Anonym bruker Skrevet 19. mars 2018 #1 Skrevet 19. mars 2018 Og trur du det vil gå bra? Anonymkode: 581ca...782
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2018 #2 Skrevet 19. mars 2018 Hva mener du ift om det vil gå bra? Jeg vil ha Listhaug ut. Om det betyr at regjeringen vil gå av, så greit for meg. Anonymkode: c1fd8...75d
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2018 #3 Skrevet 19. mars 2018 Nei. Ikke på denne måten. Er SV’er, og vil ha Listhaug vekk, men å kaste regjeringa og sitte i mindretallsregjering er ikke en god løsning. Anonymkode: ff543...b75
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2018 #4 Skrevet 19. mars 2018 Det er ikke så nøye med regjeringen, men Listhaug ( og forsåvidt Teigen ) bør gå. Jeg stemmer på venstresiden, men synes faktisk synd på FrP som har fått politikken sin "besudlet" av hatretorikk og svada fra Listhaug. Man trenger balanse i den norske regjeringen, det er det som gjør demokratiet vårt så bra. Derfor - vekk med hatet og inn med gode, seriøse diskusjoner som gir fremdrift for et samlet Norge. Anonymkode: 54559...76b
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2018 #5 Skrevet 19. mars 2018 Jeg vil veldig gjerne ha ny regjering. Uansett hva som skjer tenker jeg det ikke kan bli noe verre. Anonymkode: 281e4...8de
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2018 #6 Skrevet 19. mars 2018 Jeg mener begge sider bedriver splittelse og hat. Det kommer ikke kun fra den ene siden. Syns det er horribelt å sammenligne det listhaug sier som nazist og det får gå helt greit, men sier noe tilbake så blir det helt krise. Jeg stemmer vanligvis til venstre men liker kkke hvordan den siden har bedrevet valgkamp heller for de er ikke uskyldige i dette. Syns det er veldig synd at man ikke kan ha en god debatt om innvandring uten å gå til personangrep. Og det må være lov å fulltstendig ytringsfrihet uten å tilegner motstanderne sine meninger de ikke har Anonymkode: 66439...b74
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2018 #7 Skrevet 19. mars 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Hva mener du ift om det vil gå bra? Jeg vil ha Listhaug ut. Om det betyr at regjeringen vil gå av, så greit for meg. Anonymkode: c1fd8...75d Samme her. Har ønsket meg regjeringsskifte siden høsten 2013... Anonymkode: 22d20...ba1
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2018 #8 Skrevet 20. mars 2018 Nei overhodet ikke! Den blå må sitte og i grunn listhaug og. Når det er sagt er det flaut å se på politikerne som troner nå til dags i vårt land. Ingen er bedre enn noen andre. Og Støre er en stor vits Anonymkode: 118c5...2e7
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2018 #9 Skrevet 20. mars 2018 Nei, jeg kan fint vente til i morgen. Anonymkode: dbe50...ab9
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2018 #10 Skrevet 20. mars 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg mener begge sider bedriver splittelse og hat. Det kommer ikke kun fra den ene siden. Syns det er horribelt å sammenligne det listhaug sier som nazist og det får gå helt greit, men sier noe tilbake så blir det helt krise. Jeg stemmer vanligvis til venstre men liker kkke hvordan den siden har bedrevet valgkamp heller for de er ikke uskyldige i dette. Syns det er veldig synd at man ikke kan ha en god debatt om innvandring uten å gå til personangrep. Og det må være lov å fulltstendig ytringsfrihet uten å tilegner motstanderne sine meninger de ikke har Anonymkode: 66439...b74 Du tror for godt om Skraphaug. Hun blir ikke populær blant Vigrid-folka helt ufortjent. Alt hun poster, kan de ta til inntekt for sitt verdensbilde, fordi hun formulerer seg akkurat slik at det passer dem. Dersom hun IKKE hadde ønsket å appellere til dem, kunne hun jo bare velge å snakke om andre temaer og formulere seg på andre måter. Det kan ikke være SÅÅÅÅ jævla vanskelig for en profesjonell kommunikasjonsrådgiver å treffe litt bedre med sine utsagn - dvs treffe normale velgere, ikke "Slå ring om Norge"! De fleste andre klarer det heeeeelt fint... Anonymkode: 22d20...ba1
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2018 #11 Skrevet 20. mars 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Du tror for godt om Skraphaug. Hun blir ikke populær blant Vigrid-folka helt ufortjent. Alt hun poster, kan de ta til inntekt for sitt verdensbilde, fordi hun formulerer seg akkurat slik at det passer dem. Dersom hun IKKE hadde ønsket å appellere til dem, kunne hun jo bare velge å snakke om andre temaer og formulere seg på andre måter. Det kan ikke være SÅÅÅÅ jævla vanskelig for en profesjonell kommunikasjonsrådgiver å treffe litt bedre med sine utsagn - dvs treffe normale velgere, ikke "Slå ring om Norge"! De fleste andre klarer det heeeeelt fint... Anonymkode: 22d20...ba1 Er der bedre å ha mullah krekar ved sin side da? Mullah krekar oppfordrer til å stemme ap og sv? Ser liksom ikke helt forskjellen her men akkurat i denne saken så syns jeg også ap har opptrådt feil og det handler ikke om jeg liker listhaug eller ikke. Hvis en parti skal kneble motstanderne sine så har de klart det. Jeg stemte ap sist og er egentlig for ap men syns her at de går for langt. Anonymkode: 66439...b74
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2018 #12 Skrevet 20. mars 2018 29 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er der bedre å ha mullah krekar ved sin side da? Mullah krekar oppfordrer til å stemme ap og sv? Ser liksom ikke helt forskjellen her men akkurat i denne saken så syns jeg også ap har opptrådt feil og det handler ikke om jeg liker listhaug eller ikke. Hvis en parti skal kneble motstanderne sine så har de klart det. Jeg stemte ap sist og er egentlig for ap men syns her at de går for langt. Anonymkode: 66439...b74 Hvorfor er det Ap som har gått for langt? De anklages for å ikke ha til hensikt Norges beste fordi de sammen med alle de andre opposisjonspartiene ikke stemmer som Listhaug i en sak. Når en samlet opposisjon (og mange i Høyre og Venstre) mener hun er over streken og stiller seg bak mistillit, hvorfor er det Ap som har gått for langt? Ingen partier ønsker mullah Krekar i landet, men vi får ikke sendt ham ut, ikke FrP i regjering har klart det. Ap står ikke sammen med Krekar. Det er tull og pølsevev. Det mildt sagt absurde i det hele er at Sylvi Listhaugs ego og private agenda ser ut til å felle en borgerlig regjering og sende Ap til regjeringskontorene. Så alle dere som misliker ap og digger Listhaug kan velte dere i ironien ved at dronningen deres egenhendig har plassert Ap i maktposisjon. Anonymkode: cf71d...a04
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2018 #13 Skrevet 20. mars 2018 Listhaug må bort. Håper Erna og co innser det. Jeg stemmer på rød side, men dagens regjering kan få siitte dersom Listhaug fjernes. Hun fungerer ikke i noen av stillingene hun har hatt i regjeringen. Når man skal inneha en ministerpost, må man ha litt mer kritisk sans overfor seg selv enn hun har. Flaut at hun er et av vårt lands ansikter utad. Anonymkode: 80f4b...611
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2018 #14 Skrevet 20. mars 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Du tror for godt om Skraphaug. Hun blir ikke populær blant Vigrid-folka helt ufortjent. Alt hun poster, kan de ta til inntekt for sitt verdensbilde, fordi hun formulerer seg akkurat slik at det passer dem. Dersom hun IKKE hadde ønsket å appellere til dem, kunne hun jo bare velge å snakke om andre temaer og formulere seg på andre måter. Det kan ikke være SÅÅÅÅ jævla vanskelig for en profesjonell kommunikasjonsrådgiver å treffe litt bedre med sine utsagn - dvs treffe normale velgere, ikke "Slå ring om Norge"! De fleste andre klarer det heeeeelt fint... Anonymkode: 22d20...ba1 Jeg er til dels enig med deg, men vær så snill og slutt å kalle Listhaug for Skraphaug. Du ødelegger for deg selv ved å synke ned på det nivået. Troverdigheten i det du skriver forsvinner. Anonymkode: dfc78...2fe
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2018 #15 Skrevet 20. mars 2018 Nei. Det er ikke den regjeringen jeg stemte på, men de vant valget og jeg synes de bør sitte med mindre det blir noe mer tull. Listhaug ønsker jeg derimot at skal gå av. Anonymkode: 127f5...752
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2018 #16 Skrevet 20. mars 2018 Listhaug; for ei dame og for en politiker. 👏 Anonymkode: 581ca...782
MTF Skrevet 20. mars 2018 #17 Skrevet 20. mars 2018 Jeg syns ikke Frp har noe i en regjering å gjøre, og aller minst Listhaug. Deres politikk er langt unna hva jeg selv står for, og visse fremtredense politikere i det partiet er etter min mening ikke egnet til å være i nærheten av Stortingen engang, og da med Lishaug på toppen av den listen. Hun kan ikke både være justisminister og nettroll uten at den får konsekvenser, og når hun i tillegg skylder på alle andre for at hun må trekke seg, blir det hele bare patetisk - men dessverre sluker hennes følgerskare dette rått. Jeg mener også at Erna har blitt sterkt svekket av hele denne saken, hun fremstår som en svak og virrete leder som har latt Lishaug holde på altfor lenge. Jeg hadde tatt i mot et regjeringsskifte med glede, for stort verre enn det er nå kan det jo ikke bli mener jeg.Samtidig håper jeg at måten Listhaug gikk av på i dag vil åpne noen flere øyne, at noen flere vil se henne for det bråkete uromomentet hun er, som regelrett driter seg ut og etterpå legger skylden på alle andre, totalt blottet for selvinnsikt og hun fremstår fryktelig barnslig. Norges svar på Trump.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2018 #18 Skrevet 20. mars 2018 Ble dere skuffa nå??😂😂😂 Anonymkode: baa4f...249
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2018 #19 Skrevet 20. mars 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ble dere skuffa nå??😂😂😂 Anonymkode: baa4f...249 Nei, jeg fikk det vel akkurat som jeg ville. Listhaug ut av regjering og beholde Erna og de fornuftige (ikke enig i alt denne regjeringen foretar seg, men de fleste andre oppfører seg som man kan forvente av voksne ansvarlige mennesker). Listhaugs avskjedstale er nok en pinlig oppvisning fra en dame fullstendig blottet for selvinnsikt og perspektiv på det hun har bedrevet siste uka. Anonymkode: cf71d...a04
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2018 #20 Skrevet 20. mars 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Listhaug; for ei dame og for en politiker. 👏 Anonymkode: 581ca...782 Ja, jøss! Hvem andre kan klare å oppføre seg slik at en hel regjering settes i fare pga et fb-innlegg. Det krever jammen et skikkelig stykke solid politisk arbeid. Dama er en vits. Dessverre er det en hel gjeng med litt enkle sjeler som synes denne vitsen er bra. Anonymkode: cf71d...a04
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2018 #21 Skrevet 20. mars 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ble dere skuffa nå??😂😂😂 Anonymkode: baa4f...249 Hvorfor skulle man bli skuffet? Og hva er så morsomt med dette egentlig? Anonymkode: c1fd8...75d
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2018 #23 Skrevet 21. mars 2018 På 20. mars 2018 den 6.19, Anonym bruker skrev: Er der bedre å ha mullah krekar ved sin side da? Mullah krekar oppfordrer til å stemme ap og sv? Ser liksom ikke helt forskjellen her men akkurat i denne saken så syns jeg også ap har opptrådt feil og det handler ikke om jeg liker listhaug eller ikke. Hvis en parti skal kneble motstanderne sine så har de klart det. Jeg stemte ap sist og er egentlig for ap men syns her at de går for langt. Anonymkode: 66439...b74 Hvis mullah Krekar anbefaler at man stemmer SV, har han neppe lest partiprogrammet deres.... Anonymkode: 22d20...ba1
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2018 #24 Skrevet 21. mars 2018 Tror ikke alternativet er noe bedre. Støre bør gå av som partileder og statsministerkandidat. Da kan det kanskje funke med regjeringsskifte. Men han nekter å gi fra seg den posten. Anonymkode: df90d...f70
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2018 #25 Skrevet 21. mars 2018 På 20. mars 2018 den 11.33, MTF skrev: Jeg syns ikke Frp har noe i en regjering å gjøre, og aller minst Listhaug. Deres politikk er langt unna hva jeg selv står for, og visse fremtredense politikere i det partiet er etter min mening ikke egnet til å være i nærheten av Stortingen engang, og da med Lishaug på toppen av den listen. Hun kan ikke både være justisminister og nettroll uten at den får konsekvenser, og når hun i tillegg skylder på alle andre for at hun må trekke seg, blir det hele bare patetisk - men dessverre sluker hennes følgerskare dette rått. Jeg mener også at Erna har blitt sterkt svekket av hele denne saken, hun fremstår som en svak og virrete leder som har latt Lishaug holde på altfor lenge. Jeg hadde tatt i mot et regjeringsskifte med glede, for stort verre enn det er nå kan det jo ikke bli mener jeg.Samtidig håper jeg at måten Listhaug gikk av på i dag vil åpne noen flere øyne, at noen flere vil se henne for det bråkete uromomentet hun er, som regelrett driter seg ut og etterpå legger skylden på alle andre, totalt blottet for selvinnsikt og hun fremstår fryktelig barnslig. Norges svar på Trump. Helt enig. Og det var ikke mindre pinlig å høre Erna gjenta på nytt og på nytt at Ap ikke måtte "trekke andres motiver i tvil" når de leser FB-poster... Altså, hallo? Var det ikke nettopp det å trekke andres motiver i tvil som startet hele rotet??? Anonymkode: 22d20...ba1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå