Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #26 Skrevet 8. april 2018 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Kalorier forteller ingenting om matens næringsinnhold eller kvalitet. Det er en myte at man legger på seg av å spise fett. Det blir det samme som å si at man blir grønn av å spise grønnsaker. Jeg spiser rikelig med fett til alle måltider og vekta er konstant . Fett er essensielt for forbrenning , hud, hormoner etc Anonymkode: a9340...d5c Hvis du mener dette oppriktig er du jo ikke helt god... sammenlikningen din er jo helt fjern... Anonymkode: 16c47...ced
Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #27 Skrevet 8. april 2018 Frownies rynkeplaster kombinert med dermaroller på 0.5 mm og et dermastempel på 1 mm. White lotus anti aging serum som er serum og krem i et. Dette er tingene jeg sverger til. Jeg bruker også White Lotus jaderoller daglig for å stimulere sirkulasjon, merker huden blir fastere og renere av dette. Satser på økologisk og naturlig hudpleie og jeg føler virkelig dette har gjort en stor forskjell for huden, har alltid brukt gode hudpleiemerker som Carita og Matis osv men ingenting slår det jeg gjør akkurat nå. Jeg blir alltid tatt for å være yngre enn det jeg er. Blir ofte sjekket opp av menn/gutter som er MYE yngre enn meg, sier ikke det for å skryte for det er i grunnen veldig flaut og litt ekkelt Men alt i alt så er jeg jo fornøyd med at folk tror jeg er yngre enn det jeg er så jeg klager ikke Anonymkode: 388d6...da9
Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #28 Skrevet 8. april 2018 følger denne tråden for tips, samt håper denkan komme vekk fra kostholdsskoleringen Trenger alvorlig råd både til produkter og regime på hvordan (per nå bruker jeg bodylotion i trynet....kun etter dusjing - er 37 så dette går ikke lenger) Anonymkode: 933c8...2cf
Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #29 Skrevet 8. april 2018 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: følger denne tråden for tips, samt håper denkan komme vekk fra kostholdsskoleringen Trenger alvorlig råd både til produkter og regime på hvordan (per nå bruker jeg bodylotion i trynet....kun etter dusjing - er 37 så dette går ikke lenger) Anonymkode: 933c8...2cf En god plass å starte er c vitamin serum (et med naturlig c vitamin og ikke askorbinsyre) og fuktighetskrem eller aller helst ansiktsolje. Med rens for din hudtype og rosevann så har du en god base. Øyekrem er jo også lurt å bruke Start med et produkt om gangen slik at huden ikke får sjokk. Anonymkode: 388d6...da9
Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #30 Skrevet 8. april 2018 Jeg har super effekt av produkter fra Elixia. huden har mer glød, er jevnere og rynkene mindre synlige. Om du virkelig skal ha noe med effekt prøv Obagi, eller A vitamin krem på resept. De to siste kan gjerne kombineres. Bruker du det får du kjemperesultater, men det er dyrt, og ganske plagsomt i starten med mye flassing og tørr, rød hud Anonymkode: 91c07...9e5
Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #31 Skrevet 8. april 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har super effekt av produkter fra Elixia. huden har mer glød, er jevnere og rynkene mindre synlige. Om du virkelig skal ha noe med effekt prøv Obagi, eller A vitamin krem på resept. De to siste kan gjerne kombineres. Bruker du det får du kjemperesultater, men det er dyrt, og ganske plagsomt i starten med mye flassing og tørr, rød hud Anonymkode: 91c07...9e5 ikke elixia, men Elixir Anonymkode: 91c07...9e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå