Anonym bruker Skrevet 4. mai 2018 #26 Skrevet 4. mai 2018 Tror det hadde klikket for katten vår om vi skulle ventet så lenge. Og katter i bånd får jeg bare vondt av (prøvde med bånd første gang han skulle ut, han hatet det). Før vi fikk katt, hadde jeg lest alle råd her inne, men gikk fort bort ifra det. Er så mye hysteriske folk her. Vår var 5-6 mnd første gang den var ute. Han holdt seg i nærheten i starten, og det var aldri noe problem. Anonymkode: 13b7d...a03
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2018 #27 Skrevet 4. mai 2018 Jeg har hatt 8 katter. Og alle er sluppet ut når dei er rundt 20 uker gamle, da går dei i hagen, Og dei utforsker mer for hver gang. Siden jeg aldri har mistet en katt, så må vel mine vere superhelter med magiske krefter ? Samme må foreldrene mine ha 😱 dei gjor det samme, og der hadde vi MANGE katter, og alle superheltene kom hjem til middag og kveldsmat. Anonymkode: 05c30...2b2
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2018 #28 Skrevet 4. mai 2018 Dette er ikke hysteri. MASSE unge katter som går seg bort. Det er lov å lese seg opp på ting, og høre på fagfolk. Og det er lov å lære, og gjøre ting annerledes enn man gjorde det før. Anonymkode: 20870...c96
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2018 #29 Skrevet 4. mai 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dette er ikke hysteri. MASSE unge katter som går seg bort. Det er lov å lese seg opp på ting, og høre på fagfolk. Og det er lov å lære, og gjøre ting annerledes enn man gjorde det før. Anonymkode: 20870...c96 Men når katten står og uler foran døra (verandadør av glass), så er det faktisk å plage katten å holde den inne. Anonymkode: 13b7d...a03
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2018 #30 Skrevet 4. mai 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men når katten står og uler foran døra (verandadør av glass), så er det faktisk å plage katten å holde den inne. Anonymkode: 13b7d...a03 Men når det er til kattens beste, så får man bare holde ut. Man må ta ansvar for det dyret man har skaffet seg, uansett om katten hyler ved døra eller ei Anonymkode: 37340...f3e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå