Gå til innhold

Stakkars ekskona og ungene

Anbefalte innlegg

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

synes dere er barnslig jeg... han er singel og rett til og gå videre

Anonymkode: 88305...abc

Han må gjerne gå videre, men det kan han fint gjøre uten å gjøre det offentlig når familien knapt er ute av huset. Han er først og fremst far, og da bør han tenke på å ta ansvar for disse, ikke gjøre ting offentlig som gjør deres opplevelse av skillsmissen langt vanskeligere.

Anonymkode: ca936...1e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet
46 minutter siden, Blåttkryss skrev:

Åh så godt å se det var fler som reagerte på samme måte. Det går også ann å gå videre med verdighet.. Norge er ikke interessert i om han får grafset litt på bikinirumpe eller ikke.. Må være landets mest selvfokuserte mann..:kvalm:

Haha! «Norge er ikke interessert», men det var interessant nok til å lese om det OG lage et innlegg på et mammaforum om det😂

Anonymkode: c8887...9ba

Skrevet

Da er det jo bra at dere som skriver nedlatende og stygge ting her inne fremstår som mye bedre enn han...

Anonymkode: 4a9f6...317

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Haha! «Norge er ikke interessert», men det var interessant nok til å lese om det OG lage et innlegg på et mammaforum om det😂

Jeg er faktisk ikke interessert i om han får seg noe. Helt ærlig.😊 Jeg bare synes det er ufint å poste rumpebilder av flørtende sine ovenfor kona et par uker etter bruddet. Kunne spart seg for bildene.

Skrevet
På 1. april 2018 den 16.51, Anonym bruker skrev:

Uten å vite noe om bruddet, så nei. Han er singel og kan gjøre hva han vil. Og det har han tydeligvis gjort i ekteskapet også. Jeg ser ikke noen stor grunn til å skulle skjerme eksen sin i stor grad. Hun kommer seg nok videre uansett og han har nok vært utro mot henne mens de var sammen også, så det må jo være en lettelse for henne å være kvitt han

Han er singel. Men hvordan føles det for ungene, tro? Dem er han jo ikke skilt fra.

Anonymkode: 954dd...bea

Skrevet

Han er bare ekkel 🙄

Anonymkode: 31c4b...724

Skrevet

Hva er greia med å stappe trusa inn i rumpa?? Ikke var den spesielt lekker heller🙊🤣🤣🤣

Anonymkode: 4b9ae...1c5

Skrevet

For en latterlig og patetisk mann! En skilsmisse er traumatisk for barn. Stakkars eksen som får dette klint oppi trynet noen uker siden hun og ungene måtte flytte fra familiegården. Idiot. 

Anonymkode: 034ad...d9c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...