Gå til innhold

Store testikkler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er i begynnelse av tyveåra og er sammen med en kjekk mann noe yngre. Vi har det bra på de fleste områder, men kanskje ikke når det gjeld sex. Jeg nyter sex, men synest 3 - 4 ganger i uken er nok. Min man vill helst hver dag, og vel so det. Det betyr veldig mye for han. Gler seg som en unge når ha vet han skal få ligge med meg. Er dette vanlig for unge nygifte menn? Var inne på ei seriøs dansk side, og her stod det menn som hadde veldig store testikler og hadde veldig stor sexlyst siden de produserte mye sæd. Det stod ingenting om størrelsen på penis. Min man har svært stor både penis og testikler og veldig mye sæd.  Kan det være en sammenheng? Vil hans lyst avta og min øke? Kanskje vi da passer ennå ber sammen?

Anonymkode: a133e...746

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som et forhold som ikke vil vare...

Trolig vil dere heller oppdage at du blir misfornøyd fordi du føler press for å ha sex oftere, og han vil føle seg både frustrert over sjeldnere sex enn han ønsker og fordi han føler seg avvist.

Å spørre om hans lyst vil avta og din øke og om dere vil passe bedre sammen da gir meg inntrykk av at dere er 16 år begge to. Man passer ikke bedre sammen om man må undertrykke den man er og de behovene man har.

Anonymkode: b230e...ce5

Skrevet

Ganske normalt tidlig i et forhold og ha lyst veldig ofte. Går litt over etterhvert 

Anonymkode: 489c1...0c2

Skrevet

Tenker at dette er skrevet av en 15 år gammel gutt. Veldig umodent skrevet. 

Anonymkode: faaa9...8e1

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tenker at dette er skrevet av en 15 år gammel gutt. Veldig umodent skrevet. 

Anonymkode: faaa9...8e1

Enig. Blir så lei av de jævla spammerne innimellom....

Anonymkode: 88cf2...8d3

Skrevet

Dumt om jeg uttrykte meg som en guttunge, men problemet er reelt. Grunnen til at jeg spør er at jeg har lest at sexbehovet, eller trangen etter etter kvinner, er størst ved ca 20 år for en mann, for siden å avta. Medan behovet hos oss kvinner øker på til vi er ca 40. Ville kanskje tro vi begynte å nærme oss litt? Men er redd dette vil ta for lang tid. Ville ikke vært bra om det gikk motsatt veg. Tror dette blir for slitsomt for begge partar.

Skrevet

Det tror jeg også. 

Anonymkode: 2627d...860

Skrevet

Ser at samboeren din sin trang etter sex er for stort for deg. Like godt de går fra hverandre før de får barn. Om han da ikke finner seg en elskerinne  på si? Med ditt samtykke selvsagt.

Skrevet

Tror de har mer testosteron da og da kan det stemme. Men jeg vet ikke.

Anonymkode: f668d...408

Skrevet
På 4/5/2018 den 18.36, Anonym bruker skrev:

Tror de har mer testosteron da og da kan det stemme. Men jeg vet ikke.

Anonymkode: f668d...408

Jo, tror det stemmer etter det jeg har lest, men kan bli litt lenge å vente for begge, og ikke alltid stemmer forskinga heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...