Gå til innhold

Hjelp! Hva er dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg vært hos legen og han var ganske sikker på loppebitt. Selv om han var overraska over at det ikke klødde og at det bare kom fler og fler. Men han var sikker i sin sak og fikk også en annen lege til å se på det. Så fikk beskjed om å fryse sengetøyet og at det ville gå over snart 😊 Takk for alle svar 😊

Hi

Anonymkode: f16d6...e9d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Da har jeg vært hos legen og han var ganske sikker på loppebitt. Selv om han var overraska over at det ikke klødde og at det bare kom fler og fler. Men han var sikker i sin sak og fikk også en annen lege til å se på det. Så fikk beskjed om å fryse sengetøyet og at det ville gå over snart 😊 Takk for alle svar 😊

Hi

Godt du fikk legen til å se på det.

God frysing :P

Anonymkode: 6120b...659

Skrevet
25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Godt du fikk legen til å se på det.

God frysing :P

Haha, takk for det! Har et fryseskap med fryktelig små skuffer så var ikke så lett og få stappa alt oppi, men det gikk 😂

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Haha, takk for det! Har et fryseskap med fryktelig små skuffer så var ikke så lett og få stappa alt oppi, men det gikk 😂

Alternativt kunne du bedt inn hele nabolaget til "loppemiddag" på alt fra fryseren ;)

Her jeg leier er det en dør fra mitt soverom til huseiers kjeller (de støvsuger den maks en gang i året...). Jeg oppdaget det jeg tror er støvlopper kort tid etter jeg flyttet inn, masse på soverommet. Og dessverre også i sengen min etter få uker. Heldigvis så fikk jeg ingen bitt, men jeg syntes det var ordentlig guffent likevel. Etter at jeg begynte å legge lavendelpose i sengen har de forsvunnet helt fra senga! Kanskje andre lopper også hater lavendel? Verdt et forsøk. I tillegg virker jo lavendel beroligende for natta også. Og kanskje er det litt bedre å legge seg i en seng som lukter lavendel etter du vet det har vært lopper der.

Skrevet
56 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Alternativt kunne du bedt inn hele nabolaget til "loppemiddag" på alt fra fryseren ;)

Her jeg leier er det en dør fra mitt soverom til huseiers kjeller (de støvsuger den maks en gang i året...). Jeg oppdaget det jeg tror er støvlopper kort tid etter jeg flyttet inn, masse på soverommet. Og dessverre også i sengen min etter få uker. Heldigvis så fikk jeg ingen bitt, men jeg syntes det var ordentlig guffent likevel. Etter at jeg begynte å legge lavendelpose i sengen har de forsvunnet helt fra senga! Kanskje andre lopper også hater lavendel? Verdt et forsøk. I tillegg virker jo lavendel beroligende for natta også. Og kanskje er det litt bedre å legge seg i en seng som lukter lavendel etter du vet det har vært lopper der.

Haha, det kunne jeg jo gjort 😂

Det hørtes lurt ut, det vil jeg prøve! Hvor får jeg tak i det? 😊

Lopper er ekkelt og jeg føler meg ekkel også 😵

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Haha, det kunne jeg jo gjort 😂

Det hørtes lurt ut, det vil jeg prøve! Hvor får jeg tak i det? 😊

Lopper er ekkelt og jeg føler meg ekkel også 😵

Lavendel kjøper jeg i løs vekt på helsekosten, poser med 200-300 gram (tror jeg). Så har jeg det i en tøy- eller strikket pose. Lukter veldig godt :) Jeg har også lavendeldråper (helsekost det også), og når lavendelposen har begynt å lukte litt lite har jeg på en dråpe eller to, så holder det lenge igjen.

Du er i hvert fall heldig iom. at bittene ikke klør. Kanskje du kan tenke at du mest trolig aldri har vært så populær før :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...