Anonym bruker Skrevet 26. mars 2018 #26 Skrevet 26. mars 2018 Som sagt er ikke elsde noe glad i godteri,så må finne noe annet til han, men jeg gir de minste et egg med godteri som dere abefaller her, en leke til minstemor ( hun trenger ikke godteri ), så da blir det ca 400 da da, hva skal jeg gi storebror? gavekort eller penger ? han sa at han gjerne kunne ta gavekort til iphone også Anonymkode: a4aae...c7e
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2018 #27 Skrevet 26. mars 2018 Kun godteri i påskeegget selvfølgelig. Pakker og penger er forbeholdt jul og bursdag. Jeg skjønner virkelig ikke greia med påskegaver! Anonymkode: c29af...f88
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2018 #28 Skrevet 26. mars 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Som sagt er ikke elsde noe glad i godteri,så må finne noe annet til han, men jeg gir de minste et egg med godteri som dere abefaller her, en leke til minstemor ( hun trenger ikke godteri ), så da blir det ca 400 da da, hva skal jeg gi storebror? gavekort eller penger ? han sa at han gjerne kunne ta gavekort til iphone også Anonymkode: a4aae...c7e Hva med chips eller popcorn? Liker han ikke det heller? Eller bær? Brus? påskeflax? Må du gi penger, så ikke over 200 kr. Anonymkode: 8207c...083
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2018 #29 Skrevet 26. mars 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Som sagt er ikke elsde noe glad i godteri,så må finne noe annet til han, men jeg gir de minste et egg med godteri som dere abefaller her, en leke til minstemor ( hun trenger ikke godteri ), så da blir det ca 400 da da, hva skal jeg gi storebror? gavekort eller penger ? han sa at han gjerne kunne ta gavekort til iphone også Anonymkode: a4aae...c7e Så bra at de skal få godteri! Jeg dropper skamløst påskeegget til min på 9 mnd, hun skjønner jo ikke det. Ingen leke, altså. Liker eldste brusbokser, energibarer, eller noe? Anonymkode: 0e9c5...858
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2018 #30 Skrevet 26. mars 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hva med chips eller popcorn? Liker han ikke det heller? Eller bær? Brus? påskeflax? Må du gi penger, så ikke over 200 kr. Anonymkode: 8207c...083 han spiser nesten ingenting sånt, sikkelig sunn fyr som trener en del litt bær kan jeg kjøpe og et påskeflax så får han 150 i gavekort fra itunes Anonymkode: a4aae...c7e
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2018 #31 Skrevet 26. mars 2018 Leke ett til barn "å bare godteri" til de andre er oppskrift krangling. Da hadde garantert de andre ungene her i huset hvertfall sagt at de heller vil ha en leke enn godteri. Anonymkode: 66d40...455
sug lut Skrevet 26. mars 2018 #32 Skrevet 26. mars 2018 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Som sagt er ikke elsde noe glad i godteri,så må finne noe annet til han, men jeg gir de minste et egg med godteri som dere abefaller her, en leke til minstemor ( hun trenger ikke godteri ), så da blir det ca 400 da da, hva skal jeg gi storebror? gavekort eller penger ? han sa at han gjerne kunne ta gavekort til iphone også Anonymkode: a4aae...c7e "Han kunne gjerne ta gavekort"? Jesus gråt. Du lager deg unger som aldri trenger å spillle etter reglene, men mener personlige tilpasninger bare for dem er deres fødselsrett. Han liker ikke godteri - vel, da får han ikke påskeegg, da.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2018 #33 Skrevet 26. mars 2018 38 minutter siden, Anonym bruker skrev: han spiser nesten ingenting sånt, sikkelig sunn fyr som trener en del litt bær kan jeg kjøpe og et påskeflax så får han 150 i gavekort fra itunes Anonymkode: a4aae...c7e Det er ikke rart om du får dårig råd h is du bruker penger på denne måten hele året. Jeg foreslår at du gir eldste et egg med nøklene til snøskuter eller lett motorsykkel. Da blir han kanskje fornøyd. Når han blir 18 kan du høyne til nøkkel til egen leilighet. Anonymkode: 21a3a...ca9
frk Nilsen Skrevet 26. mars 2018 #34 Skrevet 26. mars 2018 Rosiner til minste, knaskerøtter og cherrytomater til han som ikke liker godteri. Smågodt til resten. Film kan de velge fra Netflix eller annen strømmetjeneste.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2018 #35 Skrevet 26. mars 2018 Jeg bruker en god del på påskeegget. De får hvert sitt på 40 cm stappfullt med småting de både trenger og ønsker seg. + godteri. Har ingen verdens dårlig samvittighet for det. De får lite og ingenting i lekebutikken i hverdagen og som barn flest ønsker de seg duppedingser og figurer, blader og diverse. Vi har ikke all verdens god råd, men dette er en tradisjon vi prioriterer og blir ikke særlig dyrere en ting her og der på lørdager. Anonymkode: 21b44...6a6
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2018 #36 Skrevet 26. mars 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Som sagt er ikke elsde noe glad i godteri,så må finne noe annet til han, men jeg gir de minste et egg med godteri som dere abefaller her, en leke til minstemor ( hun trenger ikke godteri ), så da blir det ca 400 da da, hva skal jeg gi storebror? gavekort eller penger ? han sa at han gjerne kunne ta gavekort til iphone også Anonymkode: a4aae...c7e Jeg tror du troller, for ingen er vel så dum? Anonymkode: ef074...868
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2018 #37 Skrevet 26. mars 2018 Sitat Vi kjøper disse ferdigpakkede påskeggene fra Haribo til rundt 50 kroner. Masse godteri og ungene blir fornøyde. Alle ungene liker ikke det samme og bytter seg imellom. Den gang de var helt små fikk den en pose fruktpure og litt rosiner i egget sitt Anonymkode: 96dba...0a2
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2018 #38 Skrevet 26. mars 2018 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Leke ett til barn "å bare godteri" til de andre er oppskrift krangling. Da hadde garantert de andre ungene her i huset hvertfall sagt at de heller vil ha en leke enn godteri. Anonymkode: 66d40...455 Går nok fint, da veslemor bare er 9mnd og de andre som bare får godteri er fra 6 år og oppover Anonymkode: a4aae...c7e
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2018 #39 Skrevet 26. mars 2018 3 timer siden, frk Nilsen skrev: Rosiner til minste, knaskerøtter og cherrytomater til han som ikke liker godteri. Smågodt til resten. Film kan de velge fra Netflix eller annen strømmetjeneste. ikke alle som har netflix vet du og det er faktisk dyrere ,det koster 109 i mnd og en film koster 99 en gang Anonymkode: a4aae...c7e
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2018 #40 Skrevet 26. mars 2018 5 timer siden, sug lut skrev: "Han kunne gjerne ta gavekort"? Jesus gråt. Du lager deg unger som aldri trenger å spillle etter reglene, men mener personlige tilpasninger bare for dem er deres fødselsrett. Han liker ikke godteri - vel, da får han ikke påskeegg, da. sorry sug lut, gjør ikke forskjell på barna mine Anonymkode: a4aae...c7e
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2018 #41 Skrevet 26. mars 2018 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: sorry sug lut, gjør ikke forskjell på barna mine Anonymkode: a4aae...c7e Ehh jo er jo nettopp det du gjør! Har selv en 6 åring å han ville mye heller fått en ny leke enn godteri hvis det var ett alternativ. Anonymkode: 66d40...455
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2018 #42 Skrevet 26. mars 2018 5 timer siden, sug lut skrev: "Han kunne gjerne ta gavekort"? Jesus gråt. Du lager deg unger som aldri trenger å spillle etter reglene, men mener personlige tilpasninger bare for dem er deres fødselsrett. Han liker ikke godteri - vel, da får han ikke påskeegg, da. Er enig i at det er helt på trynet med en unge som mener seg rett på ting på denne måten, men ellers er det opp til HI å definere hva påskeegg skal inneholde i hennes familie. Akkurat som hun ikke trenger å spise påskelam eller gå på ski i påska hvis hun ikke har lyst. Man setter sine egne rammer for høytider og livet ellers i egen familie. Anonymkode: 12968...1ea
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2018 #43 Skrevet 26. mars 2018 7 timer siden, sug lut skrev: Da kan hun jo droppe påskeegg. For påskeegg er godteri. Det har du bestemt eller?? Anonymkode: cfb28...530
tante grusom master of law Skrevet 26. mars 2018 #44 Skrevet 26. mars 2018 Barna mine liker kun dyre biler, så de får en hversin ferrari i garasjen.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2018 #45 Skrevet 26. mars 2018 Treåringen skal få et fint lite påskeegg (ikke pappegg, men et i metall med koselig motiv, som skal tas fram år etter år). I det putter vi «godteri» som ikke er godteri. Sånne fruktsnører (laget av bare frukt) og «smoothie bites». Kjøpt fra der barnemat er i butikken. Hun synes det er like stas som «ekte» godteri, og vi synes ikke det er noe poeng å gi henne masse sukker. Men kan hende vi putter 1-2 marshmallows oppi også, om det blir noe mer plass i egget. Gjør mer ut av selve eggejakten. Gjemmer egget godt. I fjor hadde påskeharen lagt igjen et spor av rosiner, får se hva vi gjør i år. Vi vil hverken ha mye fokus på godteri eller materialistisk/forbruk i høytider. Samme i jula. Anonymkode: 4e7f4...718
mipsmaster Skrevet 27. mars 2018 #46 Skrevet 27. mars 2018 Knerten har ikke oppført seg. Her blir det trankapsler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå