Anonym bruker Skrevet 7. april 2018 #1 Skrevet 7. april 2018 Vet ikke helt hvordan jeg skal formulere dette. Kort fortalt: jeg har alltid hatet sex. Hater kroppen min og vil helst bare ligge påkledd oventil og la mannen "romestere" nedentil. Tror jeg kan telle på en eller to hender hvor mange ganger jeg har hatt sex og det er lenge, lenge, lenge siden sist. Har ikke følt behovet. Nå har det seg slik at jeg har møtt DEN mannen! Vi har vært på date ett par ganger og avtalt møtes igjen. Innerst inne håper jeg virkelig det går rette veien, men med det innebærer det jo at vi på ett tidspunkt kommer til å ligge sammen. Mitt store spørsmål er vel egentlig hvordan jeg skal klare å forholde meg naturlig til dette? Hvordan har man sex??? Kjenner hele greia stresser meg allerede! Det er så ødeleggende at jeg tenker så mye på det og nesten gruer meg Har dere noen gode tips og beroligende ord??? Anonymkode: 0cd84...a92
Anonym bruker Skrevet 7. april 2018 #2 Skrevet 7. april 2018 Jeg tenker at du virkelig ikke bør gå inn i et forhold uten å være helt ærlig på at du hater sex. For selv om du «truer deg» til å ha sex nå så vil det slutte etter en tid. Du bør enten være alene eller med en mann som er aseksuell. Anonymkode: e12f5...bf8
Anonym bruker Skrevet 7. april 2018 #3 Skrevet 7. april 2018 Dette er såpass alvorlig at noen beroligende ord på et nettforum ikke vil hjelpe deg noen vei. Du trenger terapi. Anonymkode: 7b1bd...283
Anonym bruker Skrevet 7. april 2018 #4 Skrevet 7. april 2018 29 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dette er såpass alvorlig at noen beroligende ord på et nettforum ikke vil hjelpe deg noen vei. Du trenger terapi. Anonymkode: 7b1bd...283 Amen. Men skjønner ikke; hvis du har møtt DEN mannen betyr ikke det at du er seksuelt tiltrukket av ham og derfor ønsker sex med ham? For å omformulere; hvorfor vil du være i et forhold med en mann hvis du avskyr sexbiten, som tross alt er en viktig del av et kjærlighetsforhold? Skjønner ikke... Anonymkode: 74cf1...03c
Anonym bruker Skrevet 7. april 2018 #5 Skrevet 7. april 2018 Jeg hatet sex før jeg også. Ikke så ille som deg, men. Så møtte jeg drømmemannen! Vært gift i snart 10 år. Hver eneste gang vi har sex, klarer jeg å slappe helt av. Får orgasmer hver gang. Så kanskje det har noe med at du ikke har møtt den rette før nå? Sex er jo ikke noe ekkelt. Var jeg deg, hadde jeg gått til psykolog eller noe som kan hjelpe deg , hvis du fortsatt syns det er fælt selvom du har møtt drømmemannen❤ Anonymkode: 35f8f...a1c
Anonym bruker Skrevet 7. april 2018 #6 Skrevet 7. april 2018 Jeg har ikke likt sex noe særlig i de 20 årene jeg var gift. Tente ikke skikkelig, ukomfortabel i mitt eget skinn. Lyset av og bare bli ferdig med «plikten» Så møtte jeg min drømmemann etter separasjonen. Og han fikk meg til å slappe helt av og nå, nå kan jeg løpe naken i huset, alltid lyset på. Jeg er den som hopper på han og sleper han med meg inn på soverommet. Jeg har selvtillit i senga og jeg tenner og er klar på sekunder. Jeg begynte å bli kjent med egen kropp igjen, jeg kunne fortelle om hva jeg liker og ikke. Og han elsker alt ved meg, og sa følgende: «Min tilfredsstillelse er at du blir tilfredsstilt, at du har det fint og liker hva vi gjør sammen. Jeg er bare enormt lykkelig for å få være sammen med deg, og at jeg får være nær deg når du når dine høyder» han har sjønt kvinner, og jeg er verdens heldigste kvinne😍 Anonymkode: 74789...a47
Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #7 Skrevet 8. april 2018 Vær ærlig med han før dere går i gang. Du er jo i praksis jomfru. Be ham hjelpe deg å oppdage din seksualitet. Det kan godt hende du vil nyte det nå, selv om du ikke har gjort det før, men ikke spill en rolle. Vær oppriktig. Anonymkode: f65bb...4c4
Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #8 Skrevet 8. april 2018 Tusen takk til dere som ga meg di siste svarene! Var i grunnen noe slikt jeg ønsket å lese. Lurer på om jeg hater det (eller tenker at jeg gjør det) fordi jeg tidligere har hatt dårlige opplevelser! Er så redd for å gjøre noe galt, sitter en del frykt i meg. Har vært redd at det kan være ødeleggende at jeg er så dårlig, men høres ut som man kanskje kan jobbe seg oppover da! Hi Anonymkode: 0cd84...a92
Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #9 Skrevet 8. april 2018 Hvor gammel er du? Jeg tenker at du må være helt ærlig med mannen, si rett ut at du har veldig lite seksuell erfaring, og den erfaringen du har er ikke særlig god. Si at du trenger at han tar styringen og går litt forsiktig frem, for du mangler helt selvtillit på dette området. Forhåpendligvis er dette en mann som ærefullt tar oppdraget og gjør sitt beste for å "vekke deg" seksuelt. Du på din side må prøve å slappe av og følge strømmen, tillate deg selv og kjenne på gode følelser. Du sier du hater kroppen din, men hvorfor gjør du det? Har du ikke en helt vanlig kvinnekropp som fungerer ganske greit? Om denne mannen ønsker å ha sex med deg betyr det at du er bra nok, det betyr at han ønsker akkurat din kropp inntil seg i senga, og da skal vel ikke du trenge å hate deg selv? Når du er bra nok for han er du vel bra nok for deg selv også? Ingen har perfekte kroppen, ikke denne mannen heller. Vi har alle våre lyter og småting vi ikke er fornøyd med, men vi er bra nok. Anonymkode: 14de2...035
Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #10 Skrevet 8. april 2018 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvor gammel er du? Jeg tenker at du må være helt ærlig med mannen, si rett ut at du har veldig lite seksuell erfaring, og den erfaringen du har er ikke særlig god. Si at du trenger at han tar styringen og går litt forsiktig frem, for du mangler helt selvtillit på dette området. Forhåpendligvis er dette en mann som ærefullt tar oppdraget og gjør sitt beste for å "vekke deg" seksuelt. Du på din side må prøve å slappe av og følge strømmen, tillate deg selv og kjenne på gode følelser. Du sier du hater kroppen din, men hvorfor gjør du det? Har du ikke en helt vanlig kvinnekropp som fungerer ganske greit? Om denne mannen ønsker å ha sex med deg betyr det at du er bra nok, det betyr at han ønsker akkurat din kropp inntil seg i senga, og da skal vel ikke du trenge å hate deg selv? Når du er bra nok for han er du vel bra nok for deg selv også? Ingen har perfekte kroppen, ikke denne mannen heller. Vi har alle våre lyter og småting vi ikke er fornøyd med, men vi er bra nok. Anonymkode: 14de2...035 Jeg er 24 år gammel og har en historie med spiseforstyrrelse bak meg. Fått behandling for det, men valgte å avslutte en periode grunnet praktiske årsaker med flytting til annen landsdel for en periode. Selv om jeg ikke er helt bra, er jeg mye mye bedre enn på lange tider. Klarer å se i speilet at det jeg ikke er det verste jeg har sett, i motsetning til tidligere hvor jeg gråt mine modige tårer! Synes du hadde ei veldig fin formulering, den skal jeg ta med meg! Synes forsåvidt det er utrolig vanskelig å snakke om også, men det er nok fordi jeg skammer meg så mye. Aner ikke hva jeg skammer meg for, men håper det også går seg til hvis jeg bare presser meg litt og tenker at dette er "normalt". Anonymkode: 0cd84...a92
Anonym bruker Skrevet 10. april 2018 #11 Skrevet 10. april 2018 På 4/7/2018 den 23.39, Anonym bruker skrev: Amen. Men skjønner ikke; hvis du har møtt DEN mannen betyr ikke det at du er seksuelt tiltrukket av ham og derfor ønsker sex med ham? For å omformulere; hvorfor vil du være i et forhold med en mann hvis du avskyr sexbiten, som tross alt er en viktig del av et kjærlighetsforhold? Skjønner ikke... Anonymkode: 74cf1...03c Ja, dette med sex hører sammen. Har du møtt rette mannen vil du drømme om sex med han. Du vil kjenne penisen hans inni deg. Om du ikke ønsker sex, må du for all del si det til mannen. De fleste menn har større behov for sex enn oss kvinner, og det vil helt sikker vere en skuffelse for han å ikke få ligge med deg. Dette er nemlig den største nytelsen en mann kan ha, å få ligge med sin kvinne. Anonymkode: fa915...f5f
Anonym bruker Skrevet 10. april 2018 #12 Skrevet 10. april 2018 På 4/8/2018 den 10.46, Anonym bruker skrev: Jeg er 24 år gammel og har en historie med spiseforstyrrelse bak meg. Fått behandling for det, men valgte å avslutte en periode grunnet praktiske årsaker med flytting til annen landsdel for en periode. Selv om jeg ikke er helt bra, er jeg mye mye bedre enn på lange tider. Klarer å se i speilet at det jeg ikke er det verste jeg har sett, i motsetning til tidligere hvor jeg gråt mine modige tårer! Synes du hadde ei veldig fin formulering, den skal jeg ta med meg! Synes forsåvidt det er utrolig vanskelig å snakke om også, men det er nok fordi jeg skammer meg så mye. Aner ikke hva jeg skammer meg for, men håper det også går seg til hvis jeg bare presser meg litt og tenker at dette er "normalt". Anonymkode: 0cd84...a92 Begynn med å skrive en melding, fortell at du synes det er vanskelig å snakke om, men at du gjerne vil være åpen. Da kan kanskje han ta initiativ til slike samtaler, få deg litt på gli. Ikke vær redd for å vise deg sårbar, det å gå inn i et kjærlighetsforhold handler veldig mye om det, å tørre være sårbar. Anonymkode: 14de2...035
Anonym bruker Skrevet 10. april 2018 #13 Skrevet 10. april 2018 Du trenger å møte den rette. Jeg hadde mye elendig sex før jeg møtte han som er min seksuelle sjelevenn. Og da tok jeg helt av, ble et villdyr i senga, og til og med han, som har ligget med dusinvis av kvinner, syntes at han aldri har hatt bedre sex. Dessverre måtte vi gå hver til vårt fordi vi ikke fungerte sammen i hverdagen. Men jeg er evig takknemlig for at jeg nå vet at det går an å ha så bra sex. Jeg har en helt annen selvtillit i senga. Gode seksuelle opplevelser krever flere ting. En viktig faktor er å møte en mann som vet hvordan han skal behandle en kvinne. Han skal ville hennes beste, kunne lese små tegn underveis, og være villig til å prøve alt. Mulig du, hi, ikke har opplevd en sånn mann enda (det finnes utrolig mange av den andre, late, sorten). Mannen bør også tenne deg mentalt, dvs han bør ha en personlighet som er spennende for deg. Spenning skaper seksuell tenning. Det krever også at du har en viss glede av din egen kropp. Er du totalt misfornøyd med deg selv og ikke vil vise deg naken engang, bør du ta litt grep. Tren, ta selvbruning, fiks opp negler, hud og hår. Føl deg vel med deg selv, og bygg opp en tro på at menn vil ha deg. Jeg har veldig liten sosial selvtillit og er veldig sjenert, men når det kommer til menn har jeg fått all verdens selvtillit. Det er fordi jeg vet at jeg kan tilfredstille en mann og det gjelder bare å møte den/de rette. Du må bare prøve å ha sex med denne mannen. Men først bør du være litt klar over at om han ikke tenner noe i deg, om du ikke sitrer litt og hjertet hopper over et slag når du ser han, så vil heller ikke sex'en fungere. Så grunnlaget bør være der, fordi da er han i stand til (om han er en sånn mann) å låse opp disse stengte dørene i deg. Og jeg lover deg, når du får åpnet opp disse, så vil du bli en annen kvinne. Jeg lover deg. Lykke til! Anonymkode: 991ae...7be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå