Gå til innhold

Stakkars ekskona og ungene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fullt lovlig å ha flørter og venninner selv om man er nyskilt. Hvordan har dette noe med Eksen og barna å gjøre? 

Anonymkode: c8887...9ba

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

For en ussel måte å ha førtiårskrisa si på. Noe så på alle måter vulgært, stygt og illojalt, av mannen som er så høy på seg sjøl at han snakker om seg i tredjeperson. https://www.dagbladet.no/kjendis/farmen-frank-bryter-tausheten-om-hemmelig-flort/69665779

Anonymkode: 4ea07...d9e

Ja, jeg reagerte skikkelig på dette også. For en ufyselig egoist, han tar jo virkelig ingen hensyn til barna sine og ekskona.

Anonymkode: e29b4...498

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Fullt lovlig å ha flørter og venninner selv om man er nyskilt. Hvordan har dette noe med Eksen og barna å gjøre? 

Anonymkode: c8887...9ba

Når det er en måned siden bruddet, er det normalt å være litt diskret så barn og eks ikke blir såret. Skjønner du ikke det?

Anonymkode: e29b4...498

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Når det er en måned siden bruddet, er det normalt å være litt diskret så barn og eks ikke blir såret. Skjønner du ikke det?

Anonymkode: e29b4...498

Uten å vite noe om bruddet, så nei. Han er singel og kan gjøre hva han vil. Og det har han tydeligvis gjort i ekteskapet også. Jeg ser ikke noen stor grunn til å skulle skjerme eksen sin i stor grad. Hun kommer seg nok videre uansett og han har nok vært utro mot henne mens de var sammen også, så det må jo være en lettelse for henne å være kvitt han

Anonymkode: c8887...9ba

Skrevet

Ekskona bør bare være glad hun slapp unna!

Hvilken kvinne med respekt for seg selv lar seg avbilde med bare rompa synlig slik...

Anonymkode: 21130...04e

Skrevet

De bildene virket ganske så demonstrative, særlig det med solkremen. Det får meg til å se på ham som litt latterlig.

Anonymkode: 365e6...0ae

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De bildene virket ganske så demonstrative, særlig det med solkremen. Det får meg til å se på ham som litt latterlig.

Anonymkode: 365e6...0ae

Samme tenkte jeg. Med dette fremstår han jo bare som en patetisk mann som tror han kan fremstå som mer mann ved å legge ut disse bildene "se her ekskone, jeg kan få hvem jeg vil, jeg er mann nok". Helt patetisk og krampaktig. Og totalt empatiløst med tanke på hans barn.

Og seriøst, om den dama som er sammen med ham har noe selvrespekt burde hun ta et oppgjør med ham. Det er jo helt tydelig at han bare bruker henne. Og å legge ut bilder av henne i den bikinitrusa forsterker jo bare alt, han har behov for å lat som om han fremdeles er Mann... men forstår ikke at han fremstiller seg selv som patetisk, krampaktig, og empatiløs.

Jeg synes dette er verst for barna som vel er store nok til å få med seg dette. Kona tenker jeg får bekreftet at hun er heldig som er kvitt ham. Hun kan finne langt bedre enn ham, det er helt klart.

Anonymkode: ca936...1e6

Skrevet

Nå er vel han ganske kjent for å ikke være helt stabil heller. (Kjenner et par stk som jobbet med han før)

For meg fremstår han som en serdeles usikker mann med stadig behov for bekreftelser. Hadde ikke klart å leve med noe sånt 

Anonymkode: 945e6...bf3

Skrevet

For en infantil klovn. Good riddance til familien. 

Anonymkode: 28554...55c

Skrevet

Han er så uspiselig, blæ!

Hva er den greia med å putte bikinitrusa inn i rompa forresten?

Anonymkode: f31cb...7f9

Skrevet

Så sykt kvalm den fyren og ikke kjekk i d hele tatt!

Anonymkode: 669c9...21e

Skrevet

Umoden idiot tenkte jeg da jeg leste artikkelen før idag. Er ikke første gang jeg har tenkt det om herr Løke... Men når han ikke har mer respekt for barna sine og sin eks-kone som han var sammen med i 15 år.... Trist! 

Anonymkode: ec1bf...18c

Skrevet

Jeg tror, i fullt alvor, at dette er det kleineste jeg noen gang har sett. 

Hashtag gammeltlandslagstøy? Wft?

Anonymkode: e5309...b8c

Skrevet

#actionfrank

😂🤣😂🤣😂🤣😂

Anonymkode: f142d...dc6

Skrevet

Hjelpe meg så flaut🤭

Anonymkode: 6bdd0...63b

Skrevet

Står i kommentarfeltet til Dagbladet facebook at det er hans søster på bildene i bikini. Synes uansett det er unødvendige innlegg i sosiale medier og upassende... 

Anonymkode: ec1bf...18c

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Står i kommentarfeltet til Dagbladet facebook at det er hans søster på bildene i bikini. Synes uansett det er unødvendige innlegg i sosiale medier og upassende... 

Anonymkode: ec1bf...18c

Det er ingen av søstrene hans...

Anonymkode: 96d9a...a07

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Står i kommentarfeltet til Dagbladet facebook at det er hans søster på bildene i bikini. Synes uansett det er unødvendige innlegg i sosiale medier og upassende... 

Anonymkode: ec1bf...18c

Hvis det er det så er det enda mer patetisk creepy, siden han sier til Dagbladet at det er en "flørt".

Anonymkode: 4ea07...d9e

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det er ingen av søstrene hans...

Anonymkode: 96d9a...a07

Nei, det trodde ikke jeg heller, men vet de er mange søsken så mulig det var noen jeg ikke kjente til. En niese kanskje?!? Tviler på slektskap altså... 

Anonymkode: ec1bf...18c

Skrevet

Det er ikke aprilsnarr da?

Anonymkode: d8ac4...0cd

Skrevet

synes dere er barnslig jeg... han er singel og rett til og gå videre

Anonymkode: 88305...abc

Skrevet
17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, jeg reagerte skikkelig på dette også. For en ufyselig egoist, han tar jo virkelig ingen hensyn til barna sine og ekskona.

Anonymkode: e29b4...498

Helt enig. Men han ER vel ufyselig er han ikke? Kvalm å se på også. 

Anonymkode: e1e0a...78f

Skrevet

Actionfrank faktisk🙈han er en patetisk 'mann' med store personlige problemer.  

Anonymkode: c1053...972

Skrevet

Åh så godt å se det var fler som reagerte på samme måte. Det går også ann å gå videre med verdighet.. Norge er ikke interessert i om han får grafset litt på bikinirumpe eller ikke.. Må være landets mest selvfokuserte mann..:kvalm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...