GÃ¥ til innhold

Har opplevd noe perverst...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og jeg likte det! 😳😳😳 Og det er vel det aller mest perverse! 

Hadde en one night stand i natt. Veldig hyggelig opplevelse, en flott kar som er venn med min bestevenn. (Har bare så vidt møtt ham før.)

Vi var nokså fulle, og hadde sex hos ham. Men når vi kyssa, og senere også når vi hadde sex, så la han hånda på halsen min. Ikke kvelertak, men ganske fast. Og jo mer jeg ga uttrykk for min nytelse, desto fastere holdt han.

Morgenen etter hadde vi en runde til, men da var han ikke så fast på labben (og jeg turde ikke å be ham om det, syntes det ville bli litt rart.)

Det var bare så sinnssykt opphissende. Men hvis noen andre hadde fortalt at denne historien hadde skjedd med dem, så ville jeg ha tenkt at han var en pervers potensiell morder og svart "løp mens du kan!" Men når det skjer med meg selv, klarer jeg ikke å tenke annet enn at jeg vil møte ham igjen og ha mer. 

Jeg har aldri så mye som tenkt tanken på air play, så det var utrolig fjernt at jeg skulle like det. Men har ofte drømt om å bindes og domineres, så kanskje har jeg den åren? 

Nå går jeg gjennom hele opplevelsen inni hodet mitt igjen og igjen, og merker bare at jeg vil ha mer av dette. 

Anonymkode: 334a7...c00

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er så digg det ! 😃 

Anonymkode: 3ac30...dfb

Skrevet

Du liker vel den dominante typen som har kontroll over deg. Kanskje oppdaget du at du er submissive i et D/S forhold (bdsm)?;) Er mye nytelse å finne der:)

Anonymkode: be79b...3c2

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Du liker vel den dominante typen som har kontroll over deg. Kanskje oppdaget du at du er submissive i et D/S forhold (bdsm)?;) Er mye nytelse å finne der:)

Anonymkode: be79b...3c2

Ja, jeg heller nok i den retninga. Har så mye ansvar i hverdagen, skal bestemme ting på andres vegne hele tida, og der er så mange valg og avgjørelser som må tas. Så når det kommer til sex, vil jeg bare gi meg hen og ikke ta ansvar for noe. Det er i alle fall min egen forklaring på det. 

Skrevet

Jeg kan også tenne på dette, men så er det en annen, rasjonell del av meg som likevel reagerer om fyren gjør det første gangen, og uten å avklare på forhånd om det er ok, og så ender det med dump (ikke kun pga. det riktignok, det dukket også opp sjalusitendenser etter kort tid, typ 2. date, da var det bye bye for min del). 

Tenkt om du hadde traumer av noe slag og ble livredd i stede?

Anonymkode: 98a0e...17a

Skrevet

Det er mange som tenner på litt slikt :) Jeg liker også en litt fast hånd rundt halsen, men ikke for fast for da kan jeg bli redd 🙈

Anonymkode: f3dae...9c6

Skrevet
42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kan også tenne på dette, men så er det en annen, rasjonell del av meg som likevel reagerer om fyren gjør det første gangen, og uten å avklare på forhånd om det er ok, og så ender det med dump (ikke kun pga. det riktignok, det dukket også opp sjalusitendenser etter kort tid, typ 2. date, da var det bye bye for min del). 

Tenkt om du hadde traumer av noe slag og ble livredd i stede?

Anonymkode: 98a0e...17a

Da hadde han respektert det. På et tidspunkt eskalerte han litt fortere enn jeg ville, da justerte jeg hånda hans til et nivå som passet meg. Og der ble den. Jeg kunne jo ha flyttet den helt bort, men det ville jeg ikke.

Å fytti altså. Får ikke dette ut av tankene. Men han bor ikke i nærheten, så vi sees ikke naturlig her omkring... 😕

Skrevet

Det er veldig normalt å like det, absolutt ikke perverst. 

Anonymkode: ff42b...c56

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

...og jeg likte det! 😳😳😳 Og det er vel det aller mest perverse! 

Hadde en one night stand i natt. Veldig hyggelig opplevelse, en flott kar som er venn med min bestevenn. (Har bare så vidt møtt ham før.)

Vi var nokså fulle, og hadde sex hos ham. Men når vi kyssa, og senere også når vi hadde sex, så la han hånda på halsen min. Ikke kvelertak, men ganske fast. Og jo mer jeg ga uttrykk for min nytelse, desto fastere holdt han.

Morgenen etter hadde vi en runde til, men da var han ikke så fast på labben (og jeg turde ikke å be ham om det, syntes det ville bli litt rart.)

Det var bare så sinnssykt opphissende. Men hvis noen andre hadde fortalt at denne historien hadde skjedd med dem, så ville jeg ha tenkt at han var en pervers potensiell morder og svart "løp mens du kan!" Men når det skjer med meg selv, klarer jeg ikke å tenke annet enn at jeg vil møte ham igjen og ha mer. 

Jeg har aldri så mye som tenkt tanken på air play, så det var utrolig fjernt at jeg skulle like det. Men har ofte drømt om å bindes og domineres, så kanskje har jeg den åren? 

Nå går jeg gjennom hele opplevelsen inni hodet mitt igjen og igjen, og merker bare at jeg vil ha mer av dette. 

Det var ikke akkurat så veldig perverst.

Anonymkode: 728ca...654

Skrevet

Perverst er det i hvert fall ikke!

Mange som gjør det og mange som liker det. 

Anonymkode: dd902...e24

Skrevet

Absolutt ikke perverst! Jeg tenner også skikkelig å det, og liker å ha en mann som er litt dominerende i senga og tar kontroll! Spesielt når man har mye ansvar ellers, så er det godt å kunne være «den lille svake» ;)

Anonymkode: 9c0ac...d81

Skrevet

Vedder på at han jobber i bank og ellers har et kjedelig liv 😊

Anonymkode: 92865...9f8

Skrevet

Perverst 😂? Nå forventet jeg noe langt mer heavy stuff🤭

Anonymkode: 5d7e5...858

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Perverst 😂? Nå forventet jeg noe langt mer heavy stuff🤭

Anonymkode: 5d7e5...858

Haha... Jeg også... 🙈 

Anonymkode: 1de62...e47

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vedder på at han jobber i bank og ellers har et kjedelig liv 😊

Absolutt ikke. Men han opptrer nok veldig saklig og formelt i mange sammenhenger, og styres av regler og konvensjoner i jobbhverdagen. 

Godt å høre at de fleste ikke syns dette er perverst, da... Jeg følte meg som en skikkelig weirdo som likte dette. Jeg som er feminist og alt, jeg "burde" jo ikke søke dominans og sadisme av en mann, jeg burde jo ønske å være på like fot? Men i senga ønsker jeg ikke det. Jeg vil hives rundt i dynene av en alfahann... ! 

Skrevet

Perverst? Da tenker jeg som i trekant, hvor han knuller ei annen dame i rævva først, så kommer han frem til deg og venter på at du skal sleike og suge han ren etterpå. Det er perverst. Ikke alle som tenner på det, noen gjør det nok.

Men at du tenner på at han dominerer deg er knapt nok kinky en gang. 

Anonymkode: c4b68...c9f

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Perverst? Da tenker jeg som i trekant, hvor han knuller ei annen dame i rævva først, så kommer han frem til deg og venter på at du skal sleike og suge han ren etterpå. Det er perverst. Ikke alle som tenner på det, noen gjør det nok.

Men at du tenner på at han dominerer deg er knapt nok kinky en gang. 

Anonymkode: c4b68...c9f

Fnis! Jeg er tydeligvis bare litt lite erfaren! 😳😆

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Absolutt ikke. Men han opptrer nok veldig saklig og formelt i mange sammenhenger, og styres av regler og konvensjoner i jobbhverdagen. 

Godt å høre at de fleste ikke syns dette er perverst, da... Jeg følte meg som en skikkelig weirdo som likte dette. Jeg som er feminist og alt, jeg "burde" jo ikke søke dominans og sadisme av en mann, jeg burde jo ønske å være på like fot? Men i senga ønsker jeg ikke det. Jeg vil hives rundt i dynene av en alfahann... ! 

Jeg spør om han jobber i bank fordi jeg nettopp fikk servert en lignende historie fra en jeg kjenner godt.. Kanskje han snakket om deg..? 

Første bokstav i navnet?

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg spør om han jobber i bank fordi jeg nettopp fikk servert en lignende historie fra en jeg kjenner godt.. Kanskje han snakket om deg..? 

Første bokstav i navnet?

Okay, skjønner! Navnet er på M

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Okay, skjønner! Navnet er på M

Øh, ikke mitt, altså! Men ham! 

Skrevet

Å gjøre slikt på en ons, når begge er fulle er jo farlig. Du var heldig siden han var mottakelig for å justere seg underveis...

Skal man drive med denne typen sex må dere kjenne hverandre, i hvert fall ha avtalt stoppord, og potensielt farlige ting skal ikke gjøres når man har drukket seg full!

Anonymkode: 7dd44...b0c

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Å gjøre slikt på en ons, når begge er fulle er jo farlig. Du var heldig siden han var mottakelig for å justere seg underveis...

Skal man drive med denne typen sex må dere kjenne hverandre, i hvert fall ha avtalt stoppord, og potensielt farlige ting skal ikke gjøres når man har drukket seg full!

Vedkommende tok da ikke kvelertak. 

Ellers tror jeg det er rimelig mange som kan kalle seg perverse griser dersom det skal noe så uskyldig til for å kvalifisere. 🤣

Skrevet
3 minutter siden, beef sister skrev:

Vedkommende tok da ikke kvelertak. 

Ellers tror jeg det er rimelig mange som kan kalle seg perverse griser dersom det skal noe så uskyldig til for å kvalifisere. 🤣

Poenget er at det er små marginer å gå på i halsen. Å da la en fremmed person ta et slikt tak på en i fylla (når man ikke har like god kontroll over egne krefter eller å tolke tilbakemeldinger) og man heller ikke har avtalt noe stoppord, det kan ende med en farlig situasjon. Det at mannen gjør dette uten å høre med henne på forhånd om det er ok er også et tegn på at han kanskje ikke har så stor erfaring med dette, og dermed kan risikoen øke.

Jeg har ikke kalt det perverst, men jeg tenker at det er smart å være bevisst på hvem man lar gjøre slikt med en og i hvilke situasjoner. De som er erfarne med denne typen sex avtaler og vet hvor grensene til den andre går, og har i hvert fall et eller annet stoppord. Uten et stoppord kan potensielt farlige situasjoner oppstå, og det er unødvendig. Siden dette er noe Hi tenner på er det lurt å være bevisst på hvordan hun kan ha denne typen sex i fremtiden på en trygg måte.

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Poenget er at det er små marginer å gå på i halsen. Å da la en fremmed person ta et slikt tak på en i fylla (når man ikke har like god kontroll over egne krefter eller å tolke tilbakemeldinger) og man heller ikke har avtalt noe stoppord, det kan ende med en farlig situasjon. Det at mannen gjør dette uten å høre med henne på forhånd om det er ok er også et tegn på at han kanskje ikke har så stor erfaring med dette, og dermed kan risikoen øke.

Jeg har ikke kalt det perverst, men jeg tenker at det er smart å være bevisst på hvem man lar gjøre slikt med en og i hvilke situasjoner. De som er erfarne med denne typen sex avtaler og vet hvor grensene til den andre går, og har i hvert fall et eller annet stoppord. Uten et stoppord kan potensielt farlige situasjoner oppstå, og det er unødvendig. Siden dette er noe Hi tenner på er det lurt å være bevisst på hvordan hun kan ha denne typen sex i fremtiden på en trygg måte.

For så vidt enig i at det er lurt dersom hi tenker å oppsøke denne typen sex i fremtiden. Samtidig beskriver hi kun et fast tak, og selv om man sikkert burde ha stoppord, høres det rimelig uskyldig og ufarlig ut, det virker da som om både mannen og hi hadde kontroll i situasjonen. Men jeg var ikke til stede, så det blir uansett bare synsing. 

Det er ikke du som omtaler det som perverst, det er hi. 

Skrevet
56 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tro meg, han fikk tilbakemelding hele veien. Jeg lager mye lyd under samleiet, det klarer jeg ikke slutte med. De som gjør noe jeg liker, hører det øyeblikkelig i min respons. Og fra første berøring av halsen min fikk han positiv feedback, for å si det mildt. 

(Han tok ikke kvelertak.) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...