Gå til innhold

Foreldre av samme kjønn

Anbefalte innlegg

Gjest Darwinia:-)
Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei, nei, nei. Bibelen sier seg ikke enig med dette.

Anonymkode: 2812d...15e

De fleste gir seg en god faen i hva bibelen sier.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor sier de ikke ste-mamma/ pappa til den som ikke er forelder? Det er jo det de gjør de som har foreldre med to ulike kjønn hvor den ene ikke er forelder. 

Anonymkode: 2ee74...6e5

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor sier de ikke ste-mamma/ pappa til den som ikke er forelder? Det er jo det de gjør de som har foreldre med to ulike kjønn hvor den ene ikke er forelder. 

Fordi de stort sett adopterer og da er det ikke ste? 

Anonymkode: d9b23...e93

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har aldri hørt ett eneste barn kalle en voksen «stemamma», her tror jeg du har drømt litt...

Anonymkode: c1594...c10

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Gjør de det? Min datter har aldri sagt "Stepappa, kan du kjøre på trening i dag?" Hun omtaler ham ved fornavn. 

De jeg kjenner med foreldre i likekjønnede ekteskap/samboerskap sier mamma og mamma faktisk. Barna roper på mamma, og en av mødrene svarer. Hvis det er feil mor som svarer, gir barnet mer informasjon "Jeg mente ikke deg, jeg mente mamma Hanne". 

Anonymkode: 0e9e1...384

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...