GÃ¥ til innhold

Ungene spyr og gubben baker!🤬

Anbefalte innlegg

Skrevet
52 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men nå var poenget i denne tråden at mannen har lovet dette til sine kollegaer på mandag. At en mann ikke holder det han lover er likegyldig?

Anonymkode: 9069d...a9f

I dag er det lørdag, det tar da ikke to døgn å bake en kake...

Regner med ungene er ferdige med å spy i morgen, så det ville vært mye greiere å ta den bakingen i morgen ettermiddag.

Anonymkode: 906a5...668

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Haha, den kaka hadde ikke jeg spist. 😂😂😂

Anonymkode: 193ae...3ce

Ikke jeg heller! Det er jo sikreste veien til å matforgifte hele kollegiet!

Anonymkode: 88d72...71b

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Men nå var poenget i denne tråden at mannen har lovet dette til sine kollegaer på mandag. At en mann ikke holder det han lover er likegyldig?

Anonymkode: 9069d...a9f

Bakeriene åpner 0830 mandag morgen de fleste steder.

Anonymkode: 88d72...71b

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi vet intet om deres forhold. Greit, han kunne spurt. Men at han ikke gjorde det gir ikke hi rett til å kjefte på ham. Jeg står ved rådet mitt: Snakk sammen, det løser det meste! Her har ingen av dem snakket sammen. Han har ikke spurt og hun har ikke sagt hun vil han skal være med. Feil på begge sider.

Anonymkode: 69d5b...815

Men herregud da, er det virkelig slik i din verden at du må spørre mannen din om å være med å ta seg av syke barn og alt det fører med seg? I såfall er jeg enormt glad jeg ikke er deg!

Anonymkode: 73368...45d

Skrevet

Høres ut som noe idiotisk min mann kunne funnet på også! Jeg hadde klikka,  men det hadde ikke hjulpet

Anonymkode: 0f483...c99

Skrevet
34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men herregud da, er det virkelig slik i din verden at du må spørre mannen din om å være med å ta seg av syke barn og alt det fører med seg? I såfall er jeg enormt glad jeg ikke er deg!

Anonymkode: 73368...45d

Nei. Det er heller ikke slik at han må be meg om lov til å bake.

Jeg anbefaler stadig disse to å snakke sammen. 

Vi aner jo ikke hvordan de vanligvis fordeler oppgaver seg imellom, men siden han åpenbart ikke ser at hun trenger hjelp så må hun jo åpne munnen å si det til ham på en skikkelig måte. Det kommer ikke noe godt ut av å kjefte. Snakke sammen. Det løser det meste. Og hverken kvinner eller menn er tankelesere.

Anonymkode: 69d5b...815

Skrevet

Æsj, bare æsj... Menn og hygiene... 

Anonymkode: 06e00...d25

Skrevet

Min pri EN når det er omgangsyke i hus, er å sikre at vi har alt som trengs i hus om jeg og mannen ligger syke dagen etterpå. 

*sitter på dass og spyr og driter om kapp* ups vi har ikke dopapir, men jeg kan jo bruke kake! -NOT

Klag til oss du, her er det full medlidenhet (nesten)

Henger meg på resten av gjengen med: -ingen vil ha kake fra et hjem der de har spysyke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...