Gå til innhold

Antirynkekrem som funker??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er alt bare humbug, eller har dere funnet noe som faktisk funker?

Jeg har smilerynker, noen linjer i pannen og begynnende sinnarynke. Er 37 år. Har også ekstremt følsom hud,  og kan reagere på det meste. I tillegg blir den fort blank, så altfor feite kremer er heller ikke bra.

Blir takknemlig for tips! 😊

Anonymkode: e4a57...dce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kokosolje og smør i kaffen, avokado, nøtter og olivenolje i maten. Varm langtidskokt kraft før frokost. Minimalt med sukker og mel, og masse grønne grønnsaker. Rolige gåturer i oppoverbakke, meditasjon jevnlig for å redusere stress. 

Det forvandler huden fra innsiden... Jeg er 42 år, sinnarynken har glattet seg ut, linjene i pannen er bare såvidt synlige, jeg har ikke lenger tørr hud, ingen sprekker på knokene. Har holdt på med dette i et år, og det er faktisk utrolig forskjell!! 

Bruker ikke hudpleieprodukter, bare fuktighetskrem etter dusj. 

Anonymkode: 115ab...4b1

Skrevet

Gode tips over her, som jeg også forsøker å leve etter. Mye kommer fra innsiden.

I tillegg har jeg oppdaget Elixir Cosmoceuticals sin krem som heter Niactil. Den glatter ut huden (jeg bruker den som nattkrem).

Anonymkode: 88444...1e3

Skrevet

Takk for tips!

Anonymkode: e4a57...dce

Skrevet

Glemte å skrive at det er viktig å sove nok!! 

Anonymkode: 115ab...4b1

Skrevet

Hva gjør du med kaffen?

Anonymkode: ed985...a67

Skrevet
27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva gjør du med kaffen?

Anonymkode: ed985...a67

Drikker den! Med mandelmelk, kokosolje, smør og kanel... 

Anonymkode: 115ab...4b1

Skrevet

Vås😜

Anonymkode: 9ad90...8f7

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Drikker den! Med mandelmelk, kokosolje, smør og kanel... 

Anonymkode: 115ab...4b1

Hæ? Det må da være en kaloribombe? Har du gått mye opp det siste året? For når man legger på seg, glattes rynker ut. 

Anonymkode: b4bca...8a0

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Drikker den! Med mandelmelk, kokosolje, smør og kanel... 

Anonymkode: 115ab...4b1

Å fy f**n, det hørtes mildt sagt heslig ut. 

 

Ellers : Rynkekrem er ren humbug. Det går uansett fint an å leve med noen rynker. 

Anonymkode: f98ec...3dc

Skrevet
46 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Å fy f**n, det hørtes mildt sagt heslig ut. 

 

Ellers : Rynkekrem er ren humbug. Det går uansett fint an å leve med noen rynker. 

Anonymkode: f98ec...3dc

Det er faktisk kjempe godt! Jeg personlig  bytter ut kokosolje med egg. Utrolig godt! Smaker som en deilig kremet latte litt tykkere en vanlig. Kan også toppe det med pisket fløte og noe vanilje i mmmm holder meg mett hele dagen. Jeg har godt ned 5 kg siden jeg begynte med det i slutten av februar.

Anonymkode: bfe11...86e

Skrevet

Jeg har i tillegg funnet IT kremen da jeg har vert på leting lenge men den er virkelig helt fantastisk! Det er MD formula phd  ! Helt fantastiske produkter jeg har aldri noen gang opplevd å ha finere hud en det jeg har nå ingen alder av 35 år

Anonymkode: bfe11...86e

Skrevet

Hadde det virkelig funket så hadde det vært dyrere tenker jeg. Ungdomskilden kan de ta mange penger for. Dessuten ville det dukket opp på nyhetene dersom de virkelig hadde funnet vidunderkuren mot rynķer. 

Det jeg gjør som koster mindre er å sove nok, spise nogenlunde sunt og rent, drikke nok vann, fysisk aktivitet man liker, solkrem og å ikke være stressa og ulykkelig. 

Anonymkode: 8cd06...eec

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hæ? Det må da være en kaloribombe? Har du gått mye opp det siste året? For når man legger på seg, glattes rynker ut. 

Anonymkode: b4bca...8a0

Kalorier er ikke farlige! Lettbrus og sukker er mye verre, men det vil ikke Pepsi Max-klonene innse.

Anonymkode: 88444...1e3

Skrevet

Veldig fornøyd med serien til Camilla Pihl. Ser på Instagram at mange tusen andre kvinner også er enige. 😊

Anonymkode: 8e3b8...155

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Kalorier er ikke farlige! Lettbrus og sukker er mye verre, men det vil ikke Pepsi Max-klonene innse.

Anonymkode: 88444...1e3

Farlige? Nei, men det er et faktum at kalorier man ikke bruker, legger man på seg av. 

Anonymkode: b4bca...8a0

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hæ? Det må da være en kaloribombe? Har du gått mye opp det siste året? For når man legger på seg, glattes rynker ut. 

Anonymkode: b4bca...8a0

Kalorier forteller ingenting om matens næringsinnhold eller kvalitet. Det er en myte at man legger på seg av å spise fett. Det blir det samme som å si at man blir grønn av å spise grønnsaker. Jeg spiser rikelig med fett til alle måltider og vekta er konstant . Fett er essensielt for forbrenning , hud, hormoner etc 

Anonymkode: a9340...d5c

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hæ? Det må da være en kaloribombe? Har du gått mye opp det siste året? For når man legger på seg, glattes rynker ut. 

Anonymkode: b4bca...8a0

Gått ned 10 kg på 4 mnd og holdt vekten konstant etter det... Teller ikke kalorier, spiser mye fett og grønnsaker til måltidene, og har helt sluttet å spise mellommåltider.. Funker som fjell!! 

Anonymkode: 115ab...4b1

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Farlige? Nei, men det er et faktum at kalorier man ikke bruker, legger man på seg av. 

Anonymkode: b4bca...8a0

Maten vi spiser påvirker hormonene i kroppen, og det er viktigere enn kaloriregnskapet. 

Jeg drikker fettkaffe, alt stekes i smør, jeg bruker 3 pakker kremfløte i uken, spiser egg, avokado og nøtter, bruker mye hjemmelaget kraft i matlagingen, spiser skinnet på kyllingen, har mye olivenolje på salaten. 

Jeg har sikkert doblet kaloriinntaket, er sjelden sulten (bare når jeg har fråtset i sjokolade), spiser bare 2-3 måltider om dagen, er slankere enn noen gang, teller ikke kalorier eller karbohydrater, kort sagt, jeg koser meg med masse deilig mat, med god smak, og det er deilig å slippe å tenke på å spise hele tiden «for å holde blodsukkeret stabilt». 

Så jeg lever veldig godt med de ekstra kaloriene som jeg ikke legger på meg av. Jeg har nettopp vært på helsesjekk hos legen, (blodprøver og blodtrykksmåling)som sier at jeg har helse som en toppidrettsutøver (jeg trener ikke, går bare turer og driver med yoga) 

Men selvfølgelig, hvis du sier at jeg blir tjukk av dette, så må jeg jo tro på det... 

Anonymkode: 115ab...4b1

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Maten vi spiser påvirker hormonene i kroppen, og det er viktigere enn kaloriregnskapet. 

Jeg drikker fettkaffe, alt stekes i smør, jeg bruker 3 pakker kremfløte i uken, spiser egg, avokado og nøtter, bruker mye hjemmelaget kraft i matlagingen, spiser skinnet på kyllingen, har mye olivenolje på salaten. 

Jeg har sikkert doblet kaloriinntaket, er sjelden sulten (bare når jeg har fråtset i sjokolade), spiser bare 2-3 måltider om dagen, er slankere enn noen gang, teller ikke kalorier eller karbohydrater, kort sagt, jeg koser meg med masse deilig mat, med god smak, og det er deilig å slippe å tenke på å spise hele tiden «for å holde blodsukkeret stabilt». 

Så jeg lever veldig godt med de ekstra kaloriene som jeg ikke legger på meg av. Jeg har nettopp vært på helsesjekk hos legen, (blodprøver og blodtrykksmåling)som sier at jeg har helse som en toppidrettsutøver (jeg trener ikke, går bare turer og driver med yoga) 

Men selvfølgelig, hvis du sier at jeg blir tjukk av dette, så må jeg jo tro på det... 

Anonymkode: 115ab...4b1

Kan jeg spørre hva du ikke spiser? Rotgrønnsaker f.eks. ? Jeg har lyst til å prøve dette, er ikke overvektig, vil stabilisere vekten og ser de første tegn til rynker.

Skrevet
Akkurat nå, Mummy79 skrev:

Kan jeg spørre hva du ikke spiser? Rotgrønnsaker f.eks. ? Jeg har lyst til å prøve dette, er ikke overvektig, vil stabilisere vekten og ser de første tegn til rynker.

Jeg spiser lite sukker, pasta, brød, korn, (spiser surdeigsbrød av og til), ris, quinoa, bulgur og bygg, havregryn, linser, bønner, mais, poteter,  (hvis jeg er på besøk, spiser jeg litt). Drikker ikke brus, ikke lettbrus heller. Bare kaffe, vann,  og te. Holder meg stort sett unna melk, og yoghurt, men bruker fløte i matlaging. 

Ellers spiser jeg rotgrønnsaker, frukt( i mindre mengder enn før, og bare etter et måltid) mørk sjokolade, bruker mandelmelk i kaffen.  

Jeg har prøvd meg frem det siste året, og har funnet en kost som fungerer for meg. 

Anonymkode: 115ab...4b1

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Gått ned 10 kg på 4 mnd og holdt vekten konstant etter det... Teller ikke kalorier, spiser mye fett og grønnsaker til måltidene, og har helt sluttet å spise mellommåltider.. Funker som fjell!! 

Anonymkode: 115ab...4b1

Jeg har holdt vekten konstant i 5 år etter og ha inkludert rikelig med fett i alle måltider . Trenger heller ikke mellommåltider og opplever aldri lavt blodsukker hvor jeg føler jeg er i kjelleren (slik jeg opplevde før da jeg spiste lite og ofte og hadde relativt høyt inntak av karbohydrater) 

Anonymkode: a9340...d5c

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Maten vi spiser påvirker hormonene i kroppen, og det er viktigere enn kaloriregnskapet. 

Jeg drikker fettkaffe, alt stekes i smør, jeg bruker 3 pakker kremfløte i uken, spiser egg, avokado og nøtter, bruker mye hjemmelaget kraft i matlagingen, spiser skinnet på kyllingen, har mye olivenolje på salaten. 

Jeg har sikkert doblet kaloriinntaket, er sjelden sulten (bare når jeg har fråtset i sjokolade), spiser bare 2-3 måltider om dagen, er slankere enn noen gang, teller ikke kalorier eller karbohydrater, kort sagt, jeg koser meg med masse deilig mat, med god smak, og det er deilig å slippe å tenke på å spise hele tiden «for å holde blodsukkeret stabilt». 

Så jeg lever veldig godt med de ekstra kaloriene som jeg ikke legger på meg av. Jeg har nettopp vært på helsesjekk hos legen, (blodprøver og blodtrykksmåling)som sier at jeg har helse som en toppidrettsutøver (jeg trener ikke, går bare turer og driver med yoga) 

Men selvfølgelig, hvis du sier at jeg blir tjukk av dette, så må jeg jo tro på det... 

Anonymkode: 115ab...4b1

Jeg har ca samme kostholdsfilosofi som deg 😊 å fokusere på kalorier blir helt feil. Blir så misvisende.

Anonymkode: a9340...d5c

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg spiser lite sukker, pasta, brød, korn, (spiser surdeigsbrød av og til), ris, quinoa, bulgur og bygg, havregryn, linser, bønner, mais, poteter,  (hvis jeg er på besøk, spiser jeg litt). Drikker ikke brus, ikke lettbrus heller. Bare kaffe, vann,  og te. Holder meg stort sett unna melk, og yoghurt, men bruker fløte i matlaging. 

Ellers spiser jeg rotgrønnsaker, frukt( i mindre mengder enn før, og bare etter et måltid) mørk sjokolade, bruker mandelmelk i kaffen.  

Jeg har prøvd meg frem det siste året, og har funnet en kost som fungerer for meg. 

Anonymkode: 115ab...4b1

Takk for svar, hvorfor ikke melk og youghurt, tenker på vanlig usøtet?

Skrevet
34 minutter siden, Mummy79 skrev:

Takk for svar, hvorfor ikke melk og youghurt, tenker på vanlig usøtet?

Jeg blir oppblåst når jeg drikker melk, og yoghurt passer liksom ikke med resten av måltidene mine. Drikker litt kefir av og til, da.. 

Anonymkode: 115ab...4b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...