Gå til innhold

hva gir dere i påskeegget?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har 5 barn, så har ikke så mye råd, de får litt godteri,men ikke så mye, de er fra 9md-16, minste får ikke noe for hun skjønner det ikke,men de på 6,8,10 og 16, tenkte elsdegutten skulle få penger for han er ikke glad i godteri,men er hvor mye ? tenkte de på 6,8 og 10 skal få en film og en aktivitetsbok, så får storebror 500, synes du dette høres bra ut ellers skal jeg gi noe annet oppi ? 

Anonymkode: a4aae...c7e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøper inn kvikklunsj, mye smågodt, colaboks, og soloboks, 2 flaxlodd til mine gutter på 8 og 10. 

Jenta på 4år får 2 flaxlodd, 1 soloboks, perler, hårpynt, kvikklunsj, og div annet snop ☺️ 

Anonymkode: 8e98f...447

Skrevet

Synes det høres mye ut jeg...

Har fire barn selv, 9, 10, 14 og 16 år gamle, de får hvert sitt påskeegg i normal størrelse med snop i. Har kjøpt så alle får en kjærlighet på pinne, en pakke tyggis, en eske sukkertøy, en kindersjokolade og en liten eventyr (melke)sjokolade, pluss at jeg har kjøpt en pose med små sjokoladeegg som jeg fordeler til dem.

Anonymkode: cc291...df8

Skrevet

Du sliter med dårlig råd, men har tenkt å gi de 3 barna påskeegg for rundt 600 kr pr stk? Er dette trolling eller...?

Min eldste får godteri, antagelig til 100 kr ca. Minste på 2 år får litt godteri og noen ulike "godteposer" fra babyhylla (smoothie-biter os sånt som er sunt og uten sukker). Hun får vel til rundt 60-70 kr. 

Anonymkode: b683b...175

Skrevet

Sjokolade og smågodt. Kjøpte til fire stk for 150 kroner. Fire små påskeegg. Fatter ikke poenget med dingser i påskeegget??

Skrevet

Masse gotteri🍬🍫😀 Sjokolade, klubbe, drops, smågodt, toy osv. Bruker ca.150- 

Anonymkode: bf640...c2f

Skrevet
2 minutter siden, sug lut skrev:

Sjokolade og smågodt. Kjøpte til fire stk for 150 kroner. Fire små påskeegg. Fatter ikke poenget med dingser i påskeegget??

Enig!

Anonymkode: 09cdb...af4

Skrevet

Hi - dere kan umulig ha dårlig råd. Tror egentlig ikke du vet hva dårlig råd er når du kjøper så mye til det som burde være enkle og billige påskeegg.

Tror muligens du forveksler påske med bursdag eller jul? :P

Anonymkode: 09cdb...af4

Skrevet

Her er de mest glad i sjokolade og da får de sjokolade. Kvikk lunsj eller slike små melkesjokolader. Minste får kanskje smoothie eller fruktstang.

Anonymkode: 32387...0e2

Skrevet

De får bare snop, hovedsaklig påskegodt, men søsteren min får et kjemper med popcorn siden det er det hun liker.

Anonymkode: 21a3a...ca9

Skrevet

Påskeegg er for godteri, ikke penger og andre ting. Liker de ikke det, synd. Her er det smågodt, en eventyrsjokolade og en dropseske.

Anonymkode: 80c24...8d1

Skrevet
2 hours ago, Anonym bruker said:

Påskeegg er for godteri, ikke penger og andre ting. Liker de ikke det, synd. Her er det smågodt, en eventyrsjokolade og en dropseske.

Anonymkode: 80c24...8d1

Enig. Det er ikke en gaveeske. Gir foreldre virkelig penger i påskeegget??

Anonymkode: 504a9...bf5

Skrevet

Kun godteri i påskeeggene her! 

Anonymkode: 0e9c5...858

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

har 5 barn, så har ikke så mye råd, de får litt godteri,men ikke så mye, de er fra 9md-16, minste får ikke noe for hun skjønner det ikke,men de på 6,8,10 og 16, tenkte elsdegutten skulle få penger for han er ikke glad i godteri,men er hvor mye ? tenkte de på 6,8 og 10 skal få en film og en aktivitetsbok, så får storebror 500, synes du dette høres bra ut ellers skal jeg gi noe annet oppi ? 

Anonymkode: a4aae...c7e

Penger i påskeegg, seriøst? 500 kroner, er du gal? Det er det dummeste jeg har hørt på lenge. Liker han ikke godteri, neivel, da blir det ikke noe påskeegg da. Er det rart at noen unger er bortskjemte snørrunger

Anonymkode: ef074...868

Skrevet

De får godteri. Si til 100 kr hver, men tror egentlig at det er for en del mindre. Ikke smågodt. (100 kr i smågodt hadde vært litt vel mye 🙈)

Anonymkode: facc1...dd1

Skrevet

Diverse godteri, ingenitng annet

Anonymkode: d2da8...bd5

Skrevet

Godteri!!! Masse masse godteri! 

Det aller første påskeegget  til frøkna, var fylt med  havrefras!  Det var godteri til hun var nesten 4 år. 

Anonymkode: 2897e...a74

Skrevet

Min på 18 måneder får sånn mini smarties, en eske med gomp, fruktstang, små kaninsjokolader, sånn jordbærsnøre som ligger med Smoothie'ene, smoothie'er og solrik. Får ikke plass til til alt så fyller på litt når det er tomt 😊

Anonymkode: 27659...7d3

Skrevet

Godteri. Påsken er verken jul eller bursdag. Mine barn har aldri fått gaver i påskeegget.

Skrevet

Dårlig råd?!

Legger litt snop oppi eggene og det er det. Kanskje til maks en 50-lapp hver.

Anonymkode: 98fa4...296

Skrevet

Og legg da snop i egget til største også, ikke penger?! For en merkelig og trasig tradisjon med penger i et påskeegg.. 

Anonymkode: 98fa4...296

Skrevet

Vi har også dårlig råd så da kjøper vi deretter. Har kjøpt en 8 pakning med kvikk lunsj til 40 kr som er til oss begge,også kjøper jeg smågodt itellegg. Kom på ca 150 kr til sammen for godteri til meg og småen på 6 år.

Anonymkode: 66d40...455

Skrevet

Har du dårlig råd så kjøper du selvsagt ikke film! Vil du absolutt ha "nye" filmer son barna kan se i påsken så har Fretex ett stort utvalg av billige filmer. 

Anonymkode: 66d40...455

Skrevet
14 timer siden, sug lut skrev:

Barnet mitt får dingser i påskeegget. Hun liker ikke godteri. 

Anonymkode: d9e0b...ea5

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Barnet mitt får dingser i påskeegget. Hun liker ikke godteri. 

Anonymkode: d9e0b...ea5

Da kan hun jo droppe påskeegg. For påskeegg er godteri.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...