Gå til innhold

Vimovo smertestillende tabletter


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Eh, jo? Folk reagerer på det også!! Men så fint at dere har kontakt med barnevernet da, sikkert hyggelig for barna dine og vokse opp i det!

Anonymkode: 7ad6f...3a1

Barna har ikke kontakt med barnevernet, det er det vi voksne som har.

Anonymkode: aec1e...868

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er uansvarlig å sette enda flere barn inn i en oppvekst med en alkoholisert far som enda ikke er tørrlagt! Og du får ikke en mann tørrlagt ved å stadig gjøre valg som setter enda større belastning på dere i hverdagen!

Du er en klassisk medavhengig, Hi, som muliggjør drikkingnen hans.

Om du har det minste av ansvarsfølelse så innser du at dere IKKE bør få flere barn så lenge mannen din - etter flere år - fremdeles ikke greier å la være å drikke. Bare det i seg selv burde si deg noe.

Du muliggjør hans drikking ved å hjelpe ham å opprettholde fasaden.og ved å bagatellisere drikkingen hans godkjenner du drikkingen hans - og du bekrefter det med å gå rett i forsvar og si at du ikke trenger forsvare deres valg.

Anonymkode: 05d00...a70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Barna har ikke kontakt med barnevernet, det er det vi voksne som har.

Anonymkode: aec1e...868

Haha herregud!!! Javel! Lev i den bobla du. Få barn med en rusavhengig. Lykke til!

Anonymkode: 7ad6f...3a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble så dårlig av de at jeg sluttet. Skulle ta de hver dag, men fikk diaré og oppkast og ble svimmel og gikk ned 10 kg, så jeg måtte slutte.

Anonymkode: d4c99...364

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...