Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #26 Skrevet 8. april 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg synes synd i mennesker som setter dyr over andre mennesker. Anonymkode: deb45...5d6 Oh jeg synes synd i mennesker som bor sammen med mennesker man ikke kan stole på... Hadde samboeren sagt nei fra begynnelsen hadde situasjonen vært helt annerledes, men slik han fremstilles nå så er ikke det et menneske jeg hadde kastet bort et minutt mer av livet mitt på. Anonymkode: b9008...043
Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #27 Skrevet 8. april 2018 Hi, det er et eller annet din samboer ikke forteller deg. Han velger å bruke bilen som unnskyldning for å ikke si hva det er han sliter med. Han endrer avtaler dere to har sammen og avtaler dere har forpliktet dere til med andre (oppdretter). Han gjør disse endringene uten å diskutere dette med deg, og han gjør endringen uten hensyn til dine følelser. I mine øyne er dette et forhold med såpass store problemer at jeg hadde krevd parterapi for å fortsette. Ikke pga. hunden i seg selv, men fordi samboeren tydeligvis tror han alene er sjef i forholdet og kan gjøre som han vil helt uavhengig av dine følelser. Da er det etter min mening ikke særlig respekt igjen i forholdet. Da er det ikke mye igjen av forholdet. Krev at mannen begynner å være ærlig med deg og at dere går i parterapi, for det er helt tydelig at det ikke er hunden som er problemet hans. Anonymkode: 2bcea...c9e
Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #28 Skrevet 8. april 2018 5 timer siden, 123bolla skrev: Det er ikke der problemet ligger egentlig. Han har veldig lyst på hund selv da han er vokst opp med opptil flere. Det er kun i bilsituasjonen at han plutselig ikke har like lyst likevel. Han var jo den som valgte hvilken rase vi skulle få oss, så det handler ikke om at han ikke vil ha hund på en måte. "Bilsituasjonen"? Han har kjøpt en liten jålebil for å vise fram potensen sin. Så avtalen med deg er brutt - han er mer forelska i bilen enn i tanken på hund. Tror du det blir morsomt å starte familie med ham...? Anonymkode: dec86...b5c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå