Anonym bruker Skrevet 8. april 2018 #26 Skrevet 8. april 2018 Har skrevet til ham på messenger nå. Prøver å antyde at jeg likte dette. Vanskelig å formulere det uten å lyde enda mer pervers... Anonymkode: 334a7...c00
Anonym bruker Skrevet 9. april 2018 #27 Skrevet 9. april 2018 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Har skrevet til ham på messenger nå. Prøver å antyde at jeg likte dette. Vanskelig å formulere det uten å lyde enda mer pervers... Anonymkode: 334a7...c00 Fått svar ?:) Anonymkode: 5d7e5...858
Anonym bruker Skrevet 9. april 2018 #28 Skrevet 9. april 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Fått svar ?:) Anonymkode: 5d7e5...858 Oh yes... Men klarte ikke helt å piske opp den frekke stemningen jeg ønsket 😝 Tastet litt frem og tilbake om hva vi driver med de nærmeste dagene og ukene. Så tok jeg sats og skrev at jeg har det bare bra, savner ingen ting, unntagen varm pust i øret og en fast hånd om halsen. Himmel. At jeg fikk meg til å si det... 😳 Anonymkode: 334a7...c00
Anonym bruker Skrevet 9. april 2018 #29 Skrevet 9. april 2018 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Oh yes... Men klarte ikke helt å piske opp den frekke stemningen jeg ønsket 😝 Tastet litt frem og tilbake om hva vi driver med de nærmeste dagene og ukene. Så tok jeg sats og skrev at jeg har det bare bra, savner ingen ting, unntagen varm pust i øret og en fast hånd om halsen. Himmel. At jeg fikk meg til å si det... 😳 Anonymkode: 334a7...c00 Kuult! Hva svarte han på det da? :-) Anonymkode: df547...abd
Anonym bruker Skrevet 9. april 2018 #30 Skrevet 9. april 2018 På 8.4.2018 den 20.57, Anonym bruker skrev: Okay, skjønner! Navnet er på M Anonymkode: 334a7...c00 Ok, flere av samme slaget da 😂 Her starter navnet på «S».. Anonymkode: 92865...9f8
Anonym bruker Skrevet 9. april 2018 #31 Skrevet 9. april 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Ok, flere av samme slaget da 😂 Her starter navnet på «S».. Anonymkode: 92865...9f8 Så hvis jeg ikke får napp hos "M" skal jeg være på utkikk etter en tilsynelatende kjedelig bankmann som begynner på "S"? Ja, jeg er klar!! Anonymkode: 334a7...c00
Anonym bruker Skrevet 9. april 2018 #32 Skrevet 9. april 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Kuult! Hva svarte han på det da? :-) Anonymkode: df547...abd "Det er jo generelt for lite av det... 😉" Men vi har ikke tastet etter i går. Åh, jeg rabler snart. Anonymkode: 334a7...c00
Anonym bruker Skrevet 10. april 2018 #33 Skrevet 10. april 2018 7 timer siden, Anonym bruker skrev: "Det er jo generelt for lite av det... 😉" Men vi har ikke tastet etter i går. Åh, jeg rabler snart. Anonymkode: 334a7...c00 Det skjønner jeg! Kuult svar da. Når kan du se han igjen da? Anonymkode: df547...abd
Anonym bruker Skrevet 10. april 2018 #34 Skrevet 10. april 2018 49 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det skjønner jeg! Kuult svar da. Når kan du se han igjen da? Anonymkode: df547...abd Det kan fort gå mange uker... 😕 Anonymkode: 334a7...c00
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2018 #35 Skrevet 12. juni 2018 På 10. april 2018 den 7.37, Anonym bruker skrev: Det skjønner jeg! Kuult svar da. Når kan du se han igjen da? Anonymkode: df547...abd PS - nå har vi møttes igjen! Og i går var han enormt kjærlig og vennlig og ikke dominant i det hele tatt. Det var vanilje. Han tok meg på halsen, men ikke på den måten. Lurer på hvordan jeg pent skal formulere at han godt kan bli litt mer fast... Vel, nå har jeg nye 8 uker å bruke til å gruble på det! Anonymkode: 334a7...c00
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2018 #36 Skrevet 12. juni 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: PS - nå har vi møttes igjen! Og i går var han enormt kjærlig og vennlig og ikke dominant i det hele tatt. Det var vanilje. Han tok meg på halsen, men ikke på den måten. Lurer på hvordan jeg pent skal formulere at han godt kan bli litt mer fast... Vel, nå har jeg nye 8 uker å bruke til å gruble på det! Anonymkode: 334a7...c00 Neste gang, om han har hånden i nærheten av halsen din. Flytt hånden hans til halsen din og legg hånden din over for å vise at du ønsker at han skal ha den der, pleier å fungere bra 😉 Anonymkode: 3a5b4...a92
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2018 #37 Skrevet 12. juni 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Neste gang, om han har hånden i nærheten av halsen din. Flytt hånden hans til halsen din og legg hånden din over for å vise at du ønsker at han skal ha den der, pleier å fungere bra 😉 Anonymkode: 3a5b4...a92 Takk! Anonymkode: 334a7...c00
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2018 #38 Skrevet 12. juni 2018 På 8.4.2018 den 3.35, Anonym bruker skrev: Jeg som er feminist og alt, jeg "burde" jo ikke søke dominans og sadisme av en mann, jeg burde jo ønske å være på like fot? Men i senga ønsker jeg ikke det. Jeg vil hives rundt i dynene av en alfahann... ! Har lest studier som viser at feminister ofte er de som tenner mest på dominans fra menn. Vet vel innerst inne hva som er best og naturlig Anonymkode: 6cf93...f3b
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2018 #39 Skrevet 12. juni 2018 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Har lest studier som viser at feminister ofte er de som tenner mest på dominans fra menn. Vet vel innerst inne hva som er best og naturlig Anonymkode: 6cf93...f3b Kan ikke du bare gå og leke med de andre incelene. Du får ikke noe napp her uansett. Anonymkode: 334a7...c00
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2018 #40 Skrevet 14. juni 2018 På 12.6.2018 den 18.56, Anonym bruker skrev: Har lest studier som viser at feminister ofte er de som tenner mest på dominans fra menn. Vet vel innerst inne hva som er best og naturlig Anonymkode: 6cf93...f3b Det er mange som har stålkontroll ellers i livet som gjerne vil slippe når de har sex. Samme kan være i motsatt tilfelle med menn. Ikke helt kontroll på alt i livet, men tar styring i senga. Dette er selvsagt en generalisering som ikke alltid stemmer. Selv faller jeg nok i en lignende kategori da jeg er litt dumsnill og medgjørlig i hverdagen. Gjør andre til lags er kanskje en bedre beskrivelse, mens i senga opplever hun jeg nå dater noe som ligner på røff hatpuling. Bare synd vi bor langt fra hverandre så det ikke skjer så ofte. Ser ut til å falle i smak da 😛 Anonymkode: ac3e4...7a3
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2018 #41 Skrevet 14. juni 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det er mange som har stålkontroll ellers i livet som gjerne vil slippe når de har sex. Samme kan være i motsatt tilfelle med menn. Ikke helt kontroll på alt i livet, men tar styring i senga. Dette er selvsagt en generalisering som ikke alltid stemmer. Selv faller jeg nok i en lignende kategori da jeg er litt dumsnill og medgjørlig i hverdagen. Gjør andre til lags er kanskje en bedre beskrivelse, mens i senga opplever hun jeg nå dater noe som ligner på røff hatpuling. Bare synd vi bor langt fra hverandre så det ikke skjer så ofte. Ser ut til å falle i smak da 😛 Anonymkode: ac3e4...7a3 Jeg er lik. Må ha kontroll i hverdagen (ikke på mannen, men ellers) og for meg er "hatpuling" og ekstrem dominans en nødvendighet. Anonymkode: 6cf93...f3b
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2018 #42 Skrevet 26. juni 2018 Yessss, der er flere av den sorten... Har gitt opp ham her, han bor for langt unna. Men har møtt en litt nærmere, vi var sammen i helga. Hadde en vaniljestund først, og så ble det på tide å gå hjem, men så sa han "Ja, hvis ikke du nå sier at du er into choking, da?" Og jeg forta meg å si at det er jeg absolutt - da skulle han plutselig ikke gå hjem likevel! Yu-huu, jeg er visst inne i en stim! Anonymkode: 334a7...c00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå