Gå til innhold

Hva synes mannen deres om de plus size modellene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som foreksempel Asley Graham? Jeg synes de er ganske sexy. Lurer på hva menn synes. Min mann synes det er sexy med mye former og litt og ta i. Jeg er radmager 😐

Anonymkode: 3205c...e10

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen min sier hun er ansiktspen, men at hun er litt for lubben for hans smak. 

Anonymkode: 45c4b...16d

Skrevet

Er det ikke gjerne litt sånn at det man ikke har hjemme er plutselig litt eksotisk? 

Anonymkode: 65747...664

Skrevet

Både mannen min og elskeren min liker syltynne damer (som meg). Er de tjukke, så er de tjukke, åkke som. 

Anonymkode: 26f45...800

Skrevet

Mannen min verken kategoriserer eller svarer på sånne spm.

Skrevet

Han synes de er deilige

Anonymkode: c67f1...0aa

Skrevet

Mannen min liker det veldig godt 😁 han sier at det er flott  og at damer skal ha skikkelige former  og at sånne vanlige undertøysmodeller ikke er noe fint. 

Skrevet

Men finnes det ikke en mellomting? Det må jo være noen 'normale' modeller (str.38) der ute? Disse plus size damene er jo kraftig overvektige og catwalkmodellene er heller ikke representative for de fleste kvinner. Bare en betraktning.

Skrevet

Han har en pluz size modell hjemme 😍

Anonymkode: 58776...b22

Skrevet
9 minutter siden, Dorey skrev:

Men finnes det ikke en mellomting? Det må jo være noen 'normale' modeller (str.38) der ute? Disse plus size damene er jo kraftig overvektige og catwalkmodellene er heller ikke representative for de fleste kvinner. Bare en betraktning.

Hun ashley graham er ikke kraftig overvektig. Noen av de andre jeg har sett er det men ikke hun.

Skrevet

Mannen min liker ikke lubne damer. Han foretrekker tynne og veltrente 

Anonymkode: ac065...d28

Skrevet

Han synes de er veldig flotte! Han liker ikke tynne jenter.

Anonymkode: 12edc...19a

Skrevet

Han synes de er feite. Og det er de jo også. Ingen normal vekt det der. Herregud feit skal være nye normalen? Hvor mange av damene på  60-70-80 tallet så sånn ut? 

Anonymkode: 7bc72...991

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hun ashley graham er ikke kraftig overvektig. Noen av de andre jeg har sett er det men ikke hun.

Hun bruker str 46, så jeg vil si hun er ganske stor. Veldreid ja, men like fullt overvektig.

Skrevet

Nja. Jeg er str 40-42. Mannen synes jeg er for overvektig nå. Er jo enig.

Anonymkode: 1048f...d4c

Skrevet

Ashley Graham er definitivt også overvektig. 15 kg for mye kanskje. Så på bilder nå, og jeg synes hun er svær. 

Synes det er trist at overvekt normaliseres. Hurra for fett, liksom? Vi blir bare feitere og feitere i dette samfunnet, det er jo ikke sunt! Jeg er 10 kg for mye selv, og «alle» rundt meg blir større og større, synes jeg. Dårlig utvikling.

Anonymkode: e551f...6ad

Skrevet

Mannen min synes Ashley Graham er stor og ikke attraktiv. Litt former er ok men mener hun er for stor og lubben. 

Han synes også man bør kalle en spade for en spade og mener at dersom noen er litt for overvektig så bør man kunne si det og ikke være så politisk korrekt hele tiden.

Og nei: overvektige menn og kvinner er ikke sexy og sunt.

Anonymkode: f263a...65a

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ashley Graham er definitivt også overvektig. 15 kg for mye kanskje. Så på bilder nå, og jeg synes hun er svær. 

Synes det er trist at overvekt normaliseres. Hurra for fett, liksom? Vi blir bare feitere og feitere i dette samfunnet, det er jo ikke sunt! Jeg er 10 kg for mye selv, og «alle» rundt meg blir større og større, synes jeg. Dårlig utvikling.

Anonymkode: e551f...6ad

Dette er faktisk skivebom. Du blander helse og estetikk. Det er ingen motsetning mellom det å mene at overvekt er et helseproblem og det å mene at overvektige kan være vakre.

Og det å ønske seg representative modeller i markedsføring av klær er ikke å normalisere overvekt, det er å erkjenne at overvekt er normalt. Normalt i betydningen vanlig, ingen påstår med dette at det er ønskelig. 

Det er ikke mer helseskadelig å føle seg vel med den overvektige kroppen sin enn å skamme seg over den. Snarere tvert imot. Og det er heller ikke noe som tyder på at bodyshaming gir positiv effekt på folkehelsen.

Anonymkode: 8a63b...fe2

Skrevet
29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mannen min synes Ashley Graham er stor og ikke attraktiv. Litt former er ok men mener hun er for stor og lubben. 

Han synes også man bør kalle en spade for en spade og mener at dersom noen er litt for overvektig så bør man kunne si det og ikke være så politisk korrekt hele tiden.

Og nei: overvektige menn og kvinner er ikke sexy og sunt.

Hvorfor skal han fortelle folk slikt? Folk har ulike helseutfordringer, overvekt er tilfeldigvis synlig, men det gjør det ikke verre enn andre helseutfordringer. 

Oppdaterte fagfolk ville aldri anbefalt en med Ashley Graham sin vekt å slanke seg for helsa. De vet nemlig at slanking ofte har lite for seg fordi de fleste går opp igjen (og nei, det er ikke så enkelt som at det er fordi de er late og dytter i seg godteri etter en stund). Så selv om det i de fleste tilfeller ville vært sunnere å alltid holde normalvekt, så vil ikke det si at det er sunnere for en lettere overvektig å prøve å bli tynn.

Det finns heller ingen fasit på hva som er sexy, jeg mistenker for å være ærlig at menn (og kvinner) som mener det, egentlig er opptatt av statusen som følger med det å være tynn og å føle seg bedre enn andre. Preferanser er selvsagt en annen ting, men hvorfor er det en preferanse å like undervektige damen men en fetisj å like overvektige?

Jeg veier mellom ti og 15 kg for mye selv og har alltid slitt med å holde vekten. Forholdet til mat er vanskelig fordi folk rundt meg valgte å kommentere hvordan jeg så ut og hva jeg spiste fra jeg var syv år, sikkert for å "hjelpe". Det fører til at jeg tidvis sulter meg, og selv om jeg sjelden overspiser kommer jeg meg ikke ned i normalvekt igjen. Jeg har også en kronisk sykdom som til tider gjør meg veldig inaktiv gjør det vanskelig å holde lavere vekt. Oppmerksomhet fra menn får eg likevel, kjekke og velutdannede menn faktisk. Hvor seriøs interessen er vet jeg ikke, siden jeg alt har en kjekk og velutdannet mann hjemme. 

Anonymkode: 2334b...fbc

Skrevet

Har ikke spurt, og han uttaler seg ikke om sånt uten direkte spørsmål heller. Men jeg kjenner han godt nok til å vite at han synes hun er for tjukk. 

Googlet henne: noen bilder er hun tydelig veldig overvektig på, andre litt mindre. Vakker dame, men hun er litt mer enn bare fyldig. 

Anonymkode: ffa1e...ba7

Skrevet

Altså, ja slanking er ikke lett men: mine venninner og arbeidskolleger som er overvektige, " prøver" å spise sunt samtidig som de gjerne tar et stykke av fredagskaken/sjokoladen vi har fremme og drikker cola. Unnskyld meg men da er det kanskje ikke så rart at du sliter med overvekt da kanskje???!! Men så kommer det unnskyldning på unnskyldning til hvorfor de ikke går ned i vekt "det skyldes gener", "dårlig forbrenning", " jeg spiser jo ikke sukker ..." Haha særlig 😕

Skal du ned i vekt så MÅ du holde deg unna sukker. Gjør du det så garanterer jeg deg vekttap.

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Altså, ja slanking er ikke lett men: mine venninner og arbeidskolleger som er overvektige, " prøver" å spise sunt samtidig som de gjerne tar et stykke av fredagskaken/sjokoladen vi har fremme og drikker cola. Unnskyld meg men da er det kanskje ikke så rart at du sliter med overvekt da kanskje???!! Men så kommer det unnskyldning på unnskyldning til hvorfor de ikke går ned i vekt "det skyldes gener", "dårlig forbrenning", " jeg spiser jo ikke sukker ..." Haha særlig 😕

Skal du ned i vekt så MÅ du holde deg unna sukker. Gjør du det så garanterer jeg deg vekttap.

Det er uke nedgang som er vanskelig, det er av meget sammensatte grunner å holde vekten etterpå.

Anonymkode: 2334b...fbc

Skrevet
20 timer siden, Dorey skrev:

Hun bruker str 46, så jeg vil si hun er ganske stor. Veldreid ja, men like fullt overvektig.

Men, hun er jo 1,75 høy også da. 

Anonymkode: 94770...02e

Skrevet

"Hva synes mannen om catwalkmodellene? Han synes vi skal kalle en spade for en spade og ikke pakke inn at de ser ut som vandrende skjelett, det er verken sunt eller sexy å se sånn ut"..

Slutt med den jævla bodyshamingen!! Tror dere at alle "feitinger" ikke veit det selv og trenger at dere kaller "en spade for en spade"?

Bare de får en spiseforstyrrelse som gjør de tynne er dere fornøyd, for da er de sunne i deres hoder - uavhengig av indre organer og ikke minst psyke, for det synes ikke utenpå og består ikke av fett..

Anonymkode: 1c0a9...9fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...