Anonym bruker Skrevet 10. mai 2018 #1 Skrevet 10. mai 2018 Alle har vel "noe" de skulle ønsket seg annerledes men sånn generelt sett, når du ser deg i speilet, er du fornøyd? Anonymkode: 9fcff...f4a
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2018 #2 Skrevet 10. mai 2018 Når jeg ser i speilet: ja. Når jeg står på vekta: neiiiiii... Anonymkode: ab9ad...2e1
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2018 #3 Skrevet 10. mai 2018 For øyeblikket er det mye jeg ville hatt endret på, men jeg vet ting endrer seg. Alt for mange kilo har rast av, så med løs hus, pupper som går innover slik at det bare er løs hud jeg dytter inn i en bh for å få litt form på de gjør ikke at jeg liker det som er i speilet nå. Jeg føler meg styggere nå som magen er flat, jeg kommer inn i nesten det jeg vil, mye tøy er jeg for lite til og må ty til barneavd feks. Men det verste er at jeg ikke syns jeg ser tynn ut i speilet, jeg vet jeg er altfor tynn men jeg føler meg bare ekkel med alt som henger osv. Med klær på ser jeg helt ok ut og jeg føler meg ok, men noe i hodet er feil. jeg trives med noen kilo ekstra på kroppen, ikke tykk men jeg liker at det er mer enn bare skinn og bein. Håper jeg kommer tilbake der snart igjen og kan se meg i spilet og tenke at jeg er helt ok. Anonymkode: a9250...42b
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2018 #4 Skrevet 10. mai 2018 Ønsker meg flat mage og langt, tykt hår. Ellers fornøyd. Anonymkode: fa6bd...e74
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2018 #5 Skrevet 11. mai 2018 Jeg er kjempe fornøyd, både personlighet og utseende nå Nettopp fått barn nr 2, men(/og) føler meg bedre en noen sinne. Eneste er føttene...jeg har alltid ønsket mer feminine føtter 😂 Anonymkode: 6d6c5...6c5
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2018 #6 Skrevet 11. mai 2018 Utseende, ja. Vekta, nei. Var fornøyd for 10 kg siden, nå blir jeg lei meg hver gang jeg går forbi speilet. Ingen av klærne passer heller, og jeg har ikke tatt meg råd til å kjøpe nye for "jeg skal jo ned". Anonymkode: 6321a...179
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2018 #7 Skrevet 11. mai 2018 Ja, eller det vil si i alle fall med sminke på 😜På en god dag også au naturelle. Jeg er fornøyd med å være 36 år, ha ganske glatt hud og være rimelig slank. Anonymkode: cdac3...008
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2018 #8 Skrevet 11. mai 2018 Jeg er stortsett fornøyd men skulle ønske jeg hadde mer enn to blåbær til pupper skulle gjerne vært litt høyere også. Men ellers er jeg fornøyd. Jeg hadde kanskje hatt godt av å gå opp i vekt også foresten,ettersom jeg er litt undervektig. Anonymkode: 5d7b6...ff4
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2018 #9 Skrevet 11. mai 2018 Jeg er veldig fornøyd både med kroppen og ansiktet. Er høy og slank med passe store pupper og en veltrent rumpe. Har alltid fått høre at jeg er «pen», til og med vakker av enkelte. Jeg trener hardt 2-3 ganger i uken og spiser bra mat, men det er lett når man har god forbrenning og en kropp som lett lar seg forme. Jeg kan fint droppe trening en måned og skeie ut uten at degt setter noen spor. Men, jeg tror man får tildelt ganske jevnt i livet. Min barndom var ikke bra og har preget meg mye. Hadde lett oppgitt utseendet for en familie og noen som var glade i meg. Anonymkode: 7f0d0...1c6
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2018 #10 Skrevet 11. mai 2018 Ja, jeg er fornøyd med meg selv Anonymkode: 05bed...b3f
lyccke Skrevet 11. mai 2018 #11 Skrevet 11. mai 2018 Jeg er ikke kjempe fornøyd med meg selv, men jeg synes jeg er penere nå enn jeg var før. Alt handler egentlig om selvtillit. Du liker deg selv og ditt utseende dersom du sier til deg selv at ditt utseende er vakkert. Alt kommer an på øyet som ser.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2018 #12 Skrevet 11. mai 2018 Jeg syns ikke det. Jeg får høre at jeg er det, men selvtilliten er noe jeg alltid har slitt med både når det kommer til ansikt og kropp. Jeg har fått kommentarer på at folk er misunnelig på meg som har en tynn, men veltrent kropp. Veltrent, ja, men jeg er glad jeg har klær og går gjerne i bukse selv eller lang kjole selv på de varmeste dagene. Bikini kommer man aldri til å se meg i, ikke engang på verandaen hjemme i frykt for at noen skal komme på besøk. Jeg har strekkmerker både på mage, rumpe, lår, armer og legger etter vektoppgang for noen år siden og svangerskap, jeg har slapp hud på magen og pupper som går innover også denne hudfliken som henger nedenfor. Jeg ser selv at jeg har litt løs hud på overarm og lår, men dette er nok noe jeg selv legger merke til bedre enn andre. Føler meg ikke bra når jeg ser meg i speilet og hater at mannen ser på meg, selv om han aldri har sagt annet enn gode ting til meg. Anonymkode: bee31...530
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2018 #13 Skrevet 11. mai 2018 Nja. Egentlig ikke. Jeg får ofte komplimenter og skryt fra andre i form av at jeg er flott. Jeg har en egen stil og er gjennomført så det går ofte i dette. Uten dette er jeg svært ordinær og lite pen. Men, jeg er snill, har bra jobb, gode venner, en frisk kropp og er godt likt så jeg får vel si meg fornøyd med det. 😖 Anonymkode: 1ca77...d78
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2018 #14 Skrevet 11. mai 2018 I store trekk er jeg fornøyd. Med klær på og litt sminke er jeg jo smashing! Men uten klær er det vanskelig å skjule de ti ekstra kiloene. Fordelene er at de er jevnt fordelt og ser normalvektig ut med klær på. Skulle gjerne hatt større pupper. Litt lysere hår. Finere bryn. Brunere hud. Mørkere vipper. Har et fint ansikt og er godt likt, får nok oppmerksomhet fra menn i hverdagen. Anonymkode: 96a8f...8c8
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2018 #15 Skrevet 11. mai 2018 Jeg er direkte stygg. Det har jeg ingen problemer med å se. Og det er sant. Anonymkode: 2ad79...637
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2018 #16 Skrevet 11. mai 2018 Ok når jeg ser meg i speilet eller tar Selfies. Virkelig, virkelig ikke når jeg ser bilder andre har tatt av meg.. og det er vel bildene jeg må forholde meg til Anonymkode: 42a1d...2f1
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2018 #17 Skrevet 11. mai 2018 Jeg ville ikke ha endret på noe. Jeg er kjempeheldig med utseendet, både ansikt og kropp. Anonymkode: 55d1d...870
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2018 #18 Skrevet 11. mai 2018 Nei. Jeg er ganske stygg. Eneste som er pent er øynene mine. Resten er bare skrap😕 Anonymkode: 4d3c9...d98
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2018 #19 Skrevet 11. mai 2018 Nei, men jeg har gitt opp å bry meg. Jeg har aldri fått en stygg kommentar om utseende mitt slengt på meg i voksen alder, uansett. Anonymkode: 2363d...ba0
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2018 #20 Skrevet 11. mai 2018 Jeg var veldig vakker før jeg fikk barn, nå ser jeg bare en sliten, grå, halvfeit småbarnsmor som ikke har tid til seg selv mer. Trist, men sant. Fikk også delte magemuskler etter siste svangerskap, så ser fortsatt gravid ut to år etter. Er for sliten til å gjøre noe med det, har tre små.. Anonymkode: 339f3...b6e
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2018 #21 Skrevet 11. mai 2018 NEI - blir deprimert av å se meg selv i speilet, ingen av klærne passer godt, valker her og der 😏. Er på grensa til overvektig, er ikke tykk, men litt for mye her og der som ikke passer til meg. Har lagt om kosthold nå nettopp og jobber med meg selv. Anonymkode: f0ef2...bf2
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2018 #22 Skrevet 11. mai 2018 Jeg er veldig fornøyd med meg selv både med og uten klær! Er i 40-åra og har tre små barn. Er høy og slank, pene pupper og rumpe. Pent ansikt. Vet jeg er veldig heldig! Trist å lese om dere som ikke er fornøyd, håper dere er stolte av andre kvaliteter dere har. Anonymkode: 22df4...236
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2018 #23 Skrevet 11. mai 2018 18 timer siden, Anonym bruker skrev: Utseende, ja. Vekta, nei. Var fornøyd for 10 kg siden, nå blir jeg lei meg hver gang jeg går forbi speilet. Ingen av klærne passer heller, og jeg har ikke tatt meg råd til å kjøpe nye for "jeg skal jo ned". Anonymkode: 6321a...179 Det har jeg også sagt i 10 år!! Anonymkode: ab9ad...2e1
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2018 #24 Skrevet 12. mai 2018 Ja, jeg er egentlig fornøyd. Er selvfølgelig en hel del ting jeg skulle ønske var bedre, men føler meg likevel "heldig". Anonymkode: 4bf03...3b1
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2018 #25 Skrevet 12. mai 2018 Det kommer an på dagen og formen. Stort sett er jeg godt fornøyd, til tross for at jeg i manges øyne har 10 kg for mye på kroppen. På dårlige dager har jeg for høy panne, øynene sitter for langt fra hverandre og nesen er for lang. jeg er 41 år, har noen fine linjer rundt øynene og i pannen, og får stadig høre at jeg ikke oppfattes like gammel som alderen min... Anonymkode: 03af6...a20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå