Gå til innhold

Er dette dårlig gjort av meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om ikke du trenger det i morgen så kjøp det på 123apotek,no.

Der får de 2 plastre for kr 75,- men er selvfølgelig noen dag leveringstid.

Anonymkode: 404b2...dc3

Videoannonse
Annonse
Skrevet
46 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Noen barn synes det er ekkelt mens andre barn har tynt hudlag som gjør stikket vondere enn de som har tjukt lag. Derfor bruker man Emla for at det skal dempe stikket;)

Anonymkode: 56546...2ef

Herregud for en idiot du er

Anonymkode: 35f97...733

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Herregud for en idiot du er

Hva er det med sånne som deg som ikke kan oppføre deg som folk?

Anonymkode: 651b9...b51

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva er det med sånne som deg som ikke kan oppføre deg som folk?

Anonymkode: 651b9...b51

Satan for et gnål

Skrevet

For det første, lov aldri noe du ikke kan holde... 168 kr er ikke såååå mye og de på legekontoret har embla plaster du kan be om å ta på ungen din før dere tar sprøyter/vaksiner. Men da må dere vente 30 min før dere kan ta de... De kan også stikke henne med spedbarns sprøyte. Hilsen en på snart 30 som har sprøyte skrekk, som fortsatt bruker plaster og baby sprøyte 😇

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan er det mulig å være så begrenset og ha tilgang til Internett 😂😂

Anonymkode: 9bc5c...7ce

Aner ikke hvor poenget ditt ligger, men du hadde sikkert en mening 😉

Anonymkode: d9b71...b5f

Skrevet

Embla virker jo bare på det ytterste hudlaget. Vaksiner settes vel gjerne i muskelen eller dypere i huden. Embla vil dermed ikke ha noen særlig virkning. 

På blodprøver og veneflon virker det derimot godt. Her er jo nålene også størrelsen ved vaksiner. 

Jenter er helt utrolig flinke til p hause hverandre opp og lage drama. Har en 12-åringen selv som akkurat har tatt vaksine. Makan til leven altså...... jenter som plutselig måtte ha med mor, som dukket opp med bamser, som måtte ha med mobil for å ringe bestemor og fortelle hvordan det hadde gått osv.....

Anonymkode: 93687...92e

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, hvis man ikke har god forsikring kanskje. 😉

Anonymkode: d9b71...b5f

nei der tar du også feil. Det er ikke slik at forsikringen ved vannskader dekker alt arbeid. Jeg har et godt eget eksempel. Vi fikk vannlekkasje mellom kjøkken og leiligheten vi leier ut under. Det var et rør som gikk fra hverandre. De dekket utgiftene til å ordne skadene, men de ordnet ikke rørene. Det var feil rør fra vi kjøpte huset. Etter nye lover ville ikke rørleggere godkjenne dette, så vi var nødt å ordne det. 

En annen ting er jo bil. Bilen min ble utsatt for ramponering en gang. Hele bilen ble totalskadet. Jeg visste til og med hvem det var, men han ble dømt utilregnelig. Vi mistet hele bilen vår, hadde full kasko, men fikk kun listepris. Alle utgifter det følger med for å kjøpe seg en ny bil  kommer raskt opp i store summer. 

Eller de nye E målerne. De kommer for kontroll, og avdekker feil. Ja, da er det bare å betale. Og det kan bli dyrt hvis for eksempel huseier før deg har gjort mye feil. Du får en dato for utbedring av mangler. 50 000 er ikke mye i den sammenheng

Å si at 50 000 er helt unormalt å få som en ekstrautgift blir feil.

Skrevet

Hva er det med dagens barn? Da det ble tull, hausing og drama med sprøyter hos oss tok helsesøster en prat med alle og læreren delte i grupper så de verste dramaqueensene måtte ta dem med guttene, ikke mye sympati å sanke og ingen foreldre, bamser eller bedøvende plaster ble tatt i bruk. 

Anonymkode: 28463...18e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...