mipsmaster Skrevet 14. mai 2018 #26 Skrevet 14. mai 2018 Jeg er sikkert helt vanlig når det kommer til ansiktet. Fornøyd med det. Det er det ansiktet jeg fikk tildelt. Helårskroppen jobbes det med hver uke. Får som fortjent der.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2018 #27 Skrevet 14. mai 2018 Ja, jeg er fornøyd med utseendet, men det er ikke noe som betyr mye for meg. Anonymkode: aa2a3...f9c
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2018 #28 Skrevet 14. mai 2018 På 11.5.2018 den 8.56, Anonym bruker skrev: Jeg er veldig fornøyd både med kroppen og ansiktet. Er høy og slank med passe store pupper og en veltrent rumpe. Har alltid fått høre at jeg er «pen», til og med vakker av enkelte. Jeg trener hardt 2-3 ganger i uken og spiser bra mat, men det er lett når man har god forbrenning og en kropp som lett lar seg forme. Jeg kan fint droppe trening en måned og skeie ut uten at degt setter noen spor. Men, jeg tror man får tildelt ganske jevnt i livet. Min barndom var ikke bra og har preget meg mye. Hadde lett oppgitt utseendet for en familie og noen som var glade i meg. Anonymkode: 7f0d0...1c6 Litt artig kommentar. Selv om du kan skeie ut og det ikke setter noen spor utseendemessig, kan det sette spor i kroppen din uten at du ser det Anonymkode: e9dd9...753
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå