Anonym bruker Skrevet 1. april 2018 #1 Skrevet 1. april 2018 For en ussel måte å ha førtiårskrisa si på. Noe så på alle måter vulgært, stygt og illojalt, av mannen som er så høy på seg sjøl at han snakker om seg i tredjeperson. https://www.dagbladet.no/kjendis/farmen-frank-bryter-tausheten-om-hemmelig-flort/69665779 Anonymkode: 4ea07...d9e
Anonym bruker Skrevet 1. april 2018 #2 Skrevet 1. april 2018 Fullt lovlig å ha flørter og venninner selv om man er nyskilt. Hvordan har dette noe med Eksen og barna å gjøre? Anonymkode: c8887...9ba
Anonym bruker Skrevet 1. april 2018 #3 Skrevet 1. april 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: For en ussel måte å ha førtiårskrisa si på. Noe så på alle måter vulgært, stygt og illojalt, av mannen som er så høy på seg sjøl at han snakker om seg i tredjeperson. https://www.dagbladet.no/kjendis/farmen-frank-bryter-tausheten-om-hemmelig-flort/69665779 Anonymkode: 4ea07...d9e Ja, jeg reagerte skikkelig på dette også. For en ufyselig egoist, han tar jo virkelig ingen hensyn til barna sine og ekskona. Anonymkode: e29b4...498
Anonym bruker Skrevet 1. april 2018 #4 Skrevet 1. april 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Fullt lovlig å ha flørter og venninner selv om man er nyskilt. Hvordan har dette noe med Eksen og barna å gjøre? Anonymkode: c8887...9ba Når det er en måned siden bruddet, er det normalt å være litt diskret så barn og eks ikke blir såret. Skjønner du ikke det? Anonymkode: e29b4...498
Anonym bruker Skrevet 1. april 2018 #5 Skrevet 1. april 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Når det er en måned siden bruddet, er det normalt å være litt diskret så barn og eks ikke blir såret. Skjønner du ikke det? Anonymkode: e29b4...498 Uten å vite noe om bruddet, så nei. Han er singel og kan gjøre hva han vil. Og det har han tydeligvis gjort i ekteskapet også. Jeg ser ikke noen stor grunn til å skulle skjerme eksen sin i stor grad. Hun kommer seg nok videre uansett og han har nok vært utro mot henne mens de var sammen også, så det må jo være en lettelse for henne å være kvitt han Anonymkode: c8887...9ba
Anonym bruker Skrevet 1. april 2018 #6 Skrevet 1. april 2018 Ekskona bør bare være glad hun slapp unna! Hvilken kvinne med respekt for seg selv lar seg avbilde med bare rompa synlig slik... Anonymkode: 21130...04e
Anonym bruker Skrevet 1. april 2018 #7 Skrevet 1. april 2018 De bildene virket ganske så demonstrative, særlig det med solkremen. Det får meg til å se på ham som litt latterlig. Anonymkode: 365e6...0ae
Anonym bruker Skrevet 1. april 2018 #8 Skrevet 1. april 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: De bildene virket ganske så demonstrative, særlig det med solkremen. Det får meg til å se på ham som litt latterlig. Anonymkode: 365e6...0ae Samme tenkte jeg. Med dette fremstår han jo bare som en patetisk mann som tror han kan fremstå som mer mann ved å legge ut disse bildene "se her ekskone, jeg kan få hvem jeg vil, jeg er mann nok". Helt patetisk og krampaktig. Og totalt empatiløst med tanke på hans barn. Og seriøst, om den dama som er sammen med ham har noe selvrespekt burde hun ta et oppgjør med ham. Det er jo helt tydelig at han bare bruker henne. Og å legge ut bilder av henne i den bikinitrusa forsterker jo bare alt, han har behov for å lat som om han fremdeles er Mann... men forstår ikke at han fremstiller seg selv som patetisk, krampaktig, og empatiløs. Jeg synes dette er verst for barna som vel er store nok til å få med seg dette. Kona tenker jeg får bekreftet at hun er heldig som er kvitt ham. Hun kan finne langt bedre enn ham, det er helt klart. Anonymkode: ca936...1e6
Anonym bruker Skrevet 1. april 2018 #9 Skrevet 1. april 2018 Nå er vel han ganske kjent for å ikke være helt stabil heller. (Kjenner et par stk som jobbet med han før) For meg fremstår han som en serdeles usikker mann med stadig behov for bekreftelser. Hadde ikke klart å leve med noe sånt Anonymkode: 945e6...bf3
Anonym bruker Skrevet 1. april 2018 #10 Skrevet 1. april 2018 For en infantil klovn. Good riddance til familien. Anonymkode: 28554...55c
Anonym bruker Skrevet 1. april 2018 #11 Skrevet 1. april 2018 Han er så uspiselig, blæ! Hva er den greia med å putte bikinitrusa inn i rompa forresten? Anonymkode: f31cb...7f9
Anonym bruker Skrevet 1. april 2018 #12 Skrevet 1. april 2018 Så sykt kvalm den fyren og ikke kjekk i d hele tatt! Anonymkode: 669c9...21e
Anonym bruker Skrevet 1. april 2018 #13 Skrevet 1. april 2018 Umoden idiot tenkte jeg da jeg leste artikkelen før idag. Er ikke første gang jeg har tenkt det om herr Løke... Men når han ikke har mer respekt for barna sine og sin eks-kone som han var sammen med i 15 år.... Trist! Anonymkode: ec1bf...18c
Anonym bruker Skrevet 1. april 2018 #14 Skrevet 1. april 2018 Jeg tror, i fullt alvor, at dette er det kleineste jeg noen gang har sett. Hashtag gammeltlandslagstøy? Wft? Anonymkode: e5309...b8c
Anonym bruker Skrevet 1. april 2018 #15 Skrevet 1. april 2018 #actionfrank 😂🤣😂🤣😂🤣😂 Anonymkode: f142d...dc6
Anonym bruker Skrevet 1. april 2018 #16 Skrevet 1. april 2018 Hjelpe meg så flaut🤭 Anonymkode: 6bdd0...63b
Anonym bruker Skrevet 1. april 2018 #17 Skrevet 1. april 2018 Står i kommentarfeltet til Dagbladet facebook at det er hans søster på bildene i bikini. Synes uansett det er unødvendige innlegg i sosiale medier og upassende... Anonymkode: ec1bf...18c
Anonym bruker Skrevet 1. april 2018 #18 Skrevet 1. april 2018 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Står i kommentarfeltet til Dagbladet facebook at det er hans søster på bildene i bikini. Synes uansett det er unødvendige innlegg i sosiale medier og upassende... Anonymkode: ec1bf...18c Det er ingen av søstrene hans... Anonymkode: 96d9a...a07
Anonym bruker Skrevet 1. april 2018 #19 Skrevet 1. april 2018 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Står i kommentarfeltet til Dagbladet facebook at det er hans søster på bildene i bikini. Synes uansett det er unødvendige innlegg i sosiale medier og upassende... Anonymkode: ec1bf...18c Hvis det er det så er det enda mer patetisk creepy, siden han sier til Dagbladet at det er en "flørt". Anonymkode: 4ea07...d9e
Anonym bruker Skrevet 1. april 2018 #20 Skrevet 1. april 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Det er ingen av søstrene hans... Anonymkode: 96d9a...a07 Nei, det trodde ikke jeg heller, men vet de er mange søsken så mulig det var noen jeg ikke kjente til. En niese kanskje?!? Tviler på slektskap altså... Anonymkode: ec1bf...18c
Anonym bruker Skrevet 1. april 2018 #21 Skrevet 1. april 2018 Det er ikke aprilsnarr da? Anonymkode: d8ac4...0cd
Anonym bruker Skrevet 2. april 2018 #22 Skrevet 2. april 2018 synes dere er barnslig jeg... han er singel og rett til og gå videre Anonymkode: 88305...abc
Anonym bruker Skrevet 2. april 2018 #23 Skrevet 2. april 2018 17 timer siden, Anonym bruker skrev: Ja, jeg reagerte skikkelig på dette også. For en ufyselig egoist, han tar jo virkelig ingen hensyn til barna sine og ekskona. Anonymkode: e29b4...498 Helt enig. Men han ER vel ufyselig er han ikke? Kvalm å se på også. Anonymkode: e1e0a...78f
Anonym bruker Skrevet 2. april 2018 #24 Skrevet 2. april 2018 Actionfrank faktisk🙈han er en patetisk 'mann' med store personlige problemer. Anonymkode: c1053...972
Blåttkryss Skrevet 2. april 2018 #25 Skrevet 2. april 2018 Åh så godt å se det var fler som reagerte på samme måte. Det går også ann å gå videre med verdighet.. Norge er ikke interessert i om han får grafset litt på bikinirumpe eller ikke.. Må være landets mest selvfokuserte mann..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå