Anonym bruker Skrevet 9. april 2018 #1 Skrevet 9. april 2018 Skriv The dog ran very fast. Klarer du det? Anonymkode: c1085...efa
Anonym bruker Skrevet 9. april 2018 #2 Skrevet 9. april 2018 the dog ran very fast Skrevet med lukkede øyne! (Jeg jukset bittelitt og satte fingeren på the før jeg startet, da...) the dog ran vert fast (skrevet uten juksestart på med fingeren på t). Anonymkode: b82c9...193
Marriet Skrevet 9. april 2018 #3 Skrevet 9. april 2018 Rbe dlv tan veru fasg Auch. Men ikke så gæernt likevel 😂
Anonym bruker Skrevet 9. april 2018 #4 Skrevet 9. april 2018 The dig fan vêr fast. 🙈 Skriver fra mobil da, på pc bruker jeg touch og ser aldri på tastaturet. Anonymkode: dd74f...4c7
Anonym bruker Skrevet 9. april 2018 #5 Skrevet 9. april 2018 The dih tsnnbery datt 😂 Anonymkode: e3b96...4ee
Anonym bruker Skrevet 9. april 2018 #6 Skrevet 9. april 2018 The dig rsb vetu fadt 😁 Anonymkode: 8883f...286
Gjest Darwinia:-) Skrevet 9. april 2018 #7 Skrevet 9. april 2018 (endret) Skrevet på mobil: The dof ran very fast. Endret 9. april 2018 av Darwinia:-)
Anonym bruker Skrevet 9. april 2018 #8 Skrevet 9. april 2018 Rgr fud tab veti fsdy Anonymkode: c3f19...75f
sug lut Skrevet 9. april 2018 #10 Skrevet 9. april 2018 29 minutter siden, Marriet skrev: Rbe dlv tan veru fasg Auch. Men ikke så gæernt likevel 😂 Ehh - jeg vil vel egentlig si at akkurat den der var akkurat "så gæernt" !
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 9. april 2018 #12 Skrevet 9. april 2018 the dog ram verj fast Jøss, det trodde jeg ikke om meg selv... imponert
Anonym bruker Skrevet 9. april 2018 #13 Skrevet 9. april 2018 tjr ekr 4wm d349 rqw4 Hahahaha Dette er på pc, tror jeg hadde klart det fint på mobil Anonymkode: 1cbde...06f
Anonym bruker Skrevet 9. april 2018 #14 Skrevet 9. april 2018 The døv gav frk vzggh Herregud! Anonymkode: d2684...50b
Anonym bruker Skrevet 9. april 2018 #15 Skrevet 9. april 2018 The dog Thon fgfhu gsft ! Jg hadde vært rå hvis jeg hadde hatt knapper 😉 Anonymkode: c4931...4ea
Anonym bruker Skrevet 9. april 2018 #17 Skrevet 9. april 2018 The dog ran very fast Ingen problemer når man har lært touch-metoden. Har hjulpet meg gjennom mange studiekriser Anonymkode: 12d08...dd3
Anonym bruker Skrevet 9. april 2018 #18 Skrevet 9. april 2018 The dog fan very fast Anonymkode: 7f640...1a6
sug lut Skrevet 9. april 2018 #19 Skrevet 9. april 2018 Det er jo tragisk at i en tidsalder der alt er digitalt er det ingen som lærer touch.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2018 #20 Skrevet 9. april 2018 4 minutter siden, sug lut skrev: Det er jo tragisk at i en tidsalder der alt er digitalt er det ingen som lærer touch. Man trenger vel strengt tatt ikke å lære seg touch i disse dager? Skriver man ofte nok på tastatur, sitter det i fingrene uansett. Jeg ser aldri på tastene mens jeg taster, og det går radig unna. Anonymkode: b82c9...193
soleia Skrevet 9. april 2018 #21 Skrevet 9. april 2018 The dog ran very fast - Hah, naila den! Ikkje vekkasta med alle timane med maskinskriving valfag, altså!
sug lut Skrevet 9. april 2018 #22 Skrevet 9. april 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Man trenger vel strengt tatt ikke å lære seg touch i disse dager? Skriver man ofte nok på tastatur, sitter det i fingrene uansett. Jeg ser aldri på tastene mens jeg taster, og det går radig unna. Anonymkode: b82c9...193 Det ser jo ikke akkrat sånn ut på det som ligger her i tråden. Touch vil også være raskest, antakelig.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2018 #23 Skrevet 9. april 2018 5 minutter siden, sug lut skrev: Det er jo tragisk at i en tidsalder der alt er digitalt er det ingen som lærer touch. Det lærte jeg faktisk på ungdomsskolen. Noen glupe hoder kom på å legge konfirmasjonsundervisning til skoletiden, som valgfag. Vi som ikke skulle konfirmeres kirkelig fikk da eneste valg "studietime". Dette provoserte min far, og han stilte som lærer i EDB. Uten bøker, og uten læreplan. Vi lærte å skrive etter touch, samt å bruke Word og Ecxel. Skulle ønske jeg kunne si at dette var 80-tallet, men det var faktisk i 1998 de fant på å nesten gjøre konfirmasjon obligatorisk. Men det kom da noe godt av det for oss to utskuddene. I de tre andre klassene på kullet måtte de heller drive dank. Så til ildprøven: The dog ran very fasat. Ouch.. Anonymkode: 194ea...9a2
Anonym bruker Skrevet 9. april 2018 #24 Skrevet 9. april 2018 4 minutter siden, sug lut skrev: Det ser jo ikke akkrat sånn ut på det som ligger her i tråden. Touch vil også være raskest, antakelig. Enig! Jeg kjenner flere som hevder det samme som anonyme over her, at det går fort uten touch også. Og joda, de er ganske raske, men det går likevel mye raskere med touch enn de greier uten. Anonymkode: 12d08...dd3
Anonym bruker Skrevet 9. april 2018 #25 Skrevet 9. april 2018 Jeg har aldri lært touch, men var den raskeste på skolen og jo, det går raskt! Fra mobil er det kanskje litt verre, men here goes... the dog ran vet fast jaja Anonymkode: dbd4e...c33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå