Anonym bruker Skrevet 21. mars 2018 #26 Skrevet 21. mars 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Men, hun er jo 1,75 høy også da. Anonymkode: 94770...02e Hva har høyden med den størrelsen å gjøre? Jeg er 180 cm og bruker 36. Kanskje 38 hvis jeg må ha lengre armer. 46 har ingenting med at hun er høy. Hun er overvektig. Anonymkode: ac065...d28
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2018 #27 Skrevet 21. mars 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: er det henne ? hvor i all verden er hun feit? for en vakker jente https://www.google.no/search?q=&tbm=isch&tbs=rimg:CWZ9uoEn8QkGIjgHPI_1_1IOeJFvOhsZtv6DR_1O1EnkJaqkZUR1TchBNcw_1VXaQbcY3jpr0Hy2MadRZ_1T61Fr7Tt9FUyoSCQc8j_18g54kWES-OSeIcIfKYKhIJ86Gxm2_1oNH8RdD5a-GHAruIqEgk7USeQlqqRlRGLjlcmV1S_1vSoSCRHVNyEE1zD9EZUsdkIMI96bKhIJVdpBtxjeOmsRXgcQhECj1vkqEgnQfLYxp1Fn9BHgZ6ocO4HmgyoSCfrUWvtO30VTET-rCo5KWSFH&tbo=u&sa=X&ved=2ahUKEwi06fuz8f3ZAhVBEywKHYd_A3UQ9C96BAgAEBs&biw=1440&bih=803&dpr=1#imgrc=6ausYCxeK4xDGM: Anonymkode: 483da...d05 Så enig! Hun er nydelig!!! Anonymkode: eb4f0...ba2
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2018 #28 Skrevet 21. mars 2018 Jeg synes Ashley Graham har et pent ansikt, men synes ikke akkurat at kroppen hennes er veldreid! Det tyter både lår og rumpe! Men mannen svarer bare at "mange kvinner er vakre i sin storhet" han ville ikke svare mer spesifikt. Anonymkode: 9e47d...e6c
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2018 #29 Skrevet 21. mars 2018 Altså hun er pen i ansiktet men seriøst gjør det jeg nettop gjorde og google bilder av henne der hun ikke er photoshoppa, ojsan der var det mye fett og celulitter. Trodde dert virkelig hun så ut slik som det første bildet? Med så mye fett hun har på lår, rumpe og mage blir det rett og slett for mye og det er skikkelig usunt og ingenting å fronte eller hylle . Ikke greit å hylle radmagre damer heller men det finnes en mellomting. Anonymkode: 7bc72...991
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2018 #30 Skrevet 21. mars 2018 Vil tippe han synes hun er digg. Jeg er mye slankere men kvinner han har hatt før meg har vært formfull som hun her. Han kjøper sjokolade til meg hele tiden så jeg mistenker noen ganger at han prøver å feite meg opp 😜 Anonymkode: 9f395...a8a
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2018 #31 Skrevet 21. mars 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Hva har høyden med den størrelsen å gjøre? Jeg er 180 cm og bruker 36. Kanskje 38 hvis jeg må ha lengre armer. 46 har ingenting med at hun er høy. Hun er overvektig. Anonymkode: ac065...d28 Det er forskjell på å bruke str 46 når du er 160 cm og når du er 175 cm altså. Du må forresten ha veldig korte armer og overkropp. Jeg er 179 cm og får 'magetopper' som viser navlen når jeg har på meg str 36 eller s. Alt for kort både her og der. Anonymkode: 12edc...19a
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2018 #32 Skrevet 21. mars 2018 Det linkes til et bilde fra en forside på et magasin. Googler man litt og ser på bikinibilder som ikke photoshoppa, så ser man at hun er overvektig. Synd at folk skal normalisere overvekt. Hun har en bmi på 30, det er overvektig. Uredigerte bilder viser at hun er overvektig. Ja, hun har et pent ansikt. Men hun har ikke en flott kropp. Anonymkode: e382e...789
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2018 #33 Skrevet 21. mars 2018 46 minutter siden, Anonym bruker skrev: Altså hun er pen i ansiktet men seriøst gjør det jeg nettop gjorde og google bilder av henne der hun ikke er photoshoppa, ojsan der var det mye fett og celulitter. Trodde dert virkelig hun så ut slik som det første bildet? Med så mye fett hun har på lår, rumpe og mage blir det rett og slett for mye og det er skikkelig usunt og ingenting å fronte eller hylle . Ikke greit å hylle radmagre damer heller men det finnes en mellomting. Anonymkode: 7bc72...991 For å si at noen er usunne pga vekt (her overvekt), kan man ikke bare se på bmi. Ashley Graham er overvektig ja, men ikke en usunn plassering av fettet. Hun har smal midje (lite bukfett), og er ifølge målene man finner på nett, godt innenfor de Max 80 cm man anbefaler rundt midjen. Det er faktisk ikke helseskadelig å ha stor rumpe og store lår! Anonymkode: a037a...7d5
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2018 #34 Skrevet 22. mars 2018 Fy fasan skinn og ben! At dere gidder!! Vi vet det er farlig å være overvektig, vi vet det er farlig å røyke, vi vet alkohol er farlig (også om det er sjeldent og i beskjedne mengder kan det være farlig), vi vet å kjøre for fort er farlig, ensidig kost er farlig, ingen mosjon er farlig.... Ja, hvem er perfekt? Og må alle være like? Hvorfor er det blitt normalt og mene så mye om andre? Pass på dere selv og deres egne miserable liv 👍 Anonymkode: d4d07...dbd
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2018 #35 Skrevet 22. mars 2018 Menn har jo forskjellig smak, akkurat som vi damer har. Mannen min er hverken glad i sånne ansikter eller kropper. Han synes hun har for langt ansikt og for smale øyne, er for brun, og har for store lår/bein og rumpe. Til min store glede liker han veldig godt mitt utseende og de som ser ut som meg. Jeg er veldig lys (rødhåret) og hans synes det er veldig pent. I tillegg har jeg veldig slanke ben, men legger på meg på overkroppen (så har kjempestore pupper). Alle damer han har sagt er sexy har liknende kropper som meg. I tillegg har jeg rundt ansikt og ganske store øyne, som begge deler er ting han tenner veldig på (han har selv et langt ansikt og smalere øyne, så han sier motsetninger tiltrekker hverandre, som stemmer for oss for jeg synes langt ansikt og smalt øyne er veldig sexy :)) Kvinner som mange menn synes er sexy synes han ikke er sexy i det hele tatt. Som Angelina Jolie osv. Han synes mange av dem «ser ut som menn» pga lange og markerte fjes. Anonymkode: 37109...88d
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2018 #36 Skrevet 22. mars 2018 Haha hva mener du med fy faan skinn og ben? Jeg er ikke skinn og ben. Er 171 høy og veier vel 59 kg. Jeg er normalvektig takk som byr med d cup og fett på lår og rumpe! Så la vær å tro at alle som svarer her ang hun faktisk er kjempe stor ( 30!!!! I bmi) ikke er skinn og ben( du har en like stygg måte å betegne tynne som at vi skriver hun her er stor og fet) . Anonymkode: 7bc72...991
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå