Anonym bruker Skrevet 5. mai 2018 #26 Skrevet 5. mai 2018 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Truffet? Av hva da? Av å vite at jeg er en av de som bidrar. Det er jeg stolt av selvsagt. Det er ingen grunn til å skamme seg over å bidra. Du derimot... Anonymkode: 758f8...51a Noe må det ha vært i og med den aggressive tonen du kjører 😊 Anonymkode: 91b7e...15e
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2018 #27 Skrevet 5. mai 2018 35 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du vet at det er store variasjoner rundt omkring i Norge, ikke sant?? Fra store byer og bydeler hvor skolene har 500-1000 elever til små bygdesamfunn hvor det finnes EN skole med 30 elever?? Anonymkode: e3153...a88 Haha, ro ned tre hakk, du. Hun spurte om det var vanlig å gjøre det på den måten de gjorde det på. Jeg svarte at jeg aldri har hørt om det før, for å presisere at det nok ikke er så veldig vanlig å gjøre det sånn, noe jeg ikke tror det er. Sikkert på mindre skoler, slik du nevner, men det er ikke sånn hos oss (og skolen vår har 100 elever om du finner det interessant). Hvorfor går du så i angrep, egentlig? Anonymkode: 60099...669
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2018 #28 Skrevet 5. mai 2018 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Noe må det ha vært i og med den aggressive tonen du kjører 😊 Anonymkode: 91b7e...15e Folk burde i grunn vært mye mer aggressive overfor Snyltere som deg som tror at FAU er noe man ikke trenger fordi man selv ikke ser noen personlig gevinst av det. Det handler alltid om MEG og MINE BEHOV. Anonymkode: 758f8...51a
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2018 #29 Skrevet 5. mai 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Folk burde i grunn vært mye mer aggressive overfor Snyltere som deg som tror at FAU er noe man ikke trenger fordi man selv ikke ser noen personlig gevinst av det. Det handler alltid om MEG og MINE BEHOV. Anonymkode: 758f8...51a På seg selv kjenner man andre. Anonymkode: 91b7e...15e
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2018 #30 Skrevet 5. mai 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: På seg selv kjenner man andre. Anonymkode: 91b7e...15e Ja det har du rett i. At du velger å bruke ordet mafia om de som påtar seg ansvar på vegne av fellesskapet, inklusiv deg og ditt barn sier i grunnen alt om deg. Anonymkode: 758f8...51a
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2018 #31 Skrevet 5. mai 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja det har du rett i. At du velger å bruke ordet mafia om de som påtar seg ansvar på vegne av fellesskapet, inklusiv deg og ditt barn sier i grunnen alt om deg. Anonymkode: 758f8...51a Hahaha, det skulle være humoristisk, men det hjelper fint lite med sånne som deg som er så hårsår at du griner bare noen ser på deg 😂😂😂 Anonymkode: 91b7e...15e
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2018 #32 Skrevet 5. mai 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hahaha, det skulle være humoristisk, men det hjelper fint lite med sånne som deg som er så hårsår at du griner bare noen ser på deg 😂😂😂 Anonymkode: 91b7e...15e Bruker du alltid latterliggjøring som hersketeknikk når du kommer til kort? Et lite tips: det kler deg ikke... Anonymkode: 758f8...51a
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2018 #33 Skrevet 5. mai 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Bruker du alltid latterliggjøring som hersketeknikk når du kommer til kort? Et lite tips: det kler deg ikke... Anonymkode: 758f8...51a Hahaha, kler meg, du kjenner meg ikke, så du vet strengt tatt ikke hva som kler meg 😂😂😂 din lille nærtagende kverulant. Ta deg en bolle og kom deg i barnehagen 😂😂 du kan sikkert slenge på noen kommentarer til, det kler ihvertfall deg 👍🏿 Anonymkode: 91b7e...15e
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2018 #34 Skrevet 5. mai 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hahaha, kler meg, du kjenner meg ikke, så du vet strengt tatt ikke hva som kler meg 😂😂😂 din lille nærtagende kverulant. Ta deg en bolle og kom deg i barnehagen 😂😂 du kan sikkert slenge på noen kommentarer til, det kler ihvertfall deg 👍🏿 Anonymkode: 91b7e...15e Kommer aldri til kort jeg, det er det vel strengt tatt du som gjør 😜 Anonymkode: 91b7e...15e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå