Anonym bruker Skrevet 26. mars 2018 #26 Skrevet 26. mars 2018 37 minutter siden, HanneMari Egmont skrev: Det kom veldig mange rapporter fordi det var en diskusjon om språkbruk på forumet. Tråden anses forøvrig som en tulletråd, som er tillatt på forumet. Helt til saken kommer på første side i avisene.. Anonymkode: 80227...cf7
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2018 #27 Skrevet 26. mars 2018 Hvis du har egen båt, kan du stroppe det fast som en galionsfigur forut på båten. Anonymkode: 117a0...4e3
gale damen Skrevet 26. mars 2018 #28 Skrevet 26. mars 2018 Man kan da bygge et flott lysthus i hagen. Støp det inn i fundamentet.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2018 #29 Skrevet 26. mars 2018 Anbefaler å invitere slekt og venner på grillparty. Sjenke de halvfulle før maten serveres. Det gjorde jeg og en fortsatt en fri kvinne Anonymkode: c016d...44b
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2018 #30 Skrevet 26. mars 2018 Putt det i do og dra i snora tralalalala Anonymkode: b2b0b...dc2
Holly Golightly Skrevet 26. mars 2018 #31 Skrevet 26. mars 2018 Du skulle vært tidligere ute. Da kunne du ha puttet det i roadsteren til Elin Musk.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2018 #32 Skrevet 26. mars 2018 Spraymal det med metallic-lakk og sett det opp i gågaten som byens nye statue. Anonymkode: 0ff8b...25b
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2018 #33 Skrevet 26. mars 2018 5 hours ago, Anonym bruker said: Helt til saken kommer på første side i avisene.. Anonymkode: 80227...cf7 Jepp. Tråden er faktisk oppfordring til alvorlig straffbar handling. Noe som faktisk i seg selv er straffbart. Står ingen steder at dette er fiksjon, så det kan jo godt være en dame som faktisk har et lik av mannen sin som hun nå skal kvitte seg med, og som ivrig hjelpes av forumdeltagerne her. Anonymkode: 9b95f...481
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2018 #34 Skrevet 26. mars 2018 Håper HI kan oppklare her hva det dreier seg om, om det er snakk om at hun holder på med en påskekrim, eller om det er bare tull og tøys. Om det er snakk om en påskekrim, så synes jeg det er gøy at hun spør her inne. Hvis dette er reellt, så synes jeg ikke det er særlig gøy, og ønsker ikke å være med på å bidra til at HI gjør noe mer kriminelt. Anonymkode: 57ac0...fa3
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2018 #35 Skrevet 26. mars 2018 Kanskje du snakker om en katt? Grav den ned i hagen Anonymkode: 6b1da...452
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2018 #36 Skrevet 26. mars 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jepp. Tråden er faktisk oppfordring til alvorlig straffbar handling. Noe som faktisk i seg selv er straffbart. Står ingen steder at dette er fiksjon, så det kan jo godt være en dame som faktisk har et lik av mannen sin som hun nå skal kvitte seg med, og som ivrig hjelpes av forumdeltagerne her. Anonymkode: 9b95f...481 Nå har jo HI allerede et lik liggende, så den straffbare handlingen har vel allerede skjedd. Da oppfordrer den bare til å gjemme et lik, ikke selve drapet. 1 time siden, Anonym bruker skrev: Håper HI kan oppklare her hva det dreier seg om, om det er snakk om at hun holder på med en påskekrim, eller om det er bare tull og tøys. Om det er snakk om en påskekrim, så synes jeg det er gøy at hun spør her inne. Hvis dette er reellt, så synes jeg ikke det er særlig gøy, og ønsker ikke å være med på å bidra til at HI gjør noe mer kriminelt. Anonymkode: 57ac0...fa3 Tror du virkelig at en dame, om hun har drept noen, går inn på DIB, hvor ip-adresser lett kan spores og gladelig utleveres, for å finne løsninger til hvor et lik kan gjemmes? Anonymkode: c016d...44b
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2018 #37 Skrevet 26. mars 2018 22 timer siden, Himmel og hav skrev: Altså, du burde jo ha lest deg opp på litt krim før du pådro deg et lik. Min utstrakte erfaring fra kriminalfilmer, -serier og bøker tilsier at noen metoder er mer utbredt enn andre, og det er sikkert fordi de er kjent som vellykkede innad i likgjemmingsmiljøer. Jeg nevner i fleng: 1. Flytende opp ned i husets svømmebasseng. Om du ikke har svømmebasseng så kan muligens oppvaskkummen duge. Du må i så fall komme ut dit i morgen tidlig i silkeslåbrok, hyle høyt og spille veldig overrasket. 2. Trilles utfor en skrent i sportsbil. Grøft og gammel Opel kan muligens fungere her. 3. I lysthuset, men da bør det egentlig stå en kniv i ryggen. Jeg er usikker på om det har samme effekt uten kniven.Kniven bør også være av et sånt slag som kun selges tre plasser i verden. 4. Naturen. Her er det mye å velge i: Strand, fjell, grøft, elv, bekk ol. Dette fordrer jo at du har egnet transport til valgte sted. Jeg vil ikke anbefale trillebår, for det er relativt åpenbart for forbipasserende hva du driver med, og dette var noe du ville holde hemmelig, eller? 5. Sement. Her har du litt utfordringer om det ikke er en byggeplass i nærheten eller du er med i mafiaen, og hadde du vært mafia så hadde du sikkert vært gjennom både grunnkurs og videregående kurs i mafiagreier og ikke trengt dib...Du har ikke en ubåt da? Men... i alle disse situasjonene, så løser jo helten mysteriet? Forsøker du å lure HI i en ei felle så helten han ta henne??? Anonymkode: c016d...44b
Nordisk Skrevet 26. mars 2018 #38 Skrevet 26. mars 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Nå har jo HI allerede et lik liggende, så den straffbare handlingen har vel allerede skjedd. Da oppfordrer den bare til å gjemme et lik, ikke selve drapet. Tror du virkelig at en dame, om hun har drept noen, går inn på DIB, hvor ip-adresser lett kan spores og gladelig utleveres, for å finne løsninger til hvor et lik kan gjemmes? Anonymkode: c016d...44b Bare tanken på at noen i det hele tatt kan ta denne tråden alvorlig...😂
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2018 #39 Skrevet 26. mars 2018 2 minutter siden, Nordisk skrev: Bare tanken på at noen i det hele tatt kan ta denne tråden alvorlig...😂 I know🙄🤪 Anonymkode: 359b6...a1a
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2018 #40 Skrevet 26. mars 2018 6 minutter siden, Nordisk skrev: Bare tanken på at noen i det hele tatt kan ta denne tråden alvorlig...😂 Jeg tror det. Det første jeg gjør når jeg dreper noen eller har et lik til overs, eller bare liggende, er å gå inn på DIB og be om råd Anonymkode: c016d...44b
Himmel og hav Skrevet 26. mars 2018 #41 Skrevet 26. mars 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men... i alle disse situasjonene, så løser jo helten mysteriet? Forsøker du å lure HI i en ei felle så helten han ta henne??? Anonymkode: c016d...44b Å, pokker! Hvor tett er det mellom sånne smarte helter i dette landet egentlig? Vet vi forresten av HI er i Norge?
Himmel og hav Skrevet 26. mars 2018 #42 Skrevet 26. mars 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg tror det. Det første jeg gjør når jeg dreper noen eller har et lik til overs, eller bare liggende, er å gå inn på DIB og be om råd Anonymkode: c016d...44b
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2018 #43 Skrevet 26. mars 2018 Jeg har hørt at det kan være lurt å kjøpe seg en u-båt 🙄 I hvert fall om du ønsker å kjøpe deg litt tid... Anonymkode: 30998...8d5
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2018 #44 Skrevet 26. mars 2018 3 minutter siden, Himmel og hav skrev: Å, pokker! Hvor tett er det mellom sånne smarte helter i dette landet egentlig? Vet vi forresten av HI er i Norge? Jeg tror HI er på et høyfjellshotell Anonymkode: c016d...44b
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2018 #45 Skrevet 26. mars 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg tror HI er på et høyfjellshotell Anonymkode: c016d...44b Herreguuud😱 Hun har drept zebratrusemannen på Langesund. Hi: sett ham på taket og la ørna ta ham. Anonymkode: 359b6...a1a
Himmel og hav Skrevet 26. mars 2018 #46 Skrevet 26. mars 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg tror HI er på et høyfjellshotell Anonymkode: c016d...44b Da skjønner jeg at hun ber om hjelp, for der er hun antagelig ikke alene i disse dager. Kan liket smugles ut i en stor koffert, fortrinnsvis med hjul, kanskje? Rulle inn i teppe er også en mulighet, men det er vel et triks alle gjennomskuer. Jeg regner ihvertfall med at det er lik inni alle tepperuller jeg ser #parketterbest. Eller hva med liket i rullestol, solbriller, pledd rundt beina og "Onkel Arne føler seg ikke helt i form. Litt sol gjør nok susen." Svusj ut av hotellet og bort til nærmeste skrent. Resten gir seg jo selv, spør du meg.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2018 #47 Skrevet 26. mars 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Herreguuud😱 Hun har drept zebratrusemannen på Langesund. Hi: sett ham på taket og la ørna ta ham. Anonymkode: 359b6...a1a Enten det, eller så kan hun bare legge liket i bilen og glemme hvor den var parkert. Anonymkode: c016d...44b
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2018 #48 Skrevet 26. mars 2018 1 minutt siden, Himmel og hav skrev: Da skjønner jeg at hun ber om hjelp, for der er hun antagelig ikke alene i disse dager. Kan liket smugles ut i en stor koffert, fortrinnsvis med hjul, kanskje? Rulle inn i teppe er også en mulighet, men det er vel et triks alle gjennomskuer. Jeg regner ihvertfall med at det er lik inni alle tepperuller jeg ser #parketterbest. Eller hva med liket i rullestol, solbriller, pledd rundt beina og "Onkel Arne føler seg ikke helt i form. Litt sol gjør nok susen." Svusj ut av hotellet og bort til nærmeste skrent. Resten gir seg jo selv, spør du meg. Send kofferten ned slalombakken tenker jeg. Bare husk hansker! Anonymkode: c016d...44b
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2018 #49 Skrevet 26. mars 2018 Husk brannøvelsen om du er på hotell! Så slipper du oppmerksomhet når du drar sametrusa ut i bilen du har glemt hvor du parkerte Anonymkode: cc6cb...874
Nordisk Skrevet 26. mars 2018 #50 Skrevet 26. mars 2018 2 minutter siden, Himmel og hav skrev: Da skjønner jeg at hun ber om hjelp, for der er hun antagelig ikke alene i disse dager. Kan liket smugles ut i en stor koffert, fortrinnsvis med hjul, kanskje? Rulle inn i teppe er også en mulighet, men det er vel et triks alle gjennomskuer. Jeg regner ihvertfall med at det er lik inni alle tepperuller jeg ser #parketterbest. Eller hva med liket i rullestol, solbriller, pledd rundt beina og "Onkel Arne føler seg ikke helt i form. Litt sol gjør nok susen." Svusj ut av hotellet og bort til nærmeste skrent. Resten gir seg jo selv, spør du meg. Aaaah, litt sånn «Weekend at Bernie’s»! HI, er du nær sjøen, så kan du jo følge Dexter’s eksempel når det gjelder body dumping?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå