Anonym bruker Skrevet 31. mars 2018 #26 Skrevet 31. mars 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: du må tåle sannheten Anonymkode: 01e53...f35 Nå er ikke jeg hi, og sett fra en objektiv tredjepart side så kommer overhodet ikke du med sannheten. Anonymkode: 18395...855
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2018 #27 Skrevet 31. mars 2018 Heter vel kommunikasjon. Er vel ikke hotell man ligger på når man samles. Går vel an å si ifra på en fin måte; "i morgen kan dere lage middag så rydder vi" eller "kan dere ordne med kvelds". Trodde det var vanlig folkeskikk å hjelpe til. Anonymkode: f6ba6...628
Anonym bruker Skrevet 1. april 2018 #28 Skrevet 1. april 2018 En irritert oppdatering her. I dag fortalte jeg broren min at vi straks får besøk, så fint om han kunne rydde vekk uteklærne etter barns som lå strødd i hele stua. Han sa han akkurat var på vei ut for å gå på ski. Og det var akkurat da all tålmodighet og diplomati røk hos meg og jeg fortalte i ganske rene og høye ord at dette er skikkelig ugreit, og at jeg spurte virkelig ikke om noe urimelig. Etterpå sier moren min at hun synes det blir trykket stemning når vi er sammen. Jeg prøvde å forklare at det er ugreit at vi går og rydder etter to voksne hele påska. Enten forstod hun ikke hva jeg mente, eller ikke var enig, eller ikke vil si sin mening. Aldri mer storfamilie-ferie. Jeg må bokmerke denne siden for å ikke glemme dette til sommeren/påska. En utblåsning fra meg Anonymkode: da687...e89
Anonym bruker Skrevet 1. april 2018 #29 Skrevet 1. april 2018 På 31.3.2018 den 10.45, Anonym bruker skrev: En slik kommentar måtte jo komme... Gå å gjem deg bak en stein ditt troll. Anonymkode: 18395...855 Hvorfor blir man automatisk omtalt som troll om man sier det man mener? Fordi man ikke støtter HI så er man troll? Anonymkode: d0705...158
sug lut Skrevet 1. april 2018 #30 Skrevet 1. april 2018 Rydding og generell deltakelse i huset og ordning og oppvask kan du lett ta opp når som helst, det går jo ut over alle andre. Oppfører man seg som idiot får man behandles som idiot. Og du kan gjenta til det sitter eller de forlater hytta. Ikke sikkert det siste er så stort et tap.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2018 #31 Skrevet 1. april 2018 1 minute ago, sug lut said: Rydding og generell deltakelse i huset og ordning og oppvask kan du lett ta opp når som helst, det går jo ut over alle andre. Oppfører man seg som idiot får man behandles som idiot. Og du kan gjenta til det sitter eller de forlater hytta. Ikke sikkert det siste er så stort et tap. Blir nok vi som forlater hytta (men desverre ikke før onsdag! Flybilletter.. ). Ganske tydelig at både broren og moren min mener jeg overreagerer. Faren min skygger banen her. Men ubehagelig som dette enn er, er jeg glad det kom frem. De vet hva jeg mener, og de vil beholde status q. Greit å ha det avklart, så kan jeg og mannen ta valg i fremtiden basert på dette. Anonymkode: da687...e89
Anonym bruker Skrevet 1. april 2018 #32 Skrevet 1. april 2018 At folk klarer føle seg vel med å snylte så masse på andres innsats. Uansett om det er foreldre/svigerforeldre. 🙈 Anonymkode: 0924d...c60
Superdolly Skrevet 1. april 2018 #33 Skrevet 1. april 2018 (endret) 1 time siden, Anonym bruker skrev: En irritert oppdatering her. I dag fortalte jeg broren min at vi straks får besøk, så fint om han kunne rydde vekk uteklærne etter barns som lå strødd i hele stua. Han sa han akkurat var på vei ut for å gå på ski. Og det var akkurat da all tålmodighet og diplomati røk hos meg og jeg fortalte i ganske rene og høye ord at dette er skikkelig ugreit, og at jeg spurte virkelig ikke om noe urimelig. Etterpå sier moren min at hun synes det blir trykket stemning når vi er sammen. Jeg prøvde å forklare at det er ugreit at vi går og rydder etter to voksne hele påska. Enten forstod hun ikke hva jeg mente, eller ikke var enig, eller ikke vil si sin mening. Aldri mer storfamilie-ferie. Jeg må bokmerke denne siden for å ikke glemme dette til sommeren/påska. En utblåsning fra meg Anonymkode: da687...e89 Da hadde jeg måkt klær og sko opp i hans (deres) seng. Og frydet meg litt ekstra hvis det var vått og møkkete. Og for all del, du er ikke urimelig her. Langt i fra. Endret 1. april 2018 av Superdolly
Anonym bruker Skrevet 1. april 2018 #34 Skrevet 1. april 2018 23 minutes ago, Superdolly said: Da hadde jeg måkt klær og sko opp i hans (deres) seng. Og frydet meg litt ekstra hvis det var vått og møkkete. Og for all del, du er ikke urimelig her. Langt i fra. Hehe, det hadde vært morosamt. Jeg valgte en mer barnslig versjon med å ta meg en lang dusj. Hi Anonymkode: da687...e89
Anonym bruker Skrevet 1. april 2018 #35 Skrevet 1. april 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: En irritert oppdatering her. I dag fortalte jeg broren min at vi straks får besøk, så fint om han kunne rydde vekk uteklærne etter barns som lå strødd i hele stua. Han sa han akkurat var på vei ut for å gå på ski. Og det var akkurat da all tålmodighet og diplomati røk hos meg og jeg fortalte i ganske rene og høye ord at dette er skikkelig ugreit, og at jeg spurte virkelig ikke om noe urimelig. Etterpå sier moren min at hun synes det blir trykket stemning når vi er sammen. Jeg prøvde å forklare at det er ugreit at vi går og rydder etter to voksne hele påska. Enten forstod hun ikke hva jeg mente, eller ikke var enig, eller ikke vil si sin mening. Aldri mer storfamilie-ferie. Jeg må bokmerke denne siden for å ikke glemme dette til sommeren/påska. En utblåsning fra meg Anonymkode: da687...e89 Jeg vil tro at moren din synes dette er Ok oppførsel? Vil i alle fall overraske meg stort om hun og din far satte krav til broren din da han var liten/ tenåring. Og de fortsetter jo i samme tralten nå... Anonymkode: f33b9...84e
Anonym bruker Skrevet 1. april 2018 #36 Skrevet 1. april 2018 2 minutes ago, Anonym bruker said: Jeg vil tro at moren din synes dette er Ok oppførsel? Vil i alle fall overraske meg stort om hun og din far satte krav til broren din da han var liten/ tenåring. Og de fortsetter jo i samme tralten nå... Anonymkode: f33b9...84e Ja, det har du rett i. Mine foreldre selv er veldig likestilte når det gjelder husholdning, men av en merkelig grunn slapp broren min unna alt av plikter. Dette syntes jeg var blodig urettferdig som barn, men skjønner jo i dag at det faktisk var urettferdig mot broren min. Anonymkode: da687...e89
Anonym bruker Skrevet 1. april 2018 #37 Skrevet 1. april 2018 54 minutter siden, Superdolly skrev: Da hadde jeg måkt klær og sko opp i hans (deres) seng. Og frydet meg litt ekstra hvis det var vått og møkkete. Og for all del, du er ikke urimelig her. Langt i fra. Eventuelt bare latt det ligge. Anonymkode: fe592...c68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå