Gå til innhold

Hva hadde dere tenkt om dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet
3 minutter siden, sug lut skrev:

Det får da være måte på ydmykelse og nedverdigelse - hun skal virkelig ikke måtte kle seg naken foran menigheten fordi hun vil invitere de 3-4 som hennes barn faktisk ønsker å feire med. Igjen, bursdag, som mange andre valg her i livet, er en privatsak og definitivt ikke et tema for en tilfeldig sammenrasket foreldregruppe.

Veldig enig. Bare inviter de 4 og ikke bry deg om andre. 

Det er uansett stor forskjell på å ha stor fest for 20 gutter og å ha et lite selskap med 4. Og samles ikke 4 venner stadig vekk hjemme hos noen uten at andre trenger å bry seg med det?

det er bursdagsbarnet sin dag!! 

Anonymkode: b00be...989

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kommer nok ikke til å informere de andre. Kommer ikke til å bli møtt med noe forståelse fra vedkommende så blir nok bare å sende mld til de som han vil ha med seg. 

Han er en veldig «voksen» gutt i form av at han er god på å prate om følelser osv og han vil da kun ha med de som gjør han trygge. Han liker generelt ikke mye mas og mange folk og vil ikke ha det kaoset hjemme hos seg selv med mennesker han ikke kan stole på. 

Men jeg kommer til å forklare litt til de som blir invitert 

Anonymkode: f1869...9e9

Skrevet

Det du gjør er at dere drar hjem til disse 4 guttene og levere invitasjonen. Dra ut å spise og kino. Ikke noe vits å pine han mere en nødvendig. 

Skrevet
5 minutter siden, Brave1 skrev:

Det du gjør er at dere drar hjem til disse 4 guttene og levere invitasjonen. Dra ut å spise og kino. Ikke noe vits å pine han mere en nødvendig. 

Det blir selvsagt personlig invitasjon :) samt no kino/ bowling ish som han får velge :) 

Skrevet

Jeg har en på snart 7 selv og hadde ikke reagert negativt om han var en av de som ikke var invitert når det er så få av så mange.

Men uavhengig av bursdagen så hadde jeg satt pris på å få vite om situasjonen så jeg kunne bidra til å gjøre noe med det.

Anonymkode: e6c0f...e25

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har en på snart 7 selv og hadde ikke reagert negativt om han var en av de som ikke var invitert når det er så få av så mange.

Men uavhengig av bursdagen så hadde jeg satt pris på å få vite om situasjonen så jeg kunne bidra til å gjøre noe med det.

Anonymkode: e6c0f...e25

Foreldrene til de det gjelder er fult klar over situasjonen. Dessverre virker det ikke som det blir gjort det helt store for å endre. 

Men(!) jeg syns det er godt å høre at du hadde ønsket å endre det. Dessverre er ikke alle slik 

Skrevet

Jeg har vært i akkurat samme situasjon, jeg valgte å kun invitere noen få....utestengingen og mobbingen ble mye verre....men var ikke et alternativ for oss å invitere alle heller, så det er en håpløs situasjon, desverre...gjør det som føles rett for ditt barn:hjerte:

Anonymkode: 41d96...1d8

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har vært i akkurat samme situasjon, jeg valgte å kun invitere noen få....utestengingen og mobbingen ble mye verre....men var ikke et alternativ for oss å invitere alle heller, så det er en håpløs situasjon, desverre...gjør det som føles rett for ditt barn:hjerte:

Anonymkode: 41d96...1d8

Au, den var lei å høre 😢 blir jo som å velge mellom pest og og kolera da jo?? 

Skrevet

3-4 av 20 vil jeg si er helt innafor!

Er også veldig for å inkludere alle, men 20 gutter er veldig mange. Hadde ikke jeg hatt plass til!!

Anonymkode: c8339...ebc

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

3-4 av 20 vil jeg si er helt innafor!

Er også veldig for å inkludere alle, men 20 gutter er veldig mange. Hadde ikke jeg hatt plass til!!

Anonymkode: c8339...ebc

Hehe nei plassen i seg selv er Et tema🤣 men det måtte bare gått. Men ja... ser ut til at det blir hakket roligere hihi

Skrevet

Synes det er helt greit uansett tilfelle, han ber 3-4 av 20, det ser jeg ingen problem med

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...