Anonym bruker Skrevet 25. mars 2018 #1 Skrevet 25. mars 2018 Eg har eit lik eg må gøyme, men eg aner ikkje kor. Eg tenkte eg kunne gøyme det eit stad i huset, men eg las at det ville byrje å stinke etter kvart. Det er eit kratt like bak ytre sentrum, men det er eit turområde, så nokon ville sikkert oppdaga det dagen etter. Kanskje eg kan dumpe det i byelva? Tankar? Idear? Anonymkode: 07c4f...4bf
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2018 #2 Skrevet 25. mars 2018 Forsøk på å dra igang en påskekrim? Anonymkode: 95943...c35
Mumua Skrevet 25. mars 2018 #3 Skrevet 25. mars 2018 Dekk for øynene, tell høyt til 10 og rop "den som ikke har gjemt seg nå, den skal stå". Ingen vil stå, så da blir det nok borte av seg selv.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2018 #4 Skrevet 25. mars 2018 Putt det i fryseren Anonymkode: 3c083...c9c
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2018 #5 Skrevet 25. mars 2018 Spørs jo på situasjonen. Vil det kunne spores tilbake til deg dersom det blir funnet? Hvem er denne personen? En tilfeldig forbipasserende, en bekjent eller et familiemedlem? Hva med ute bak hekken eller noe, er jo snø nå de fleste plasser, så du kan jo gjemme det under snøen en stund, så har du bedre tid på deg å klekke ut en bedre løsning. Tenker at det ikke er verdig for personen/familien til personen om han/hun aldri blir funnet. Byelva er kanskje ikke rette plassen, tenker her også på forråtnelse og bakterier, men det er kanskje ikke aktuelt nå når det er så kaldt. Hvis du vil det skal bli funnet, så er kanskje dette turområdet rette plassen, kan du gjemme det bare litt bak noe, sånn at det ikke blir funnet helt med en gang, men heller ikke ligge så lenge at det er sansynlighet for at det er barn som finner det. Håper for alles det at det er en påskekrim du skriver, og at vi her inne kan få lese den, blir sikkert bra Anonymkode: 57ac0...fa3
Himmel og hav Skrevet 25. mars 2018 #6 Skrevet 25. mars 2018 (endret) Altså, du burde jo ha lest deg opp på litt krim før du pådro deg et lik. Min utstrakte erfaring fra kriminalfilmer, -serier og bøker tilsier at noen metoder er mer utbredt enn andre, og det er sikkert fordi de er kjent som vellykkede innad i likgjemmingsmiljøer. Jeg nevner i fleng: 1. Flytende opp ned i husets svømmebasseng. Om du ikke har svømmebasseng så kan muligens oppvaskkummen duge. Du må i så fall komme ut dit i morgen tidlig i silkeslåbrok, hyle høyt og spille veldig overrasket. 2. Trilles utfor en skrent i sportsbil. Grøft og gammel Opel kan muligens fungere her. 3. I lysthuset, men da bør det egentlig stå en kniv i ryggen. Jeg er usikker på om det har samme effekt uten kniven.Kniven bør også være av et sånt slag som kun selges tre plasser i verden. 4. Naturen. Her er det mye å velge i: Strand, fjell, grøft, elv, bekk ol. Dette fordrer jo at du har egnet transport til valgte sted. Jeg vil ikke anbefale trillebår, for det er relativt åpenbart for forbipasserende hva du driver med, og dette var noe du ville holde hemmelig, eller? 5. Sement. Her har du litt utfordringer om det ikke er en byggeplass i nærheten eller du er med i mafiaen, og hadde du vært mafia så hadde du sikkert vært gjennom både grunnkurs og videregående kurs i mafiagreier og ikke trengt dib...Du har ikke en ubåt da? Endret 25. mars 2018 av Himmel og hav
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2018 #7 Skrevet 25. mars 2018 Gjem det i Hagen til naboen Anonymkode: 9ec71...3e9
Mostly Harmless Skrevet 25. mars 2018 #8 Skrevet 25. mars 2018 Hvis du ikke har sett «Breaking bad», må du gjøre det nå. Da får du oppskriften på de rette kjemikaliene til å løse opp liket og tømme det ut med badevannet.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 25. mars 2018 #9 Skrevet 25. mars 2018 Ta på liket en snekkerbukse og stråhatt å bruk det som fugleskremsel i hagen! Ingen som ser forskjell og som regel så er det sånn at jo mer synelig jo vanskeligere er det å se.. Bare et tips til Evt neste gang du har et lik og det er rundt Halloween så kan du bare bruke det som Halloween pynt 👍🏻
Mammaaaa? Skrevet 25. mars 2018 #10 Skrevet 25. mars 2018 Jeg ville investert i en eller flere griser. Spesielt om dette er en begynnende trend i livet ditt. Griser er kjent for å ta seg av hele liket. Mulig liket bør parteres noe, avhengig av størrelsen (du nevner ikke hva slags lik det er snakk om - et menneske? En mus? Naboens katt?) men har ikke inntrykk av at grisene er særlig nøye på hvilke deler som serveres først. Om du kun skaffer deg én gris ville jeg servert den knokler og ben først da partert kjøtt i ulike porsjoner ser mer naturlig ut i fryseboksen enn frosne knokler. Om liket er i en størrelse som tilsier at en gris ikke kan fortære det som ett måltid vel og merke.
KellyTaylor Skrevet 25. mars 2018 #11 Skrevet 25. mars 2018 Kok suppe eller inviter til BBQ. Ref filmen; Stekte grønne tomater.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2018 #12 Skrevet 25. mars 2018 Jeg ville bare ha gjemt det under teppet. Anonymkode: 883a6...f30
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 25. mars 2018 #13 Skrevet 25. mars 2018 (endret) Her har du en gylden mulighet til å invitere hele slekten til påskemiddag, nydelig stek til hele familien 🍗Det kan være du får litt problemer med å få det inn i komfyren, men du kan jo høre med din lokale pizzasjappe om de har slike store steinovner som du kan låne. Endret 25. mars 2018 av ღTyrkiskPepperღ
Nordisk Skrevet 25. mars 2018 #14 Skrevet 25. mars 2018 1 time siden, Himmel og hav skrev: Altså, du burde jo ha lest deg opp på litt krim før du pådro deg et lik. Min utstrakte erfaring fra kriminalfilmer, -serier og bøker tilsier at noen metoder er mer utbredt enn andre, og det er sikkert fordi de er kjent som vellykkede innad i likgjemmingsmiljøer. Jeg nevner i fleng: 1. Flytende opp ned i husets svømmebasseng. Om du ikke har svømmebasseng så kan muligens oppvaskkummen duge. Du må i så fall komme ut dit i morgen tidlig i silkeslåbrok, hyle høyt og spille veldig overrasket. 2. Trilles utfor en skrent i sportsbil. Grøft og gammel Opel kan muligens fungere her. 3. I lysthuset, men da bør det egentlig stå en kniv i ryggen. Jeg er usikker på om det har samme effekt uten kniven.Kniven bør også være av et sånt slag som kun selges tre plasser i verden. 4. Naturen. Her er det mye å velge i: Strand, fjell, grøft, elv, bekk ol. Dette fordrer jo at du har egnet transport til valgte sted. Jeg vil ikke anbefale trillebår, for det er relativt åpenbart for forbipasserende hva du driver med, og dette var noe du ville holde hemmelig, eller? 5. Sement. Her har du litt utfordringer om det ikke er en byggeplass i nærheten eller du er med i mafiaen, og hadde du vært mafia så hadde du sikkert vært gjennom både grunnkurs og videregående kurs i mafiagreier og ikke trengt dib...Du har ikke en ubåt da? Endelig noen som ser/leser like mye krim som meg. 😁 Noe du ikke har sagt noe om HI, er hvordan offeret ditt ble drept? Det har jo litt å si for hvor(dan) du kan gjemme det. Om du tilfeldigvis stakk personen i ryggen med en lang kniv, så blir det litt dumt å plassere liket i en ørelappstol i biblioteket, med en halvdrukken kopp te med arsenikk ved siden av. Har du motiv for å drepe denne personen? I så fall må du skynde deg med å skaffe deg et alibi for mordtidspunktet. Hva med å kjøpe et alibi her på forumet? De som selger brukte, positive graviditetstester stiller vel opp med et alibi i nøden også.
Gjest Skrekkøgla Skrevet 26. mars 2018 #15 Skrevet 26. mars 2018 Noterer meg at ingen har foreslått oppbevaringsboks på jernbanestasjonen. Husk forkledning. Litt avhengig av hvordan liket ble lik og hvem denne personen var for deg, er det jo mulig å plante det i garasjen til naboen. Flisekutter kan også funke. Griser spiser alt. Dump det i grisebingen. frysetørring kan jo være en mulighet, da kan du knuse det og strø i blomsterbedet som gjødsel.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2018 #16 Skrevet 26. mars 2018 Begrave det på kirkegården? Anonymkode: 0ff8b...25b
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2018 #18 Skrevet 26. mars 2018 Du selger det billig på Finn.no, og borte blir det. Folk kjøper hva som helst. Anonymkode: 4e403...983
frk Nilsen Skrevet 26. mars 2018 #19 Skrevet 26. mars 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Du selger det billig på Finn.no, og borte blir det. Folk kjøper hva som helst. Anonymkode: 4e403...983 Evt gis bort mot henting
Gjest Forumassistent Skrevet 26. mars 2018 #20 Skrevet 26. mars 2018 Tråden er ryddet for avsporinger. Til orientering er det tillatt å skrive på nynorsk. Veldig dialekt (nordnorsk, vestlandsk, trøndersk, osv osv) eller sms-språk er ikke tilatt fordi det blir veldig vanskelig å lese. Hanne Mari, forumansvarlig
Ileus Skrevet 26. mars 2018 #21 Skrevet 26. mars 2018 Mudin avløpsrens kom ut best i test, den fjerner det meste hvis du lar det virke en stund. Men mer usikker på hvor mange liter du trenger.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2018 #22 Skrevet 26. mars 2018 1 time siden, HanneMari Egmont skrev: Tråden er ryddet for avsporinger. Til orientering er det tillatt å skrive på nynorsk. Veldig dialekt (nordnorsk, vestlandsk, trøndersk, osv osv) eller sms-språk er ikke tilatt fordi det blir veldig vanskelig å lese. Hanne Mari, forumansvarlig Det var vel ikke DET folk rapporterte HI sitt innlegg for.. Det står ingen sted her at spørsmålet er til en bok.. Anonymkode: 80227...cf7
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2018 #23 Skrevet 26. mars 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det var vel ikke DET folk rapporterte HI sitt innlegg for.. Det står ingen sted her at spørsmålet er til en bok.. Anonymkode: 80227...cf7 Var det noen som rapporterte hi sitt innlegg? Bok? Jeg vet at dette er avsporing, men jeg rapporterte innlegg som handlet om forumregler. Og det er det som er moderert bort. Jeg skjønner ikke hva du vil frem til. Sånn, da rapporterer jeg meg selv 👍 Anonymkode: 97ec5...1c6
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2018 #24 Skrevet 26. mars 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Var det noen som rapporterte hi sitt innlegg? Bok? Jeg vet at dette er avsporing, men jeg rapporterte innlegg som handlet om forumregler. Og det er det som er moderert bort. Jeg skjønner ikke hva du vil frem til. Sånn, da rapporterer jeg meg selv 👍 Anonymkode: 97ec5...1c6 Er ikke helt normalt å spørre hvor en skal gjemme ett lik nei så ikke rart innlegget er blitt rapportert. Anonymkode: 80227...cf7
Gjest Forumassistent Skrevet 26. mars 2018 #25 Skrevet 26. mars 2018 Det kom veldig mange rapporter fordi det var en diskusjon om språkbruk på forumet. Tråden anses forøvrig som en tulletråd, som er tillatt på forumet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå