Anonym bruker Skrevet 11. mai 2018 #26 Skrevet 11. mai 2018 Her står 3 trampoliner ganske tett. 2 av de står på vår tomt akkurat nå,men den ene tilhører naboen. De eldre i gata har aldri sagt noe negativt om dette. De synes det er godt med liv i gata😊 og kommer ut med barnebarna når de er på besøk. Anonymkode: cd795...e17
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2018 #27 Skrevet 12. mai 2018 Jeg bor også i et nabolag med mange pensjonister. Pensjonister er ikke så vanskelig å forstå;) Da jeg og barna flyttet inn la jeg inn en innsats for å bli litt kjent med dem. Jeg småpratet og var hyggelig. Jeg ble 'damen med unger som lager litt lyd, men det går bra for hun er så hyggelig'. Ofte er det bare litt positiv oppmerksomhet som skal til👍🏻 Anonymkode: 98f83...d7b
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2018 #28 Skrevet 13. mai 2018 Unger på trampolina lager jo lyd. Ofte masse lyd og støy. Og jo flere barn jo mere lyd! selv bor vi i enebolig ned langt til naboene, men mine to kan være ganske så høylytte på trampolina - så at man faktisk må ut å be de dempe seg selv om naboen er 200 m unna! Du må jo snakke med naboene, bli enige om noen kjøreregler, la de forstå at de skal komme til deg framfor å kjefte på ungene dersom det blir problemer. Vær hyggelig og prøv å bli kjent med dem. Og lag noen regler for barna på trampolina. Anonymkode: 48752...979
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå