Anonym bruker Skrevet 31. mars 2018 #26 Skrevet 31. mars 2018 jeg skal være med far til der gutten bor i April,Mai og Juni , så kommer gutten til oss i juli. Hvorfor er det så ille at far har ny samboer etter 6mnd ? og mor og ny mann flyttet inn sammen, bare noen dager etter far flyttet? ja vi skal høre med gutten hva han liker best så klart. Anonymkode: 97828...ecb
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2018 #27 Skrevet 31. mars 2018 skulle selvsagt stå når mor og ny mann flytter sammen bare noen dager etter far har flyttet? og jeg er moden for alderen, så det tror jeg ikke har så mye og si Anonymkode: 97828...ecb
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2018 #28 Skrevet 31. mars 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: jeg skal være med far til der gutten bor i April,Mai og Juni , så kommer gutten til oss i juli. Hvorfor er det så ille at far har ny samboer etter 6mnd ? og mor og ny mann flyttet inn sammen, bare noen dager etter far flyttet? ja vi skal høre med gutten hva han liker best så klart. Anonymkode: 97828...ecb Dette er virkelig ikke bra... Anonymkode: 5ea30...9d2
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2018 #29 Skrevet 31. mars 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: jeg skal være med far til der gutten bor i April,Mai og Juni , så kommer gutten til oss i juli. Hvorfor er det så ille at far har ny samboer etter 6mnd ? og mor og ny mann flyttet inn sammen, bare noen dager etter far flyttet? ja vi skal høre med gutten hva han liker best så klart. Anonymkode: 97828...ecb Hør, du er ung og du tenker ungt, selv om du mener det godt. Selvsagt er det ille at alt det gutten har kjent til hele livet, mor, far og han plutselig blir revet bort, en ny ukjent mann flytter inn etter et par dager og far har selv fått ny dame ( og hvis han var sånn i sjokk fordi hun forlot han, hvorfor hoppet han rett til deg?). Hvordan hadde du hatt det som barn, om far din flyttet ut og mor kom med « Dette er Per, han er faren din nå»? Har du møtt gutten før? Jeg ville backet litt unna og tenkt at nå må gutten og faren redefinere forholdet sitt, uten at du skal være overivrig stemor. Du er jo ennå bare barnet. La de være sammen og så kan de heller møte deg noen ganger ved stranden osv, enn at du ig faren skal være lykkelige forelskede med han på besøk, eller at du skal kvele han i oppmerksomhet. Anonymkode: 409c7...f30
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2018 #30 Skrevet 31. mars 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: jeg skal være med far til der gutten bor i April,Mai og Juni , så kommer gutten til oss i juli. Hvorfor er det så ille at far har ny samboer etter 6mnd ? og mor og ny mann flyttet inn sammen, bare noen dager etter far flyttet? ja vi skal høre med gutten hva han liker best så klart. Anonymkode: 97828...ecb Dette svaret gjør at jeg virkelig håper du troller! Hvis du mot formodning ikke troller så er det skremmende at du har så lite kunnskap om barn når du nå plutselig skal gå inn og være stemor for et barn. Ansvarsløst av hele gjengen, både av guttens foreldre - og deg som er villig til å gå inn i et forhold med en så ansvarsløs og kunnskapsløs mann! Jeg gjentar meg selv, men IKKE få barn med denne mannen på noen år! Anonymkode: 85d34...c47
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2018 #31 Skrevet 31. mars 2018 takk for alle svar. dumt og skrive her tydeligvis. men vi gjør det som vi mener er best for oss. mor er ikke bedre i denne saken, takk for meg Anonymkode: 97828...ecb
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2018 #32 Skrevet 31. mars 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: takk for alle svar. dumt og skrive her tydeligvis. men vi gjør det som vi mener er best for oss. mor er ikke bedre i denne saken, takk for meg Anonymkode: 97828...ecb Best for dere.. men er det best for gutten?! Anonymkode: 5ea30...9d2
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2018 #33 Skrevet 31. mars 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: takk for alle svar. dumt og skrive her tydeligvis. men vi gjør det som vi mener er best for oss. mor er ikke bedre i denne saken, takk for meg Anonymkode: 97828...ecb Kjenner du provoserer meg. Håper du troller. Hvis ikke er dette ille. Anonymkode: 5ea30...9d2
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2018 #34 Skrevet 31. mars 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: takk for alle svar. dumt og skrive her tydeligvis. men vi gjør det som vi mener er best for oss. mor er ikke bedre i denne saken, takk for meg Anonymkode: 97828...ecb Hvis du virkelig var så moden som du påstår hadde du lyttet til det som ble gitt deg av gode råd i denne tråden. Når du i stedet reagerer som en unge i trassalder viser du at du er ganske umoden. Du er jo ikke særlig opptatt av gutten egentlig. Du er jo mest opptatt av seg selv og forholdet ditt. Uff... Anonymkode: 682e5...262
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2018 #35 Skrevet 31. mars 2018 Hmm.. det var da utrolig mye pepper far og stemor får her da. For meg virker det som om far har gjort en relativt god jobb, med å reise over for samvær en helg i mnd. Jeg ville heller gitt mor en god dose pepper her. Hun flyttet inn med ny mann etter noen dager, og skal nå ha et barn til. Det er vel her det har gått fort i svingene. Men her inne er jo far og eventuelle stemødre tapere uansett. Anonymkode: 429b2...9bb
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2018 #36 Skrevet 31. mars 2018 Jeg syns du har fått mange stygge svar.... Men jeg er også enig i det at gutten trenger nok tid alene med pappa`n. Om dere reiser sammen et sted, så trenger jo ikke du å være sammen med de hele tiden, du kan jo være for deg selv av og til. Hvis dere for eksempel drar til Paris da, så kan jo du gå og shoppe mens de finner på noe annet gøy. Og du sier at du skal være med i helgene fremover når kjæresten din skal besøke sønnen. Håper også da at du kan holde deg litt unna innimellom, og la far og sønn få litt tid bare de to! Anonymkode: a5cf9...fb7
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2018 #37 Skrevet 31. mars 2018 Ok, hi, svar meg på dette: hva om dere slår på stortromma og tar med ungen til Disneyland, Italia eller hva som helst, og gutten ikke liker deg? Hva om du ikke liker gutten? Hva om du skal være med han hver dag i 3 uker og han vil ikke snakke med deg, vil ikke bli med på noe, trasser og lager bråk? Hva om han hater deg? Hvordan håndterer du dette? For slik reagerer ofte barn som opplever store omveltinger og her er både mor og far bare opptatte av seg seg seg. Her har du anledning til å være den trygge voksne ( unger trenger ikke kule foreldre, de trenger trygge foreldre, noe han ikke har) Anonymkode: 409c7...f30
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2018 #38 Skrevet 31. mars 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: takk for alle svar. dumt og skrive her tydeligvis. men vi gjør det som vi mener er best for oss. mor er ikke bedre i denne saken, takk for meg Anonymkode: 97828...ecb Det er ikke "dumt å skrive her" bare fordi du blir motsagt. Det dumme er jo at du ikke tar til deg noe som helst. Hvis du ikke skjønner at en tiåring med en så ansvarsløs mamma ikke trenger at pappa er like ansvarsløs, så er du ikke gammel nok til å gå inn i dette forholdet. Anonymkode: 8e3a9...7de
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2018 #39 Skrevet 31. mars 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hmm.. det var da utrolig mye pepper far og stemor får her da. For meg virker det som om far har gjort en relativt god jobb, med å reise over for samvær en helg i mnd. Jeg ville heller gitt mor en god dose pepper her. Hun flyttet inn med ny mann etter noen dager, og skal nå ha et barn til. Det er vel her det har gått fort i svingene. Men her inne er jo far og eventuelle stemødre tapere uansett. Anonymkode: 429b2...9bb Syns begge foreldre er idioter. Mora er under hver kritikk, men hun er ikke her og ber om råd. Og far med dette nye småripset er ikke mye bedre. Hvis pappa hadde drasset en 23-åring jeg ikke kjente med på samvær rett etter at foreldrene mine var skilt, så kan jeg love deg at jeg hadde blitt passiv-aggressiv. Anonymkode: 8e3a9...7de
luke33 Skrevet 31. mars 2018 #40 Skrevet 31. mars 2018 Jeg forstår ikke hvorfor dette er et problem for deg? Slapp av og nyt livet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå