Gå til innhold

Hva er det verste du opplever i livet ditt akkurat nå?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det verste er at jeg fortsatt er i sorg. Kommer liksom ikke videre etter at jeg ble enke.

Det beste er at jeg skal slutte i jobben og bli selvstendig næringsdrivende! Der er jeg nesten i mål, og gleder meg! 

Anonymkode: c7057...571

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er det kanskje men har hørt at da sender de bekymringsmelding til barnevernet :S

Anonymkode: e9c6a...7dc

Du skal ikke tro alt du hører. Det der stemmer ikke.

Anonymkode: c7057...571

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste er at jeg venter på en rettssak skal komme opp. Utfallet kommer nok til å være positivt for meg, men det påvirker nok hverdagen min likevel. 

Det beste er nok min fantastiske mann og barn. Og snart er det sommer :)

Anonymkode: d02ab...178

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste er å leve med sorgen etter at barnet mitt døde. 

Og at mannen min har gitt oss opp og bare godtar at vi må leve sammen. Lite glede og ingen kjærlighet mellom oss. 

Det beste er at barna mine er friske og lykkelige. 

Anonymkode: 0dc44...fb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det verste er at jeg har funnet ut at min mann er utro, som gjorde at jeg ikke ønsket å holde igjen for mine lyster lenger, og har dermed vært utro selv. Han vet ikke at jeg vet, og jeg vet ikke om han vet om meg. Med andre ord, et svært usunt forhold. 

Det beste er at det snart er sommer, barna har det bra og merker ikke noe til alt drittet foreldrene deres holder på med. Vi klarer hverdagen fint. 

Anonymkode: 50e04...b8a

Han har hatt lyster og vært utro, nå har du ikke holdt igjen dine lyster og vært utro. Et perfekt eksempel på på et forhold som fremdeles kunne vært sunt dersom det hadde vært åpenhet, dialog og et åpent forhold i forkant av utroskapen. Da kunne det fremdeles vært bra.

Anonymkode: 1e8fe...d8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han har hatt lyster og vært utro, nå har du ikke holdt igjen dine lyster og vært utro. Et perfekt eksempel på på et forhold som fremdeles kunne vært sunt dersom det hadde vært åpenhet, dialog og et åpent forhold i forkant av utroskapen. Da kunne det fremdeles vært bra.

Anonymkode: 1e8fe...d8a

Du avsporer tråden. Dette innlegget er kun ment som et pekefingerinnlegg i en ellers helt ok tråd. Men så snart dibberne ser ordet "utroskap" så våkne villdyret i dem, og de MÅ fram med den moralske pekefingeren. 

Gud så lei jeg blir av den påtatte seksualmoralen her.

Anonymkode: c7057...571

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Alle gode tanker til deg :hjerte:

 

Anonymkode: e07b1...dcb

Tusen takk

Anonymkode: fc866...ca3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Så forferdelig! Alle gode tanker og klemme til deg.

Anonymkode: c2f83...843

Tusen takk

Anonymkode: fc866...ca3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du avsporer tråden. Dette innlegget er kun ment som et pekefingerinnlegg i en ellers helt ok tråd. Men så snart dibberne ser ordet "utroskap" så våkne villdyret i dem, og de MÅ fram med den moralske pekefingeren. 

Gud så lei jeg blir av den påtatte seksualmoralen her.

Anonymkode: c7057...571

Så enig.

Var jeg som startet tråden fordi jeg tror så innmari mange av oss som virkelig sliter (hva vi sliter med er irrelevant) går rundt og smiler og later som alt er ok. Kanskje av frykt for å bli dømt og kritisert?

La denne tråden være et sted vi kan vise fortvilelse, men kanskje også takknemlige?

 

Hi.

Anonymkode: e07b1...dcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste er at eksmannen har valgt å flytte langt unna og ikke vil ha samvær med ungene sine, mens folk tror jeg nekter han eller stikker kjepper i hjulene. 

Det beste er at jeg klarer meg fint alene, gleder meg over harmonisk unge og en fin graviditet. 

Anonymkode: a3e41...032

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste er at samboeren min har ruinert økonomien vår. Noe som gjør at jeg bekymrer meg syk og det ødelegger forholdet.

Det beste er at jeg har tre velfungerende og oppegående barn som jeg er veldig stolt av. De holder meg gående.

Anonymkode: 86a80...5d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste er at jeg er syk og stadig blir sykere uten at legene finner ut hva som feiler meg, og ikke minst at fordi de ikke kan noe om hva som enn feiler meg så gir de meg også bare time en gang i halvåret (om jeg er heldig) eller en gang i året. Selv med tydelig forverring siste halvår blir altfor lite gjort. Og dette har selvfølgelig dratt med seg alle andre ting, økonomi som er totalt rasert, sosialt nettverk er nesten borte, har nesten ingen rundt meg. Jeg vet ikke hvordan fremtiden blir eller om jeg har noen fremtid, men ønsket om en fremtid er det som holder meg oppe. Gleder meg over at det er vår.

Anonymkode: 3a26f...40e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg er syk og utbrent og strever med å være en god mamma. Ble sykemeldt i dag. Venter på avlastning fra kommunen. Håper det blir bedre på sikt. Det verste er faktisk ensomheten i å stå alene med ungene (en med adhd) og merke at man ikke strekker til og at psykisk stress etter hvert blir fysiske plager uten at du får gjort så mye med situasjonen.

 

De to flotte ungene mine og skolen til han med adhd som er fantastiske. Hadde ikke gått uten dem.

Anonymkode: 2e0a5...1b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

at ekteskapet mitt er i ferd med å ryke. Etter mange mange år uten kommunikasjon, nærhet, vennskap, sex falt jeg for en annen. Jeg fortalte det til mannen og kuttet kontakten med han andre, og vi «jobber med forholde», men egentlig gjør vi ikke det. Vi bare bor sammen og later som ingenting, for ungenes skyld..

vi klarer ikke prate, vi har ikke sex, vi jobber motsatt og møtes sjeldent i hverdagen, akkurat som de siste 10 årene.. 

Er takknemlig for at jeg har barn og at jeg nok kommer til å klare meg fint hvis vi skilles. Jeg er uansett alene om det meste i hverdagen. 

Anonymkode: 1d6f7...766

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste nå er at forholdet hangler, er så vondt å gå hver dag å tenke på å bryte opp familien og gå. Men så bestemme seg for å holde ut i et forhold du har det så dårlig i. 

Det beste nå er at bedriften min går veldig bra, så økonomien er på topp og er takknemlig for å bo i et flott nybygd hus og ha råd til alt jeg vil.

Anonymkode: e231a...04f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange hverdagshelter der ute. Det er tankevekkende å bli påminnet om alt vi skjuler bak fasadene våre. :sukk:

Anonymkode: e07b1...dcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At pappaen min nettopp døde.

Og at jeg nå står oppi ett samlivsbrudd.

At ungene eg helt knust av sorg.

 

Anonymkode: a2679...1ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjeld.

Gjeld jeg ikke kan klare å betale ned.

Og det å vite at det er bare min skyld....

Anonymkode: e78de...5ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste er at jeg har kronisk sykdom med mye smerter, utmattelse og angst. Akkurat nå skjønner jeg ikke hvordan jeg skal klare å jobbe igjen når jeg er ferdig med foreldrepermisjon etter sommeren. Men håper ting snur til da.

Det beste er definitivt datteren min på 9 mnder. Hun var veldig etterlengtet og får meg til å smile og kjenne på total lykke selv på de tyngste dagene. Og den fantastiske samboern min som er der og stiller opp uansett hva, og som jeg fra september kan kalle mannen min❤ 

Endret av Solan85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Søkte om sosialhjelp før påske å har enda ikke fått pengene :( Så nå truer husverten med at han vil kaste oss ut om pengene ikke er på konto til tirsdag. Har ingen mulighet til å betale husleien nå,er arbeidsledig og har ikke rett på arbeidsledigpenger. Itellegg har jeg en gutt som blir veldig utrygg av å eventuelt måtte flytte,sist gang reagerte han med å utagere helt ekstremt i barnehagen mot både voksne og barn.Å det var helt tydlig en sammenheng med at vi flyttet. Sånn holdt han på i flere månender før han endelig begynte å roe seg. Så er ikke bra om vi må flytte igjen nå.

Anonymkode: e9c6a...7dc

Ring NAV og spør.

Anonymkode: c51e7...04e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet det kanskje er en fille ting for mange, men blir så lei meg når jeg mister lysten og motivasjonen når jeg slanker meg, er veldig viktig for helsen min at jeg går ned,men går bra en stund, og så mister jeg helt lyst.

 

beste er : sønnen, jobben og venner <3 

Anonymkode: b96aa...e7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste akkurat nå er at min deprimerte samboer behandler meg og barna som dritt store deler av tiden. Jeg går fra han i oktober om det ikke bedrer seg enormt. Økonomien er alltid stressende, jeg går på AAP, men har godt utbetalt siden jeg hadde lederstilling da jeg ble syk. Samboeren er sykemeldt og tjener omtrent ingenting siden han kun har en liten stilling. Jeg skal gjennom to operasjoner de neste 4 månedene og må holde ut til jeg er på beina igjen siden vi ikke har familie som kan hjelpe med ungene. Bilene er ødelagte, katten er syk og vi er blakke.

Det positive er at det er vår, det er sol, jeg har to fantastiske unger som er lykkelige og trygge, min helse er bedre enn på mange år selv om jeg må ha smertelindring og operasjoner fremover. Jeg har masse energi og skaper mange opplevelser med barna. Jeg vet at alle brikker skal falle på plass dersom jeg avslutter forholdet med samboeren, så jeg teller ned dagene til den dagen. Når han er ute av bildet skal jeg tilbake i jobb forhåpentligvis, kjøpe et lite hus til meg og barna og virkelig nyte livet med dem uten noen som drar oss ned.

Anonymkode: c4c49...706

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det verste akkurat nå er at min deprimerte samboer behandler meg og barna som dritt store deler av tiden. Jeg går fra han i oktober om det ikke bedrer seg enormt. Økonomien er alltid stressende, jeg går på AAP, men har godt utbetalt siden jeg hadde lederstilling da jeg ble syk. Samboeren er sykemeldt og tjener omtrent ingenting siden han kun har en liten stilling. Jeg skal gjennom to operasjoner de neste 4 månedene og må holde ut til jeg er på beina igjen siden vi ikke har familie som kan hjelpe med ungene. Bilene er ødelagte, katten er syk og vi er blakke.

Det positive er at det er vår, det er sol, jeg har to fantastiske unger som er lykkelige og trygge, min helse er bedre enn på mange år selv om jeg må ha smertelindring og operasjoner fremover. Jeg har masse energi og skaper mange opplevelser med barna. Jeg vet at alle brikker skal falle på plass dersom jeg avslutter forholdet med samboeren, så jeg teller ned dagene til den dagen. Når han er ute av bildet skal jeg tilbake i jobb forhåpentligvis, kjøpe et lite hus til meg og barna og virkelig nyte livet med dem uten noen som drar oss ned.

Anonymkode: c4c49...706

synes faktisk synd på mannen din, virker som du har lite sympati at han sliter

Anonymkode: b96aa...e7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste er at jeg ennå sliter etter dårlig barndom og seksuelle overgrep, er veldig ensom, totalt mangler selvtillit, har ansiktet fullt av kviser som ikke responderer på noen ting (har prøvd i årevis), føler meg ubrukelig på jobben, kommer hjem til tomt hus hver dag og at ingen egentlig ser meg eller er noe særlig glad i meg.

Det beste er at jeg ikke har kreft eller noe sånt, og det er bra, for jeg har ingen til å ta vare på meg uansett. Er livredd for å få en alvorlig sykdom, har ikke noen nærmeste pårørende engang.

Anonymkode: 2a486...c41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det verste er at jeg ennå sliter etter dårlig barndom og seksuelle overgrep, er veldig ensom, totalt mangler selvtillit, har ansiktet fullt av kviser som ikke responderer på noen ting (har prøvd i årevis), føler meg ubrukelig på jobben, kommer hjem til tomt hus hver dag og at ingen egentlig ser meg eller er noe særlig glad i meg.

Det beste er at jeg ikke har kreft eller noe sånt, og det er bra, for jeg har ingen til å ta vare på meg uansett. Er livredd for å få en alvorlig sykdom, har ikke noen nærmeste pårørende engang.

Anonymkode: 2a486...c41

Stor klem til deg! Jeg er sikkert på at du er fin og god på alle mulige måter! Du fortjener å bli elsket og tatt vare på!💕

Anonymkode: 1d6f7...766

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...