Gå til innhold

Har dere lest Sagaen om isfolket?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja leser den nå er på bok nr 7 jeg er 16 blir  17 fikk låne bøkene av mammaen min... Ambefales mye til dere på min alder (16->17). Er helt forelsket i bøkene. Pleier å leve meg in i fortellingene i blant å så sette opp som stykker. Altså som et lite skuespill for meg selv. 

Anonymkode: e0755...5cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

...

Endret av Anonym 12345678910
Skrev mye, skulle ikke skrive det oppe men går ikke å fjerne innlegget
Skrevet (endret)

Jeg er 16 blir 17. Generasjon (01) 2001

jeg harvskrevet litt lengere oppe men ble feil ambefaling i alder hahaha...

tuller du jeg elsker serien! 🌹♥️ Fikk låne bøkene av mammaen min som leste bøkene som ungdom. Jeg er på bok nr 7, jeg lever meg så inn i handlingene. Så romantisk spennende og skummelt samtidig. Ambefaler for ungdommer mellom 14->. Jeg startes på bøkene som 13, men siden jeg var så liten da forsto jeg ikke hele handlingen. Så bynte jeg som 14 igjen, å fikk litt mere voksen tanker. Liker karakteren Sol men også Liv men nå har jeg kommet langt så ja.... nå er det nye karakterer å de gamle.. jaaaa...vil ikke røpe noe mere. nå er det en annen epoke i boka hvor jeg leser på nå... 🙈 Men boka er så spennende. Hvorfor er det ikke en serie av den? Jeg er vet at det ikke kan bli en serie/film som kan bli like bra som bøkene. Hahahah jeg ville ha spilt Liv eller noe... hahha.. dere da?

Endret av Anonym 12345678910
Rett

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...