal det av gjøre at da blir du automatisk en dårlig person? Værken jeg eller samboer har noen vold saker på oss og ikke har vi vært i fenksel! Han er den mest snillese personen jeg har møt å en kjempe flink far for unga her! 

Skrevet

Jeg lukter troll her...

Anonymkode: 6ddac...b3d

Skrevet

Nytter ikke å skrive noe om noe her for dere tror jo ikke på meg uansett! Bra dere vet best om åsen ting var her den dagen! Jeg har ingen ting å sjule så ja barneverne er hjertelig velkomen hit å undersøke så mye dem vil, men er ikke det det går på det gjeller falske anklager! Folk får tro hva dem vil om saken jeg vet hva som sjedde og hva sandheten er! Folk får da ha så mye meninger dem vil for meg om hvem jeg er uanset det bryr jeg meg fint lite om! Å nei jeg ror meg ikke unna sandheten for jeg vet hva sandheten er! 

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg lukter troll her...

Anonymkode: 6ddac...b3d

Må si meg enig i det. Ingen som har fullført ungdomsskolen som uttrykker seg så dårlig med så ufattelig mange skrivefeil

Anonymkode: 1d97a...e5f

Skrevet

Det blir bo bare flere og flere skrivefeil. 

Hi: Er du så perfekt som du skriver her at du er har du jo ingenting å frykte, og kan forbli på din høye hest.

Du blir imidlertid så defensiv at man kunne mistenke du følte deg truffet.

Anonymkode: 21bb8...5f5

Skrevet

Har faktisk fagbrev! Så jo har fullt ført undomskolen og vidregåne om jeg har dysleksi hva har det med saken å gjøre? Jeg er faktisk ikke dum selv om jeg har dysleksi! Dere skriver jo ikke så veldig hyggelige ting her da for dere skriver jo om at det er jeg som er problemt og ingen andre. Sier dere slike ting til familie og venner å som ikke har samme meniger som dere?! Som foreksepel det dere skriver til meg? Så om et familie medlem hadde kommet til dere for råd om barneverne så hadde dere skrevet sakt det samma som dere skriver til meg? Tror ikke det nei, men lett å sitte bak en sjerm å skrive drit om folk man ikke kjemner! Så denna siden her er det jo bare netttroll på, som sitter på sin høye hest å dømmer folk ut i fra noen enkle få ting som folk spør om! Som sakt dere vet ingen ting om meg, men enda så skriver dere som dere gjør det med å komme med drit som i allefall er helt feil om hvem jeg er! Har faktisk en veldig god utdanelse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...