Ida M Skrevet 29. mars 2018 #1 Skrevet 29. mars 2018 Jeg driver og utforsker barnevogner, og har falt for Britax Go Next. Jeg liker trillefølelsen, at den er lett å manøvrere, pakke sammen, og at det er mye rom mellom kurv under og bagen. Ser at den selges lite brukt, men håper å få tak i en i stedenfor å måtte kjøpe den ny. Hva er grunnen til at det er så få av denne typen til salgs brukt? Jeg ser at Britax Go selges til en rimeligere penge, men er det verdt de ekstra pengene å kjøpe Go Next? Er det noen som har erfaring med begge vognene? Ser at skjermen på Go er mindre enn på Go Next, det kan være litt upraktisk med tanke på sol og vær. Er det lett å få tak i deler til disse vognene om noe skulle gå i stykker? Setter stor pris på svar fra dere og deling av deres erfaringer
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2018 #2 Skrevet 29. mars 2018 Har dessverre ingen erfaring med Britax Go. Men vi har hatt Britax Go Next og var superfornøyd med den! Anonymkode: 953ca...4c1
Ida M Skrevet 29. mars 2018 Forfatter #3 Skrevet 29. mars 2018 Takk for svar Jeg håper å finne denne vognen brukt, men av en eller annen grunn er det så å si ingen av den på bruktmarkedet. Lurer på hvorfor?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå