Anonym bruker Skrevet 3. mai 2018 #26 Skrevet 3. mai 2018 På 2.5.2018 den 10.59, Anonym bruker skrev: Ja jeg veit😊 Men da synes jeg at barna er en veldig dårlig unnskyldning på ikke å være med i et bryllup. Anonymkode: ada11...6e6 Enig 😊 Anonymkode: b66ea...383
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2018 #27 Skrevet 4. mai 2018 På 2.5.2018 den 16.52, Anonym bruker skrev: Jeg svarte øverst et sted også, at jeg ville sett på det som om han var på vei ut av forholdet når han ikke en gang blir med i bryllupet til din søster. Det er så nær familie at det gjør man bare. Videre forteller du at han ikke gidder være med på ting han synes er kjedelig, da får jeg litt fjortisvibber fra samboeren din. Det viser etter min mening at han både er egoistisk og at han ikke er spesielt i forholdet, han gidder ikke en gang bli med selv når han vet at det betyr mye for deg. Og så er dere samboere, men har tydeligvis separat økonomi, hvor du har dårligere økonomi enn ham. Da bør dere dele på utgiftene når dere besøker hans familie, for det kan ikke være slik at du ruinerer deg eller må ta hensyn i månedsvis hvis han har såpass god økonomi at det ville vært greit for han å dekke. Enten er dere sammen, eller så er dere ikke sammen. Mitt inntrykk er at dere lever parallelle liv, at forholdet ikke består i samhold, felles engasjement og respekt. Selv om han sier i fylla at han satser på dere, så er det jo ganske tydelig at dere har veldig store forskjeller i hva dere prioriterer og hva dere mener er viktig i et forhold. Jeg synes heller du skal spørre deg om du egentlig ønsker å satse på ham. Anonymkode: 870f0...8b0 Slike kjedelige kaffe greier synes jeg er helt greit at han ikke er med på. Det får være opp til han tenker jeg. Kan ikke tvinge han med på alt når vi har slike ting ofte. Alt som er fellesutgifter har vi sammen. Han kan jobbe overtid det kan ikke jeg. Derfor har han bedre økonomi enn meg. Han har heller ikke så go økonomi at han kan dekke får meg også. Skal snakke med han når han kommer hjem igjen Anonymkode: ada11...6e6
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2018 #28 Skrevet 5. mai 2018 På 2.5.2018 den 20.27, Anonym bruker skrev: Om han ikke deltar på bryllupet til din søster er det som å annonsere skilsmisse for hele din familie. Det er virkelig ikke innafor, med mindre vi snakker operasjon eller liknende. Jeg ville virkelig stusset hvis så nær familie uteble fra bryllup, og antatt store parproblemer.. Anonymkode: 76b3c...013 Det er det jeg tenker jeg også Anonymkode: ada11...6e6
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2018 #29 Skrevet 5. mai 2018 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er det jeg tenker jeg også Anonymkode: ada11...6e6 Hvorfor tenker du det? Du gidder jo ikke å være med han til han sin familie, hvorfor er det anderledes år han ikke vil være med deg? Hva tror du han tenker om deg? Kanskje du burde se deg litt i speilet Anonymkode: 95b7e...397
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2018 #30 Skrevet 5. mai 2018 Han virker egentlig som en ganske egoistisk fyr, som ikke er opptatt av å ta hensyn til andre enn seg selv. Han gidder ikke prioritere egen familie engang (bestemmer og ombestemmer seg, slenger seg på i siste liten). Han plasserer glatt vekk ungene sine en uke av sin samværstid for å gå på konsert, jeg antar han ikke har dem fulltid siden han ikke er sammen med barnas mor. Og han velger konsekvent bort å bli med deg til din familie, selv om du flere ganger har sagt at det betyr mye for meg. Alt i alt forteller dette meg om en mann som i stor grad setter egne behov først, og som du sier selv, gjør det _han_ synes er gøy. Noe å satse fremtiden på? Anonymkode: 25d3d...28f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå